Používá se to se už několik let. Bylo mi to také divné, tak jsem si zjistil, co a jak.
Někdy je ale i přeznačkováno na daném místě.
Vždy je to o schopnostech řidiče !!! jezdit v provozu, značky nejsou tak důležité.
Já sice na značky včetně rychlosti moc nehledím, ale jinak se snažím ve velké míře pohybovat tak, abych nikoho NEOHROZIL, ba ani NEOMEZIL, prostě nikomu nepřekážel a vždy dojel kamkoliv v jakémkoli počasí a době. Najeto cca 300 tis. moto a 800-900 tis. ostat. vozidla.
Autoškola sice v min. tisíciletí !!!, ale do teď i doškolování cca 2 roky (3) pravidel a bezpečnosti.
-Bez nehod - a nějaké lehké šťouchance by se spočítali na prstech jedné ruky.
Také jsem absolvoval STK se zimními pneu 02/20. Index pro rychlost by měl být min.o 1 stupeň vyšší než maximálka 240km viz TP. Ale zimní mám jenom 160km/hod.
Nevadí to, pokud jezdím v ČR (max. 130km/hod), v Německu musím mít v zorném poli daný údaj - max. 160km (nalepeno pod rychloměrem). Rozměry a nosnost musí samozřejmě odpovídat TP. To musím dodržet u všech auto i moto vozidel.
S pozdravem J.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Děda měl za mopedem vozík na trávu s kloubem a jak jezdil v pohodě.
Mě zůstal jen ten moped (72 let).