Solo Dios Basta.
Moc nerozumím problému. Politici si chtějí zvýšit plat jen o tolik, o kolik vzrostly mzdy v ekonomice za jeden rok. Jestli je i v tom problém, tak už si je asi nezvýší nikdy.
Problém je skryt ve slově "Sociální smír". Zdá se, že v tuhle chvíli vládnoucí politici v dějepise moc nedávali pozor a nepochopili, že i ti nejbohatší a ve své době nejmocnější skončili špatně. Pokud neustále rozevíráte nůžky mezi nízkopříjmovými a vysokopříjmovými, nemůže to dopadnout dobře. A nakonec to nedopadne dobře s vaší politickou stranou a s vámi samotnými. _ Marie Antoinetta a její manžel Ludvík by mohli vyprávět. A jak krásnou vesničku si Marie A. nechala pro radost postavit!
Kupovala jsem elektroniku v ruznych 3 prodejnach v Brne. Maximalni spokojenost. Skveli prodavaci, vyborne zbozi, pokud byl treba casem servis, vynikajici vyrizeni. Doufam, ze se firma restrukturalizuje a bude zase fungovat. Jedine, co bych uvedla, je to, ze ji prodavane zbozi mi jeste slouzi, takze jsem nemela důvod koupit dalsi.
Je to tak, proč by jejich děcka měly být problém ostatních? Ony chtěly rodit, ne ostatní, toť názor většiny lidí u nás v podniku. Je to u nás poslední roky velké téma, nejen o Vánoce. Stalo se, že 4 kolegyně porodily během jednoho roku. Šly na mateřskou, takže někdo to za ně udělat musel, po návratu jsou pořád doma s nemocnýma děckama, takže zase musíme dělat za ně. Když ty moje onemocněly, vždy jsem se střídal se ženou a snažil jsem se, aby to nemusel odnášet nikdo druhý. Jenže dneska je ve zvyku se jen ohánět haranty a nějakými výhodami...
Doufam, ze vezmeze na vedomi, ze jako bezdetny budete mit podstatne nizsi duchod nez budou mit matky od deti, protoze na Vas nikdo nebude prispivat do fondu. Vsechny vydelane penize spotrebovavate pro sebe, rodice je investuji do deti. Ono je potreba vnimat vse v kontextu. O detech a rodicovstvi, ktere je prekazkou budovani kapitalismu, se mluvi dost. O cernych pasazerech duchodoveho systemu se zase az tak moc nemluvi.
Četl jste usnesení Ústavního soudu hned v prvním odstavci, nebo nerozumíte psanému textu?
,,O jednoznačně prokázané historické pravdě se nepolemizuje a nevyjednává, ani když se ‚diskutéři‘ zahalují vznešeným pláštěm svobody slova,“ stojí v usnesení.''
Co se to tu snažíte trapně obhajovat?
Nikdo se nesnaží nic obhajovat. Jen jste se začetl do příspěvků lidí, kteří mají schopnost si vytvářet vlastní názory a kteří se neztotožnili s prvním odstavcem usnesení Ústavního soudu. Nic víc. Nic méně. Toto usnesení sice musíme respektovat, ale můžeme mít jiný právní názor nebo pokud nejsme právníci, můžeme mít svůj názor. Já se pachateli nezabývám, můj úhel pohledu je prostý: Těm lidem životy nikdo nevrátí, ať už je o ně připravil kdokoli. Já jsem tento případ nezkoumala, důkazy jsem se nezabývala, můžu si dovolit nemít na danou věci žádný názor. ___ Jista si ale jsem jednou věcí: Nikdo v budoucnosti si naším Ústavním soudem nenechá zakazovat a přikazovat, o čem má/nemá polemizovat či jednat či diskutovat. Tady Ústavní soud přešlápl.
Nevhodný názor není lez , soudruhu, opět jako vždy , odporný komunisté lhali a to ti zůstalo...přečti si vyjádření soudu , mez začneš nblbe lhát...
Rozumnější rada by byla: Nastuduj si všechny podklady, posuď všechny důkazy, ..., udělej si názor sám. Vyjádření soudu je opravdu málo. Nehodím přece svůj rozum do koše a nenahradím ho názorem, na němž se shodli nějací soudci, kteří sami ani nejsou historici. (Nezajímá mne Katyň, zajímá mne svoboda slova a svoboda vytvářet si vlastní názor na všechno.)
