Je to jen nepravdivé a úsměvné tvrzení !
Žádný obchvat Brno neobtáčí....
Jsou to jen části okruhu, které už byla navrženy
a naprojektovány za "totáče".
Máme současné vládní garnituře líbat ruce,
za to, že se na to, po 35 letech od převratu, konečně sáhlo ???
Stejně se zatím jedná jen o jednotky kilometrů.
Kolik se za tu dobu postavilo desítek, stovek kilometrů kolem Prahy...
Nemluvě o tom, že tři pruhy přes Brno na D1 byly slibovány
při rekonstrukci D1.
Přibyly jen třípruhové úseky mezi Prahou a Jihlavou,
tedy v Čechach na Brno a Moravu už peníze,
jako obvykle, nezbyly...
Možná by bylo dobré postavit také stakilometrové dálnice na Moravě.
Většina dálnic se staví z Prahy a v Čechách...
20 km z Brna na Rakouské hranice se "staví" desítky let.
Na Brno se kašle roky, jsou zde jen dva prohry a fronta 30 km před Brnem z každé strany...
Dálnice z Brna do Svitav je rozestavěná skoro sto let !!!
Hlavní problém je v tom, že se staví kolem Prahy 8 pruhů a dálnice v Čechách.
Rozšíření přes Brno bylo slibováno už před lety, spolu s rekonstrukcí celé D1.
Tehdy vzniklo několik šestiproudů na D1 v Čechách, ale na Moravu a hlavně na Brno se zase z centra plánování vykašlali. ☹️
V té době už bylo kolem Brna parkoviště. Jsem přesvědčen, že ani tří pruhy jedním směrem nebudou stačit. Brno by si zasloužilo kolem centra 4 pruhy každým směrem. Protože odbočovací pruh stejně bude pokračovat, jako parkoviště na D1.
V dalším pruhu pojedou kamiony a jen jeden pruh zbude pro osobáky.
Je to hodně smutné....
Na Moravě by měli mít řidiči levnější dálniční známky, jak málo je zde dálnic.
Jen připomínám, že dálnice Brno - Svitavy je rozestavěná skoro 100 let !!!
Nevím, kdy ta nesmyslná propaganda o elektromobilitě skončí. Například cituji: "Ramaekers uvedl, že na výrobu jednoho elektromobilu je třeba tolik vzácných kovů, s kolika si vystačí šedesát exemplářů Yarisu. A to je takový rozdíl, že jej relativně malé zlepšení provozní efektivity elektrického auta nedokáže přebít." Propagátoři elektromobility pořád opomínají, kde začíná a končí uhlíková stopa elektromobilu.
Začíná, jakbylo naznačeno drahou a neekologickou výrobou vzácných kovů, potažmo baterií. Jezdí na elektrickou energii z uhelných elektráren, a už po deseti letech končí nevyčíslitelnou cenou likvidace baterií, jak ekonomickou, tak ekologickou... 🙁 Politici a příznivci elektromobility, můžete si zatleskat !!!
Většinou se staví dálnice kolem Prahy a v Čechách... Vypadá to tak, že dálnice z Brna do Vídně, kde chybí přes třicet let jen nějakých 29 km, z Pohořelic do Mikulova. Stavba "čtyřproudovky" proběhla ještě za komunistů... Za "30 let" reálného kapitalismu nepřibyl ani 1 km !!! Horší je to ještě z Brna do Svitav (směr sever, jih ČR), tato tak zvaná "Hitlerova dálnice", se začala stavět za války, většina zemních prací byla provedena už tehdy, včetně mnoho mostů. Dálnici ovšem nedostavěli ani komunisti, ani kapitalisti, protože tudy Pražáci nepotřebují jezdit !!! 🙁 Hodně smutné... (Pomníčků na staré cestě je už dost, průměrná rychlost je max. 40 km/h a musíte to vydržet asi hodinu a půl, bez možnosti předjet.)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opět ideální poměr otevřených dálnic v ČR,
v Čechách cca 220 km na Moravě cca 22 km.
To se na Moravě, za tu drahou dálniční známku,
ponových dálnicích hodně projedeme...
Nemluvě o tom, že se na Moravě postavili dvě nové dálnice tak,
že z Brna do Olomouce a z Brna do Pohořelic to proběhlo úderem razítka,
kdy se ze silnice pro motorová vozidla, staly dálnice.
👏🏻👏🏻👏🏻
2 odpovědi