Já jsem v Penny pracovala. Můžu říct, že v horším podniku jsem nikdy nepracovala. Na všechno máte určitý předem daný čas a dostanete vynadáno, pokud to nestihnete. O markování to platí dvojnásob. Musíte mít určitý počet skenu na minutu, jinak opět dostanete vynadáno, pokud máte méně. Proto se nemůžete divit, že pokladní markuje rychle, protože to tak má prostě nařízené. Nikoho z vedení nezajímá, že zákazník nestíhá dávat nákup zpět do košíku. Oni chtějí hlavně rychle odbavit zákazníka, aby se netvořily dlouhé fronty a nemusely se otevírat další pokladny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já jsem v Penny pracovala. Můžu říct, že v horším podniku jsem nikdy nepracovala. Na všechno máte určitý předem daný čas a dostanete vynadáno, pokud to nestihnete. O markování to platí dvojnásob. Musíte mít určitý počet skenu na minutu, jinak opět dostanete vynadáno, pokud máte méně. Proto se nemůžete divit, že pokladní markuje rychle, protože to tak má prostě nařízené. Nikoho z vedení nezajímá, že zákazník nestíhá dávat nákup zpět do košíku. Oni chtějí hlavně rychle odbavit zákazníka, aby se netvořily dlouhé fronty a nemusely se otevírat další pokladny.
3 odpovědi