"...O jednoznačně prokázané historické pravdě se nepolemizuje a nevyjednává, ani když se ‚diskutéři‘ zahalují vznešeným pláštěm svobody slova..."
Prostě se nelže. Ani když máme svobodu slova...
Nejsem historik, ale polemika, zpochybňování, ověřování, stanovování hypotéz jsou podle mého názoru základem vědecké práce v jakémkoli oboru. Myslím, že by se soudci neměli snižovat k výrokům, které neobstojí v čase. __ Bůh mi dal rozum, abych přemýšlela, posuzovala, zvažovala, utvářela si názory. To, že se nějaký soudce domnívá, že se o některých věcech nemá polemizovat, jednat, diskutovat, je a zůstane pouze jenom jeho názorem. Každý člověk je odpovědný za hledání své cesty, své pravdy a své víry; je mým výsostným právem (a povinností) rozhodnout, co považuji za pravdu a co považuji za lež. Nejsem tady od toho, abych slepě přebírala názory jiných, i kdyby to byli soudci.
Tvrzení, že měl napsat nějaký článek oslavující Hitlera, který nikdo nikde nedohledal, je dle vás komentář?
Přečtěte si celý rozsudek v daném případě. Myslím, že to bylo i na ČT ve své době. Nedohledal se sice článek, ale dohledána byla spousta výroků, které názorový vývoj Peroutky dokládal v souladu s výrokem prezidenta Zemana. Podstatu věci vystihl.
Tak článek je o Skálovi, který zpochybňuje, že masakr v Katyni provedli Sověti. Jinak Konečná lže zejména o životě v socialismu. Těžko ji mít samozřejmě za zlé, že neměla možnost poznat, co byl ten režim zač. Sama ho neprožila a rodiče, vysoce postavení funkcionáři KSČ, ji asi pravdu řekli těžko.
A vy jste poznal režim, ve kterém žijete? Sametoví vrazi, metanolová kauza, Doximetr, Stoka,...
Připomenete mi prosím, kde kdy USA bojovaly o územní zisk, nebo kde potlačili demokracii ve prospěch diktatury? Jakou knihu v USA kdy zakázali? Nemusíte se rozepisovat, stačí bodovitě, třeba ke každé kateogorii jeden, dva příklady.
Možná by Vám mohlo stačit zamyslet se nad svátkem Thanksgiving. Ono je to původní obyvatelstvo nenechalo zemřít hlady, za odměnu se jim dostalo vytlačení z těch nejlepších území, vyhlazení či porobení. Takže územní zisk máte na samém počátku jejich historie.
Budu upřímná, ale nebude se vám to asi vůbec líbit. Mně přijde, že značná část učitelů dává domácí úkoly hlavně proto, že se v jádru duše považují za něco víc. A že mají potřebu ovládat. Prostě si nemůžou pomoci a chtějí mít moc nad žákem i doma. Myslí si, že bez nich a jejich úkolů to dítě nebude doma dělat nic užitečného. Myslí si, že jsou v rozhodování o tom, jak má dítě trávit čas mimo školu kompetentnější než rodiče dětí.
A taky proto, že velká část z nich zná jen a jen učení, nikdy si pořádně nevyzkoušeli žádnou jinou práci, takže nemají zkušenost, jak to chodí mimo školství a myslí si, že tím dítě připraví na profesní život. Jenže on je ten profesní život poněkud rozmanitější než škola.
Ucitele studovali na vysoke skole, aby se stali uciteli. Vi, jak se to stane, ze Vam v hlave neco zustane. Vetsina z nich se uzivi v oboru, ktery vystudovali. Vi tedy, ze sedenim ve skole bez umyslu si zapamatovat, osvojit si a naucit se maximum, vzdelanost nevznika. Zaci se dnes na mnohych skolach neuci, ulohy byly poslednim prostredkem k zajisteni upevneni uciva v hlavach zaku. Vy chcete byt dukazem, ze ani zaci, ani jejich rodice o vzdelani v podstate nestoji. ___ Jeste ze nemate nad vzdelavanim moc.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Maturita z češtiny a angličtiny po 14 letech výuky je akt zoufalství. Dnes vyjede moderní chatbot 20 vypracovaných maturitních otázek jakéhokoli předmětu za minutu. Každá otázka může mít velikost A4 plus doplňující dotazy. Ale v podstatě si lze většinu témat osvojit i z Kiwixu spolu s kontextem. Detailní čeština dnes nemá uplatnění, stačí základní porozumění textu. Mnozí nemají ani to a přesto jsou ve svých oborech úspěšní a jsou kolegy ceněni pro svou píli a erudici.
