Je to podobné, jako rada, ať lidi při odchodu z domu nechávají dveře dokořán. Případného zloděje to znejistí a raději vypáčí sousedovy bezpečnostní s pěti zámky ...
Jo to driv se tohle rikalo malicko jinak, ze nejlepsi je mit obycejne dvere a uplne totalne obycejny zamek, ze zlodeje pak tolik takovy byt nezajma 🙂
Ano je to pravda ale jak kdy a jak u koho. Pokud jste z nejake male obce, platove casto nic moc a byl tam prijem kdysi 6000kc, tak ty davky opravdu nebyl az takovej rozdil 🙂 Nemusel to delat clovek umyslne. Stacilo prijit o jednu praci nekde, potom obchazet prubezne zamestnavatele. Jenze ty Vas za lepsi plat nevzali nebo meli plno nebo rekli ze maj znameho. Takze ten clovek po roce chozeni si rekl, ze je mu to vlastne jedno a ze zajde jen nucene, kdyz ho pracak posle 🙂
Pokud je to ale clovek, co dela nekde lepsi praci, tak pro nej uz to muze byt rozdil 50% prijmu a ten na socce nebude 🙂 Zde se dostavame zase k nepodminenemu prijmu. Nepodmineny prijem, muze byt vyhoda treba pro zamestnavatele, ze se jim nebude hlasit podrztaska a budou se jim hlasit lidi jen na lepsi a odbornejsi pozice a oni nebudou muset s tim plebsem travit cas 🙂
Madam, tyhle problémy byly i dřív. Jediný rychlík co nikdy neměl sekeru byl Brněnský drak co jezdil Brno - Praha v 5:16 ráno, v České Třebové se čekalo vždycky, 5-10 minut, ale mašinfíra to dohnal, takže jste dojela na čas. Ale kdo měl pravidelně sekeru 3 a více hodin byly mezinárodní. Čekal jsem takhle kdysi na kamarádku 4 hodiny. ...........jenže lidi furt někam nespěchali, byli v pohodě, výpadek nebo problém byl normální a mohl se stát. Každý si vzal pivo a řízek a jel do Prahy.........pro případ, co kdyby.
Dnes máte na vše appky a jak někde nejste na minutu přesně, je katastrofa. Máte počítat, že se něco stát může
Protoze kdysi stacilo nejak dojit do prace, stejne lidi sli z prace hned na pivo 😄 Dnes tam musi byt v praci a presne, jinak jim hrozi ruzne sankce 🙂 Takze cekat na nekoho 4 hodiny, na to nema dnes nikdo cas 🙂
Zákon říká své . Jen si chodci občas pletou přednost s absolutní předností , a pocitem nesmrtelnosti . Řidiči taky jsou všelijací . Mě štvou " trousilové " v ranním provozu ( kteří už pozapomněli na reflexní prvky a počítají že osvětlení po 50 m je dostačující ) a dohání vstup na přechod zešikma z chodníku do 1/ 4 vozovky ....
Ja to treba resim tak, pokud jdu nekde po tme u krajnice a sem tam projede auto. Mame rozsvicenou baterkou smerem dolu na vozovku a to dela kuzel svetla, takze ridic kdyz nejaky jede, vidi tam kuzel a svetlo a ze to je chodec 🙂
Chodec nemá absolutní přednost, ale jde spíš o to, že kdyby se této vládě podařilo ještě víc posunout věk odchodu do důchodu tak by takových kolizí mohlo být daleko víc. I to co se jim podařilo protlačit je alarmující tak by se chodci ve svém zájmu měli více rozhlížet a nevstupovat do vozovky když to není opravdu bezpečné. I když má přednost tak mu to život nevrátí.
Rozhodne je to pravda, pisi to tu zde pro lidi v novem prispevku nahore co se stalo a prubeh a praxi 🙂 Rada ridicu si privydelava, ten privydelek je ve mestech u soferu autubusu cca 10tisic plus minus a jak jinak k duchodu. Ridi to casto uz starsi pan, co si budeme nalhavat, kdy jeho duchod je treba 14 -15tisic, takze se mu to hodi.
