Můžete tvrzení "Školy se dělily na klášterní, kde byly vychovávány jeptišky nebo mniši a latinské, ve kterých byly vyučovány humanistické předměty." něčím doložit? Klášterní školy bývaly latinské, Marie Terezie nařídila v roce 1747 výuku v němčině. Klášterní školy - gymnázia pak připravovaly i na kněžské povolání. Koncem 18. století v nich mohla studovat i veřejnost.
Koncept růstového myšlení nepotvrdila série studií You Can’t Change Your Basic Ability, but You Work at Things, and That’s How We Get Hard Things Done: Testing the Role of Growth Mindset on Response to Setbacks, Educational Attainment, and Cognitive Ability, viz Odkaz .
Článek je především o tzv. regionálním školství, nikoli o VŠ (tam ostatně chodí jen část cca 5 populačních ročníků, kdežto na ZŠ a SŠ je těch ročníků 13). Na srovnání úrovně financování máme řadu metrik, například podíl HDP vynaložený na vzdělávání. V něm hanebně zaostáváme a bohužel nyní opět klesá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Martine, osnovy už nemáme dvacet let. Máme Rámcové vzdělávací programy (RVP) podle kterých si samotné školy připravují Školní vzdělávací programy (ŠVP). Podobnou autonomii škol a tedy i učitelů ve většině zahraničních systémů nemají. Rukopisy Královedvorský a Zelenohorský, ani taxonomii hlavonožců v RVP a ani v ŠVP nenajdeme.