O prubehu demograficke krivky se vedelo dlouhe roky dopredu (ze prijdou silne rocniky). Je ostuda, ze nikdo toto tema (ministerstvo skolstvi) neresil drive. Znam kolem sebe spoustu rodicu (za posledni tri roky), kteri byli zoufali, protoze resili, kam se dostanou jejich chytre deti (jednickari nebo deti s par dvojkami), kdyz se kvuli pretlaku nedostali ani na jedno gymnazium (Liberec). Ted je potreba, aby zmena systemu - navyseni poctu prihlasek - probehla co nejrychleji!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Čtu komentáře pod diskusí a divím se, že většina názorů naprosto neuznává názory dětí. Ty děti (dle věku respondentů) nejsou až zas takové "děti". Co když myslí nefér přístupem třeba to, že ostatní děti ve třídě měli možnost napsat si test dvakrát (i opravný), ale ono dítě ne, protože bylo nemocné a když se vrátilo do školy, už se paní učitelce nechtělo vymýšlet znovu další test a tak dítě od paní učitelky slyšelo "že má smůlu, byl nemocný, že to nebude dělat potřetí". Nebo že když dítě přijde po nemoci do školy a paní učitelka nedá podklady k doučení s tím, že si je má sehnat od spolužáků (když je ve třídě špatný kolektiv, stává se i to, že si dítě nemá od koho podklady vzít), nechá napsat dítě písemku s tím, že se měl látku doučit (ačkoli neměl jak)? Nebo třeba, že dítě k předmětu nemá žádný studijní podklad, jen zadání příkladů, po nemoci se tak nemá z čeho učit a od učitelky si vyslechne, že mu má máma zaplatit doučování nebo že ho to doučí ona po škole, že doučuje za 300,-/hodinu? Nebo to, že např. od první třídy učím dítě, že když něco chce, musí se přihlásit...aby pak slyšelo křičící učitelku, "že už mají ty ruce dát dolů, že už jí nic nezajímá"?.....takto bych mohla pokračovat, popisem reálných situací, u kterých jsem byla....zkuste se nejdříve zamyslet, než budete ze všech dětí dělat neschopné či špatně vychované.
4 odpovědi