Dovolím si poněkud nesouhlasit. V době, kdy mobily začínaly , seděly mi děti o přestávce u zdi a hrály jako blázni. Přišla hodina, děti vyply a nepřijímaly ani obraz ani zvuk. Naštěstí rodiče byli vstřícní, domluvili jsme se, že telefony o přestávkách nebudou. Po týdnu hodiny probíhaly jinak,děti pracovaly,soustředily se,hodiny frčely. Než se naučily komunikovat spolu o přestávkách,trvalo měsíc. Neuměly to,nevěděly o čem. Taky reakce na cokoliv byly dost agresivní,nevěděly,jak na určitou situaci reagovat. Nakoupila jsem hry,donesla skupinové omalovánky a do dvou měsíců to byla úplně v pohodě třída,zlepšil se prospěch, soustředění,práce. A děti mezi sebou vycházely naprosto skvěle, scházely se i doma, víc četly,komunikovaly spolu,prostě paráda. Pokračovalo to i na druhém stupni, pořád jsou velcí kámoši. Většina se dostala na střední školu.
Díky mobilům ztrácejí sociální dovednosti, schopnost spolupráce, na problémy reagují agresí nebo zhroucením.
Takže technologie ano,ale s rozumem.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Stále nechápu, proč se jí má něco platit. Ona není zaměstnancem státu. Je jen manželka zaměstnance.