Protoze ve skole vychpvavame a vzdelavame zaky i pro situace, kdy vypnou elektricky proud. ___ Pokud vy na zaklade informaci z Googlu ci Gemini ci Chatbot umite spocitat a rozhodnout, zda tu budovu ve Znojme po vybuchu strhnout ci zbourat, aniz byste studoval na statika, tak mate muj obdiv.
Ono protestovat proti navýšení platů politiků nebo poslanců, když je jasné, že protest neprojde je docela fajn a pohodlné. Nic, ale celé opozici nebrání, pokud to mysleli vážně, se takového navýšení vzdát a odevzdat přebytek sociálně slabým.
To samé platí o návrhu Konečné, která v Bruselu navrhovala snížení poslaneckých platů na půlku. Samozřejmě, že nečekala, že takový její návrh projde. Ale pokud to myslela vážně... Jistě najde vhodný způsob kam pravidelně předávat svou přebytečnou půlku platu.
To jsou opravdu laciné a průhledné triky.
Za prve nevite, zda to Katerina Konecna tak skutecne necini, zda nejaka cadt jejiho poslaneckeho platu neni vyuzivany pro jine ucely, nez jsou ty jeji ci jeji rodiny. Za druhe jde principialne o vyjadreni VAROVANI proti neustalemu rozevirani prijmovych nuzek. Ti, kteri alespon trochu ve skole davali pozor nebo maji vzdelani (byt zakladni) z obdobi pred 1989, dobre vi, kam smerujeme a co nas ceka. Socialni smir je neco, co potrebujeme vsichni, ti chudsi i ti bohatsi. Muzeme si vybrat mezi Marii Antoinettou a Ludvikem XVI nebo Josefem II.
no ano, je to populismus. protože na to slyšej hlavně ti, kterých se to týká a tak jim to hoděj. a ti kterých se ta "sleva" pak týkat nebude to vesele zaplatěj z daní. tyhle sociální experimenty a dotace na cokoliv jsou akorát cesta do pekel...úplně stejnej populismus měl okamura s jeho "českejma" výrobkama za pár korun na předvolebním mítinku a bojkotem polskýho "sajrajtu". a kde byl, když byla drahota? nakoupil v polsku a ještě se chlubil jak levně a jak to nandal tý zlý vládě.
Od té doby, co byl zvolen Zelensky jakožto prezident, který slíbil mír ve východní části Ukrajiny, není potřeba se zabývat tím, co politici hlásají ve svých volebních kampaních. Zelensky prostě chtěl být zvolen a zvolení Zelenského chtěli ti, kteří měli zájem na oslabení Ruska válkou na Ukrajině. ___ Občané a voliči by měli hodně zvažovat, které politické uskupení bude hájit jejich zájmy, kdo za kterou politickou stranou stojí, kdo ji financuje, jaké jsou vazby na zahraniční subjekty. Nebudu řešit slevu na MHD, když je potřeba pochopit dobu, ve které žijeme, procesy, které v ní probíhají a hlavně je třeba si uvědomit, kde v tom měnícím světě jsem já a jaké mám zájmy já. V mém zájmu není nákup stíhaček, není zákaz spalovacích motorů, nejsou emisní povolenky, není větší zdanění nemovitostí, není financování cizinců na našem území z našich peněz, není zaplacení české kotliny imigranty z Afriky či odjinud, není válka. MHD fakt není problém, problém jsou vlastizrádní politici, problém je Fiala, Jurečka a strany minulé i současné vládní koalice.
Právě proto ANO nevolím. Důchodci parazitují na rozpočtu nejvíc, tak proč jim ještě přidávat. Valorizace důchodů ročně o polovinu inflace a pokud to někomu nestačí, tak ať se zajistí sám.
