A ty narozeniny je třeba řešit stylem, že doma před ženou řeknete: máma bude mít narozeniny, už mám dárek vymyšlený, zařídím to.
Aby věděla, že to nemusí řešit. A samozřejmě to pak taky udělat.
Svatá pravda. Může mě šlak tefit, když muž řekne já ti pomůžu a pak se přijde třikrát zeptat, co má dělat, kde jsou věci, které k tomu potřebuje, a jak to na udělat. Za tu dobu už bych to měla hotové a bez frustrace, že pomoc je v této podobě vlastně zátěž
Takže od příštího roku budou děti skládat zkoušky z dalšího předmětů, který se v požadovaném rozsahu na zs nenaučí. Tak teď ještě zařídit, aby se učitelé ZŠ naučili učit angličtinu a bude to cajk. Jinak se vytváří další prostor pro bysnys doučováni. Skoro mi to připadá že to je ten vil, o který jde.
tedy přijde neuvěřitelne, že hlava samosprávy lékařů hází odpovědnost za nefunkční samočistící mechanismy lékařského stavu na oběti. Pokud jsou informace v tisku správné, tak minimálně vedení bohnické léčebný určitě skutečnosti minimálně tušilo. Ale ne může za to oběť, že nehlásila. Komu? No přece komoře, to jsou evidentně ti praví, jak je vidět .
Máme s různými víceletými gymnázii dobrou zkušenost, až na zeměpis. Všechna 3 vnoučata trápil nejvíce. Na matematiku, fyziku i chemii si neztěžoval ani jeden.
Ano ano, zjevně někdo na pedagogické fakultě neumí naučit jak učit zeměpis, protože to kolem sebe slyším všude a také to sama zažívám. Zeměpis - hrůza.....
Určitě se to stát může, ale učila jsem na víceletém gymnáziu přes 20 let a takový případ nepamatuju. Od začátku jsem dělala s dětmi anonymní dotazníky ve smyslu: co se vám tu líbí, nelíbí, vrátili byste se na ZŠ, co byste změnili v našich hodinách..... a 95% vycházelo jednoznačně pozitivně. Za těch víc než 20 let se na ZŠ vrátilo minimum dětí, možná bych je spočítala na prstech rukou. Většinou šlo o kluky, kteří byli chytří, ale ještě hodně hraví, takže sociálně nezralí, rodiče pak bez problému souhlasili s návratem na ZŠ. Někteří to nevzdali, smířili se s horšími výsledky a začali se zlepšovat kolem těch 14-15 let, prostě dozráli.
Tak to jste byla mimořádně osvícená. Já mám zkušenost s nevybíravým bezesmyslnym drilem, s didakticky neschopnými učiteli, kteří z fyziky a chemie umí udělat horor. Nemluvě o dějepise a zeměpise ve formě stažených prezentaci bez jakékoli přidané hodnoty..... A mohla bych pokračovat. Jenže já základkach je to ještě horší, tam nadané dítě přes spolužáky s poruchami chování a psychiatrickými diagnozami neslyší ani učitele (tedy pokud se vůbec pokouší o výklad).
A právě proto je potřeba to změnit, zmodernizovat, a ne se vracet do osmdesátek.
Spis zrušit vše co se stalo za posledních 30 let a začít znovu. Stávající systém je nereformovatelny. Sborovny se postarají o to, aby se nic nezměnilo. Neexistuje snad jiná oblast, kde mentální nastavení tak stagnuje a stojí vinulosti, než školství.
To je právě pořád v duchu toho, jak je to teď. To, co říká strategie 2030 je, že by školní program měl být udělaný tak, že jeho zvládnutí VE ŠKOLE je cílem. Že to někomu půjde líp a někomu hůř, je jasné. Že budou někteří rodiče chtít pojistit, že se jejich dítě, ne třeba nadprůměrně nadané, dostane na gympl, a budou doučovat, je taky jasné. Ale jde o to, aby ten standardní level prostě šel naučit ve škole, s pomůckami, které jsou ve škole dostupné.
Teď je to tak, že ani na prvním stupni to děti ve škole nepoberou a musí nastupovat místo učitelek rodiče. Komu to rodiče neposkytnou, je v háji a propadá sítem. A to v pořádku není. Ne to, že rodiče doučují, ale to, že pokud nedoučují, dítě se věci nenaučí. A to by asi ve škole měly, co říkáte.
Ano to by měly, ale kdo to těm učitelům řekne, že by bylo fajn nejen učit, ale také naučit? Ozve li se rodic, je okamžitě potizista, celá sborovna se jako jeden muž semkne a křičí, jak pracuje výtečně. Navíc ten rodic už pracuje, živí, vychovává a učí. Má si k tomu ještě pořídit pedagogické minimum, aby si mohl paní učitelce dovolit říct, od plic, za co stojí její práce, a nebylo s ním hned zameteno? ZS nepřipravují na zkoušky, zjevně je to moc práce. Bylo by dobré, kdyby konečne někdo začal vyžadovat kvalitu, a stal jim za patama a hodnotil je podle odvedené práce. To je ale scifi ve státě, jde se vyhláškou dovoluje učit cizí jazyk v 24 dětech, a to zároveň má tu drzost připravovat jednotnou přijímací zkoušku z angličtiny. To znamená jen další peníze na doučování. A jedeme dál na dávno mrtvém koni.
Vtipné osočovat někoho, kdo si pojištění platí v zemi, jde ho aktuálně 6 milionů lidi, více než polovina, neplatí vůbec.
Nicméně k tomu zrušení dojde, patrně nějakou firmou personálního kolapsu. Stačí se podívat na pruměrný věk lekaře, trend stárnutí a neochotu něco refirmovat.
Vypadá to, že to nabere podobu zdravotnictví v UK.
Jinak zdravotní pojištění v USA zase takový problém není. Ani individuálně to není nějak výrazně dražší, než platím aktuálně zde.
Navíc je to snad úplně nejčastější firemní benefit.
To je teda zajímavý, že většině ty úžasné benefity nestačí a stejně jezdí na operace do Čech. Nebo by taky rádi pobírali např. Český rodičák. Ale daně platit v ČR, to už samozřejmě ne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Myslíte, že dostanou i za manžela výchovné 😀?
1 odpověď
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
No, když o tom tak přemýšlím, některe manžely skutečně manželky musely vychovat, takže proč ne. Na druhou stranu, jak to doložit?