On ten pejsek je čistčí než umolousaný tašky lidí. V jiných zemích to je úplně normální.
Pejsek sice predtim slapl do exkrementu a olizal si zadek a pak olizne vozik, ale asi v poradku, ze? No nebojte, vy si taky date pecivo do voziku, ve kterem predtim stalo v prostoru pro nakup dite s bobkem na botě....a ne, v jinych zemich by si to nedovolili...
Milý pane vytočený doběla... My měli v obchodě na pokladně na položku sekundy, ano, sekundy, proto neexistovalo počkání, prostě proto, že se nám vše počítalo a my bychom z toho měli problém. Prodavačka si tato pravidla nevymyšlí, poslouchá, co vedení nařídí... Takže byť na ni budete hnusný, ona to má v popisu práce... Věřte nevěřte... I tak stupidni pravidla v obchodech jsou... Stejně tak jakože přijedete na směnu v 8rano, v deset vas pošlou na oběd, protože pak uz se za 12hod smenu nehnete... Zaplatpanbuh uz tam nedelam, ale naprosto vim, cim si pokladni prochazi...
Považuji se celkem za tvrdáka, ale když vidím zvířata trpět, nebo smutnit, dost mě to trhá srdce. Nikdy bych své zvíře neopustil. Jsou to stupidni tupci. Aspoň je vidět, jaký k nim mají vztah. Pan Hamza má můj obdiv a respekt. Děkuji.
Ti lidé se snaží zachránit si holý život..vynášejte takovéhle soudy, až to sám zažijete na vlastní kůži..Říct něco takového může jen stupidní tupec...
Nevím, čím se autor živí. Ale až si u mě objedná IT servis, nechám ho ať si to udělá sám a pošle ni za to peníze. Stejný princip, jako u samoobslužné pokladny. 🤮
Presne o vás se v článku mluví, kdyz se pise o bezmozcich....srovnavat IT servis se samoobslužnou pokladnou, kterou zvladne i malé dítě, je opravdu k smichu
Neznám z éteru snad jedinou písničku...nejezdí na turné, jasně je máma, ale buď jsem zpěvačka a makám na písničkách, dávám do toho vše, aby mě lidi opravdu brali...jenže tahle holka je papulka pro reklamy...šperky, papání, plínečky atd...tak nevím, jak chtěla arénu naplnit...že by těmi plínečkami?
Necítím tak trošku závist? Šperky, papání, plínečky? Takový trošku slepičí nazor...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mladík vás nemá co uzemňovat, neboť váš poslední odstavec přesně vystihuje, jak to v Lidlu (předpokládám, že jde o něj) chodí. Správně měl říct: "Omlouvám se za naše dokonale zmatené letáky, není vaše chyba, že se v nich nevyznáte."
Ale to je jen takové toužebné přání😉.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proc by se mel omlouvat za pry zmatene letaky? Klasika Čech...vidim neco v akci a v tu chvili klapky na ocich, nevidím, neslyším, hlavne at to rychle mam...kdyby si pani nastavila aplikaci tak, jak mela, nenastal by problém a nemusela by nikoho osocovat ze zmatenych informaci...ale to je jen toužebne přání...
2 odpovědi