Bohuzel do doby nez se neco stane.
Sice po roce muze ridit zase, ale obet ma skazeny zivot.
Už pár let existuje zákon, kde se jasně hovoří, že chodec nemá absolutní právo i když je na přechodu. Má se zastavit a dát na jevo že se chystá přecházet a ne jen slepě vstoupit do vozovky a myslet si, ty řidiči, ty na mě nemůžeš. Omyl, tímto jednáním naopak muže chodec ohrozit řidiče a zvláště autobusu i s lidmi. Asi by se toho měl ujmout zkušený právník.
Tady je to zle, protoze ten clovek umrel a pojistovna tim vyplati znatelne mensi castku pozustalem nez kdyby slo o trvale nasledky.
Ano souhlasim urcite dat najevo ze se chysta prechazet, mozna by tam melo byt vsude u kazdeho prechodu i tlacitko pro signalizaci.
Ridici ale by nemeli telefonovat a palit pres prechody ve meste v 45km/h.
Meli by mit omezeni u prechodu max 20km/h a dost.
Uz ted az po hodne letech se u nas ve meste zavedlo, na dane ulici bylo hodne nehod a sbirali tam kde koho. Takze je tam cedule ted 30km/h a za me je to jeste moc.
Řidič je jednou nohou stále v kriminále. Lidi jsou čím dál neukáznění, tmavé oblečení, šero ráno, po 16-té též, stačí vteřina a je malér. Kolikrát je chodec vidět na poslední chvíli a v tmavém oblečení nemáte šanci na objížděcí manévr. Soucítím s řidičema busů, je to práce na ... a vina je vždy "na řidičovi", děs.
Ano to je zle ze to nevidi, ale tady je zaklad, proste u prechodu skoro zastavit a ne to tam palit ve meste pres dva prechody 45km/h!
Tady nahore v novem prispevku jsem popsala, co stoji takove soudni rizeni, ze ridic je celkem z toho jeste v pohode, protoze da 30tisic, omluvu a pak jen pocka az muze ridit. Obet ale s tim ma silene problemy na hodne let. Taky tady ve meste uz je u prechodu cedule omezeni rychlosti na 30km/h a me to prijde jeste moc povolene.
Jednoznačně je na vině chodec, který vstoupil na přechod bez řádného rozhlédnutí přímo před přijíždějící autobus.A doufám že prokurátor řidiče zprostí obvinění, že zavinil dopravní nehodu.
Není, protože auto a autobus je zbraň, takže řidič má o to vyšší odpovědnost dát pozor a ve většině případů na 95% za to může řidič.
Ano uznávám, jsou lidé co lezou do vozovky s mobilem a sluchatkama, ale to neznamená za řidič mají pálit přes přechody v 45km/h. Naopak, pokud vidím přechod, zpomalují na 20km/h a nebo téměř zastavuji, je to bezpečnější pro obě strany. Řidiče to nestojí řidičák a omluvy a 30tisíc někde u soudu a poškozenou oběť to nestojí ještě horší problémy.
Jenže je to i v zákonech.
Rozhodně omezit rychlost u přechodu na 20. Když vidím jak to řidiči vesele pálí
přes dva přechody po sobě, tak není divu, že někoho prostě srazí.
Sama jsem u takové nehody byla. Někdy řidiči nepřiznají, že dělají za jizdi i
něco jiného, viník tak trochu přiznal že telefonoval.
Pojišťovna řekla že v rámci trvalých následků, kdy člověk má nefunkčni ruku je
spoluvinna. Nejdřív je 30% ale pokud se branní tak 10%. To určí vždy
pojišťovna, soud to nezajmá.