Důchodci jsou v situaci, kdy stát vůči nim plní povinnost vyplývající ze společenské smlouvy, oni celý život odváděli do systému státního důchodového pojištění (to byla jejich povinnost) a nyní stát je povinnen jim důchody v odpovídající výši vyplácet (povinnost státu). Takto byla a je ta společenská smlouva nastavena, má své důvody. Pokud většina mladších lidí toto nechápe, znamená to konec této společenské smlouvy a důsledky nechtějte vidět! Za parazita mohu považovat člověka, který je na dávkách z úřadu práce proto, že se mu nechce pracovat, nechce vzít jakoukoli práci, která se mu nabízí. Za parazita mohu považovat podnikatele, který ví, jak z úřadu práce získat peníze, i když on sám ještě pracuje či může pracovat, popřípadě pobírá dotace na nějaké pracovní místo. Parazitem není ten, kdo svoje povinnosti splnil a nyní je vůči němu plněna povinnost druhé smluvní strany. ___ O tom, jak se můžete zajistit sám, bychom si mohli ještě promluvit. Žijeme v době, kdy krachuje finanční systém, krachují (zatím organizovaně) americké banky, kdy existuje něco jako "bail-in", kdy peníze, které Vám posílají zákazníci či zaměstnavatelé na Váš účet v bance vlastně nejsou Vaše, jsou pouze závazkem banky vůči Vám. A jak Vám je, pokud se dozvídáte, že stát odmítá plnit či omezuje své plnění závazku, který má k současným důchodcům? Už Vám dochází, že se nikdy nemáte ptát, komu zvoní hrana, protože vždy zvoní Vám?!?
Zacina me az urazet jak tady porad zastupci hnuti ano vykladaji, ze se duchodci maji spatne. Skupina, ktera PROKAZATELNE dle DAT defacto neztratila kupni silu (nezchudla) za posledni 3 roky.
Jakoze clovek co ma 20 tisic duchod se ma spatne?
A jak se ma rodina 4 co ma padesat tisic (12500 na osobu)?
Uz s tema populistickyma blabolama fakt prestante. Statni rozpocet v minusu jak blazen a jedinej o koho maji starost jsou duchodci?
Jeste ani nejsou u vlady a planuji rozhazovani, ktere si absolutne nemuzem dovolit.
Hnusny, ryzi, populismus. Diky za kazdeho starsiho cloveka, ktery toto chape a mysli i na lidi, kterym je 50 a mene.
Neobracejte se proti důchodcům, zamyslete se nad tím, kdo Vám bere peníze, kam je posílá, kdo neustále rozevírá nůžky mezi příjmy, jsme na blízko konce sociálního smíru. Ale toto slovo je Fialovojurečkovské vládě zcela neznámé. Sociální smír zde byl nejen pro chudé, ale zejména pro střední třídy a mírně bohaté, ty totiž nejvíce utrpí, když ti ožebračení přestanou svoji chudobu a bídu snášet. Všiml jste si, jak nám narůstají bezdomovci?
Sleva na jízdném pro důchodce by dávala smysl, kdyby průměrný důchod byl 10k a ne 20k.
Ono to krásně zní, dáme vám slevu 75% na jízdném, ale platit tuto slevu budou vaše děti a vnoučata.
Pracujícím lidem také nikdo žádnou slevu nedá, my nemáme slevy na paliva, abychom mohli jezdit do práce, nám nikdo v ničem neuleví
NEzabývejte se blbou slevou na MHD. To je zcela podružný problém. Jakékoli zvýhodnění MHD ve velkých městech jako je Praha a Brno je žádoucí, protože alespoň v Brně se s autem přestává dát žít. Jakékoli POZITIVNÍ opatření, které dostane lidi z aut do MHD je vítané. Zabývejte se podstatnějšími položkami státního rozpočtu: Výpalné Američanům na letadla, která my zaplatíme, ale která budou použita pro jejich cíle, nikoli pro naši obranu. Financování nelegálních migrantů, financování přetížené administrativy spojené s jejich zadržením a vyhošťováním (které téměr není možné). Financování pomoci Ukrajincům či jiným cizincům na našem území (jedna věc je potřebná humanitární pomoc, druhá věc je automatická přeměna dočasné ochrany na občanství). Je zajímavé, že nikdo tady nekritizuje dotace na soláry na rodinné domky. A přitom je to stejné. Za nějakých podmínek prostě k někomu přesunete peníze vybrané z daní všech, kteří nejsou schopni zdanění uniknout. Takže soláry na domy bohatších občanů byly hrazeny z daní chudých zaměstanců, kteří žijí v nájemních bytech a nemají jak snížit své náklady na vytápění.
Já svojí babičce klidně koupím roční permici do vlaku, protože bych se styděl, kdyby na to využila slevu z kapes pracujících spoluobčanů, jen proto aby si tím vláda honila volební preference.
