A jak chcete zajistit to rozumné zacházení? Je to tak snadno zneužitelné a s ohledem na objem dat tak nekontrolovatelné. Zkrátka více škody než užitku.
Rozumné zacházení je na každém. Třeba na soc. sítích mám jen opravdové přátele, které znám osobně. Žádosti cizích lidí zásadně nepřijímám a svoje příspěvky sdílím jenom právě s těmito lidmi. Pro děti by to ale mělo být nějak omezené, to je pravda.
Jste skvělým příkladem toho co jsem psala. Hlavně nevím jak vám mám rozumět. Konzumním myšlením nazýváte co, neagresivní jednání? O jaké citové újmě tady píšete? Zvláštní, doopravdy si myslíte, že když chci zpříjemnit den nejen sobě, ale i jiným slušným jednáním a úsměvem, tak mám konzumní myšlení? Že je nutné za všech okolností a do všeho tahat city, tedy hlavně ty vaše? Stejně jako vy máte svobodné právo své city projevit, mají ti druzí zcela svobodně právo o ně nestát. Na tom není nic konzumního. Když to pochopíte, dokážete si najít svou cestu, po které vás bude těšit jít.
Paní L.T. je zcela mimo realitu, nekažte si den.
Takže když jsem 25 let jezdil v terénu na celopéru a teď mám elektrokolo tak jsem nezkušenej? To mi vysvětlete.
Jenže většina elektrokolařů 25 let v terénu na celopéru nejezdila. Dokonce si myslím, že většina z nich na kole nejezdila vůbec. Když vidím ty prdelaté tetky v barevných dresech, jak mě do kopce předjíždějí vysokou rychlostí, dělají že šlapou a tváří se jak vítězky Tour de france, je mi do smíchu, ale to jsou právě adepti na havárku.
Dobře, tak zpátky, k vozům. Podle Vás má tedy stát nahonem zřídit dalších x gymnázií, vybavit je pomůckami, učiteli, uspořádat výběrka na ředitele, jen proto, že teď jsou dva, tři silné ročníky? A ty školy za dalších pár let bude co? Rušit? Nebo tam budou brát každého čtyřkaře jen proto, aby je naplnili?
Ty sešity jsem dal jako příklad, tak se toho tak nechytejte (tedy pokud se nechcete prvoplánově hádat). Zkusím to jinak. My jsme měli v pětce probrané zlomky (včetně operací s nimi) a v šestce jsme dělali rovnice a nerovnice a jejich soustavy. Náš šesťák umí zlomek přečíst, ale už ne sečíct, nebo nedejbože vydělit. O rovnicích ještě neslyšel. V ostatních předmětech je to podobné. V šesté třídě netuší, kdo bydlel na Olympu a na kterém světadílu je Kilimanžáro.
Přesně, my jsme v osmičce brali goniometrické funkce, to jsem si zcela jistá. Přijde mi, že třeba v češtině se berou totální zbytečnosti a z matematiky neumějí nic. Syna jsem za covidu cepovala, aby udělal přijímačky na víceleté gymnázium, hlavně aby vypadl z té příšerné základky. Naštěstí se podařilo. Sice už nemá samé jedničky, ale alespoň se něco naučí.
Článek dlouhej jak tejden před vejplatou, ale to zásadní, proč voda mizí, tam není...
Co takhle meliorace?
Od 50let až do roku 89 jsme tady zmeliorovali cca 1/3 půdy. Od roku 89 ne že by se nemeliorovalo (neodvodňovalo), ale chybí relevantní data... Takže všechny ty trubky, drenáže atd... odvedou veškerou vodu, co naprší do třech dnů do moří. Tohle je ten zásadní problém....
Psychologické studie říkají, že osoby lišící se o více než 20 IQ bodů si nemají co říci.
Takže třída 30 dětí o průměrně variabilní inteligenci by měla být rozdělena na 2 skupiny o 14 členech a s oddělením 2 jednotlivců s potřebou speciálního přístupu. Speciální školy pro mentálně slabší máme. Ty pro vysoce nadprůměrné prakticky nejsou...
Já jako jedničkářka jsem se na základce kamarádila a běžně bavila se spolužačkou čtyřkařkou. Naučila mě na ulici bezvadně hrát vybíjenou a chytat míč, kterého jsem se před tím smrtelně bála, takže jsem pak mohla hrát i s bandou starších děcek z paneláku. Dnes bychom si možná neměly co říct, ale jako děcka jsme to neřešily.
17
Sledujících
2
Sleduje
17
Sledujících
2
Sleduje
Nevidím ani jednu jedinou přednost být sám.
Není nad to,mít po svém boku někoho stejně naladěného a sdílet spolu dobré i méně dobré situace co život prináší🤔🤷
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Letos jsem řekla kamarádovi, že mám knihu s dálkovou trasou. Myslela jsem, že bude nadšený, ale řekl mi, že je blbost cestovat podle knížky. Tak jsem vyrazila s jiným kamarádem, kterého za 4 dny s batohem chytly záda. Jel domů a dál jsem šla týden pěšky sama. Bylo to super.