Jak se z toho dostane řidič? Nabídne satisfakci, většinou je to částka cca 30
000czk. Zákaz řízení je cca na 2 roky s podmínkou. Pokud řidič sám řekne, že
kéž by mohl vrátit čas a že toho lituje a odvolá se, tak je mu to sníženo
(další soud to promine a sníží ještě aby mohl řídit dřív a sníží mu tu
podmínku). Nemůže tak reálné řídit 15 měsíců, ale jak soud uvádí, je možné i
požádat dříve o prominutí trestu. Reálné je to tak ten rok. Ono je to k důchodu
pro ty řidiče prostě přivýdělek.
Dotyčná osoba, nemusí vždy koukat do mobilu nebo mít sluchátka, stane se to
tak, že je třeba unavenější z práce, jde brzo ráno po šichtě domů a teď plynule
přechází.
45km v hodině je dost, to jsou trvale následky, kdy máte třeba nefunkční ruku
nebo nohu, když máte štěstí v případě osobního auta. U autobusu to bohužel
dopadlo takto. Nejhorší je to pro oběť toho, málo kdo tu řekne co potom tu
osobu čeká. Musí mít několik X soudních řízení a stání. Řidic často jen dva
soudy! Dále osoba pokud se nevyzná, vyhledá pomoc nějaké agentury (firmy) a ty
bohužel vymůžou z pojišťovny jen část toho odškodnění!
Potom pokud je ještě schopná a nebo má někoho, kdo ji to sepíše, musí i pro agenturu sepsat různé duševní útrapy, jak o sebe pečovala, jestli se zvládne umýt a nebo kdo a jak se o to stará. Jestě že je dnes doba počítačů.
Z peněz co vlastně má dostat, tak ty jsou často právě na ten soud, bere to
právník. I když soud vyhraje, ne vždy přizná všechny náklady.
Pokud i přizná, většina právníků jde buď za procenta (berou seriózní 10% a zlé firmy i 15 až 20%) a nebo za hodinový tarif ten je často cca 2500czk na hodinu.
Za advokátní tarif moc nechtějí chodit, takže to spíš člověk nesežene.
Takže ano něco dnes te poškozené osobě i zbude, ale má to tak na ty lečení kolem, sem tam na zaplacení bytu a pokud ma třeba nefukční končetiny, tak ji ani nikdo nezaměstná. Nebo jinak, funguje ruka ale máte nával adrenalinu a ty ruce se třesou, ano i takové lidi poznám. Doktor jim poví, že s tím víc neudělá.
U nás ve městě sbírám houby každý rok hlavně podle počasí.Hnojník jsem neznala ,kdysi mi ho muž přinesl já s omylem myslela ,že je to bedla.Pak jsem zjistila pravdu.Asi před pár lety se začala objevovat v parku babka.Překvapilo mě ,že má jedovatý nedohub.Děti houby nejí a tak les vítám kvůli odpočinku a radosti z nalezených hub i dobách neúrody.
houba je cistic lesa, takze dobrou chut k toxikum a tomu bordelu co do sebe cpete 😄
Ano kratce jsou ty staty zrejme v pohode, ale uplne to tak nejde rict, pokud by si mel vybrat zda tam zit. Treba zminene Spanelsko, tam vidim problem ze Spanele jsou svazany pravidlama. Maji radi pravidla a radi Vas o nejakem tom pravidlu pouci 🙁 Kdo to nema rad, tak treba tam se mu na delsi dobu libit nebude.
27
Sledujících
0
Sleduje
27
Sledujících
0
Sleduje
Dříve když jsme ještě více cestovali dálkovými autobusy a řidič udělal někde přestávku, vždy než se odjelo se optal, zda všichni mají své spolusedící a když to bylo potvrzeno, že nikdo nechyběl tak potom teprve se odjelo.
8 odpovědí
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Ne vzdy to prochazi, ale pokud vybiham nekde, vzdy jim to reknu. Jednou to bylo na zachod v Jizni Americe, rekl me sef busu ale "rapido" a v pohode se stihlo 🙂
1 odpověď