Jezdím často autem. Někdy musím, pokud převážím osobu více méně bezmocnou k doktorovi. MHD se slevou nebo zdarma řeší můj problém v tom, že bude na silnicích méně aut a před nemocnicemi a ordinaci lékařů více míst k parkování. Jako pracující, asi nevolič ANO, motorista a nedůchodce slevy na MHD vítám. V kontextu jsou přínosem. Šetřit není potřeba na MHD ani na důchodcích, ale na nevzdělaných a nepoctivých politicích, na zbytečných letadlech, která nikdy nebudou sloužit k obraně našich občanů, je třeba šetřit na válce, je třeba zastavit odtok peněz z České republiky.
Vše je v článku uvedeno. Důchodce má menší náklady na život. Děti z domu. Slevy na skoro vše. Pracující musí živit děti...a ještě důchodce. Zjednodušeně řečeno. A pracující nemá slevu na nic!
Váš nepřítel je důchodce? Myslíte si, že je to důchodce, kdo Vás obírá o Vaše peníze? Toto chce, abyste si myslel, právě ten, kde končí Vaše peníze! Máte pravdu, že v průběžném systému částky pojištění, které jsou Vám strženy či které odvádíte, odchází na účet, ze kterého jsou vypláceny důchody. ALE takto to bylo i v případě nynějších důchodců v minulých letech. BYLA a JE TO SPOLEČENSKÁ SMLOUVA, dohoda mezi generacemi, díky které nám neumírali lidé chudí a nemocní na ulici jenom proto, že ve stáří už nebyli schopni pracovat a neměli nikoho, kdo by se o ně mohl postarat (například jejich děti zemřeli ve válce...). Důchodci nejsou ti, kteří by Vám měli být za něco vděční nebo kteří by se měli stydět za to, že pobírají důchod. Dnešní důchodci jsou ti, kteří splnili svoji povinnost vůči státu a kteří tedy mají oprávněné, nepominultelné nároky. Pokud dojde k porušení této smlouvy, jste ohrožen i Vy. "Smlouvy se mají dodržovat". (Je to jeden ze základních právních principů). Ve chvíli, kdy se dozvídáte, že společenská smlouva není plněna nebo není plněna dostatečně, je povinnost státu plnit zpochybňována, omezována atp, měl byste velmi zpozornět. Je topro Vás informace, že začíná doba, kdy se "Smlouvy neplnění, nedodržují." Končí právní stát. A Vy se v něm svých práv už nedovoláte. Bůh s Vámi! Bůh s námi se všemi. (Nejsem důchodce.)
24
Sledujících
4
Sleduje
24
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Byl bych pro zrušení DÚ en bloc - alespoň tak, jak to udělali v Polsku.
Bohužel je to učitelský folklór dob minulých, zděděný nešvar. Aby se člověk něco naučil, potřebuje kontinuitu, potřebuje získat jistotu v dovednostech a to nejde moc dohromady s neustálým přeskakováním po 45 minutových blocích od jednoho předmětu ke druhému a taky od jednoho učitele k dalšímu.
Přepínání kontextu vždy obnáší mentální zátěž. U dětí tomu není jinak, takže se jim vše rychle z hlav vykouří hned v další hodině. Učitelé se snaží nabušit do dětí vědomosti, ale ono to nějak nefunguje, z jejich pohledu jsou žáci pořád "blbí" a demotivovaní... Pochopitelně, jelikož čím více toho do nich hustí jeden učitel přes druhého, tím méně to pobírají.
A protože taková "škola" nadělá žákům v hlavě jen totální guláš, tak se to nahání rozličnými "domácími úkoly", kdy se takzvaně a eufemisticky řečeno "upevňuje učivo". Není to o "upevňování učiva", ale DÚ slouží jako poslední zoufalý pokus o zaplnění vakua v hlavách dětí, které vzniklo během hektického školního dne. Tyto DÚ se různě šulí a obšlehávají, stává se z toho demotivující otrava kombinovaná s podvodem a nefunguje to ještě více než předtím.
Tak funguje klasická starostrukturní ZŠ. Je celkem pochopitelné, že málokterý učitel stojí o nahrávání jeho činnosti v takovémto klasickém chaosbordelu, protože by ještě více vynikly vady celého "systému".
1 odpověď
Solo Dios Basta.
1
Sledujících
1
Sleduje
Solo Dios Basta.
1
Sledujících
1
Sleduje
Souhlasim, zrusme domaci ukoly stejne jako jsme ve verejnopravnim prostoru zrusili uceni, pametni uceni, osvojovani si. Vetsina naroda bude vykonavat manualni praci. Jine narody budou vykonavat profese lekare, advokata, stavebniho inzenyra, statika, genetika, chemika, mikrobiologa.
2 odpovědi