Ještě bych dodal, že prodleva mezi spuštěním závor a příjezdem vlaku by měl být regulována podle vzdálenosti vlaku a jeho rychlosti. Ne jako zde, kde se čeká zbytečně dlouho. Při hustotě dnešní dopravy to na jiných přejezdech (Polanka n.O.) zařídí zbytečné kolony a tak nárůst napětí na silnicích. Myslíte že někdo miluje kolony brzděné buď nákladními vozy, nebo nemehly za volantem? To statistika nehod neříká, za co může frustrace některých řidičů. Z těch jiných.
Vám přijde minuta 20s dlouhá ???
Samozřejmě že je to potřeba zavést a to co nejdříve. Zaměstnavatel potřebuje zaměstnávat jen tak dlouho jak dlouho zaměstnance potřebuje a jak dlouho je a ním spokojený. Není práce? Není spokojenost? Proč bych takového člověka měl z firemních peněz živit a vymýšlet si důvody pro propuštění? Pokud všechno šlape a je spokojenost, tak firma nemá důvod dobrého zaměstnance propouštět, spíše naopak. Tady se ale bavíme o možnosti se tyhle zbavit těch problémových, kteří jsou dnes nadměrně chráněni a firmy mají problém se jich zbavit.
Takže problémy firem hodit na bedra zaměstnanců? Jste normální? 🤣
No on asi ve škole chyběl, když se ho ptali na vědomosti prvního stupně a nic nevěděl 🤣
A každý inteligentní člověk ví, že inteligence daného se soudí dle dovednostní, zkušeností a co dotyčný dokázal v životě, a ne podle otázek pro prvňáky. To máte dle inteligence na člověka, hodně malé měřítko, ale zřejmě soudíte dle sebe. .)
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Spočítal si p.Jurečka a spol. o kolik tato změna zvýší zásek do státní pokladny? Je to lítání ode zdi ke zdi (,tedy v případě možnosti výpovědi bez udání důvodu ) napřed možná až velká ochrana zaměstnanců a po té zase asociální zvrácenost.
2 odpovědi
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Kdo zde hovoří o výpovědi bez udání důvodu? Ta zde není aktuální, a a ni nebude. .)
1 odpověď