Dobrý večer ,děkuji za reakci ,píší ze své zkušenosti .Každá škola učí jinak,
první třída-Tabule přes počítač téměř nečitelná ,škola učebna na počítači ,hej. systém naplno ,3. třída - taška těžší jak v 9 třídě atd. nemohu posoudit zda jsou přetěžované Hejn,syst. nedělám ,syn to zvládá bohudík sám, většina děti a rodičů
ne, víte o čem mluvím. Po dvou letech-brýle měl 0 ,čekací doba očního 4 měsíce, oční mi řekl že to je šílené ,kolik děti má problémy a většině rodičů to ani nevadí, co udělá taška nevím a to nosí holčičky o hlavu menší .Domnívám se ,že jsou opravdu v některých školách celkově přetížené ,proto i vyjádření školní inspekce je tak pesimistické ,přejí krásný večer.
S Hejným- jako doplňkový materiál super, běžně nezvládá spousta dětí ani rodičů. Normálně by v aktovce mělo mít dítko slabikář, PS do matematiky, PS do prvouky a max. 5 obyč. sešitů, pouzdro, svačinu. Občas je nutno zkontrolovat, co nosí,někdy tam narvou neskutečné věci. Jinak dnešní aktovky samy o sobě váží 3kg. Mým dětem jsem nakoupila batohy s vyztuženými zády - podstatný váhový rozdíl. Pěkný večer.
Asi jste dlouho ze školy ,Hejn. systém škola učebna na pc. atd
máte pravdu osekaly se důležité předměty ale rozšířily se jiné
kdy děti odchází z 9. tříd flustrované a neumí číst ani psát ale mobily atd. ovládají skvěle gugl umí vše, tak proč přemýšlet. Krásný den
Končila jsem letos v červnu. Spousta nových věcí šla do ztracena, na Hejného mám vlastní názor. Na prvním stupni se osekala v 5. ročníku VV,místo toho počítače, nyní ve 4.ročníku hodina přírodovědy ,také počítače. Druhý stupeň nehodnotím. Ale je problém, pokud chcete děti něco naučit, nesmí mít úkoly,cokoliv zpaměti je memorování ( násobilka,vyjm.slova,pádové otázky, sl.druhy)a to se taky nesmí. Tak se nedivte, že jsou děcka na tom tak ,jak jsou a optimisticky dodávám : bude hůř. Bohužel.
Asi jste měl šťastné dětství a nikdy jste šikanu ze strany "pedagoga" nezažil.
Buďte rád.
Zákon umožňuje pořizování záznamu například i při jednání s policií
a je to naprosto v pořádku a má to ta být.
Učitelé na ZŠ nejsou výjimkou i když si ten zákaz dají naivně do školního řádu.
Učitel se má neustále chovat tak, aby ho žádný záznam nemohl kompromitovat. Pokud s tím nebo druhým má problém, měl by se živit jinak. Pokud proti tomu dotyčná protestuje a podává oznámení, nemá čisté svědomí a už ji nevěřím ani "Dobrý den".
Říká Vám něco GDPR? Asi ne.
No, ze zákona nemá škola možnost vymáhat plnění domácích úkolů. Jsou striktně nepovinné, bez ohledu na to, co paní učitelka řekne.
Což vlastně i značí, že celá "akce pero" byla úplně zbytečná, pokud šlo jen o domácí úkoly.
Problém je tak nějak všude. Učitelky toho musí učit příliš, je to přepnuté a místo vyhazování zbytečností z výuky, to stále přibývá ale počet hodin je stejný a po novu bude dokonce klesat.
Takže se to nestihne pořádně probrat a procvičit ve škole, což přesunuje zátěž "na doma".
A ano, pokud k tomu mají děti i hromadu kroužků, je situace dlouhodobě až přiliš napjatá.
Nesmysl, na prvním stupni ZŠ se učí totéž, co před čtyřiceti lety, naopak,učivo se osekalo asi o 30%. Proč to děti kdysi zvládaly a nyní ne. Problém je jinde, ne v míře učiva. Než bude někdo argumentovat, že to není pravda, 45 let jsem učila na prvním stupni. Mohu tedy posoudit.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Stále nechápu, proč se jí má něco platit. Ona není zaměstnancem státu. Je jen manželka zaměstnance.