Ahoj Jirko, moc děkuji za tvůj čas a tvá slova, s pozdravem Honza
Ahoj. Pěkný videjko. To musím taky vyzkoušet. Takhle jsem to nedělal nikdy a to občas tábořím, ted´už z pohodlnosti, nebo když se nesmí rozdělávat oheń, používám chemický ohřev. Už to táboření tak nejde jako před 50 lety. Jinak mám stále u sebe KPZ ku, kde jsou nejen mimo jiné sirky. ale i křesadlo atd. A na ty blbce (slušně) řečeno , co umějí jenom kritizovat, bych se vykašlal. Jen pro zajímavost- uvařil jsem vajíčka i v mikrovlnce, a žádný výbuch nenastal, ale použil jsem podobnou metodu a hlavu, a mikrovlnka v pohodě (digi z r. výr. 1991-2). Ještě jednou ahoj a díky Jarda.
A když předjíždite kamion, dojedete v levém pruhu nějaké pomalé auto (řekneme 120 km/h) a stále jste kamion nepredjeli, pak už ho předjedete, borec je stále v levém pruhu a vy se zařadíte do pravého a pokracujete rychlosti 130 km/h, tak potom se děje co?
Jedete v pravém pruhu souběžnou jízdou rychleji než ve středním pruhu a tudíž nepodjíždíte (neobjíždíte) toto vozidlo , ale pak musíte do středního pruhu k předjetí vozidla TIR před Vámi, vozidlo ve středním Vám musí dát přednost ( zprava), nezkoumáte proč jede ve špatném pruhu, kontrolujete vzdálenost a pak se předjedete "kamion" a zařadíte se zpět do pravého pruhu. Vše OK, dodržovat vzdálenost předepsanou.
Krásné, poetické...ale stejně vám šlo o to si zaprcat, co? 😂 Ono je to pořád stejný, jen to kolem se trochu změnilo 😉
Byl jsem na pokoji v nemocnici s takovým lezcem, ale ten nakonec nedolezl a šup dolů a měl roztříštěnou nohu a par šroubů a zavěšenou na drátech celých 10 dní, co jsem tam byl.
Ten chtěl ,ale pak nic na dlouho. Ale jinak nás tím bavil celý den. (Nemocnice Klimentská v min. tisíciletí.)
Jinak svět se v pr .. ach obrací.
Byl to fajn strojek a člověk si všechno opravil sám. Pokud si pamatuji,dva kvalty a řadilo se otočením páčky spojky.
Ano, je to drak- S11, jezdí bez úprav i 70. Mám ho po dědovi z r,1957. Jenom ho musím vybarvit do originálu ze spartanských barev. Snad příští rok. Ten návrh je hrozný, autor nemá cit pro tvar.
Ještě bych navrhoval pánovi snížit spotřebu toaletního papíru tím,že jej použije nadvakrát.Papír má přece dvě strany,tak proč plýtvat.Splachovat WC se také nemusí po každém použití,stačí dvakrát týdně.Ušetří se spoustu peněz na vodě.Když se napustí vana,umeje se v ní celá rodina najednou.Omezit provoz pračky,dá se jít ven k rybníku či řece a tam vyprat na valše.Úspora vody a elektriky.V paneláku dát na balkon sud a chytat do něj deštovku.Když si večer čte,je lépe použít baterku,vyjde to laciněji.Ano,šetřit se dá,jen vědět jak na to.
Taky jsem ušetřil a víc. Tak 6 litrů měsíčně (Kč), přestal jsem nejen jezdit do práce, ale i pracovat.😁😊😆😃😎
Rozhodne tomu 8valci fandim, elektroauta v teto fazi nemaji zatim sanci. Kdyz slysim svuj 5,7 Hemi, je to jako rajska hudna vedle ticha z Tesly, i kdyz se tam muze linout nejaky zvuk z repraku, pry kvuli chodcum....
Jó, to byl zvuk, když jsem ten 8-mi válec protočil taky trochu, při výměně výfuk. manžet s odmont. tlumičem. Hned Tatru manželka zaregistrovala v prodejně - cca 800m. Teď by se asi všichni hned kvůli hluku posr.... 8-mi škopek taky sežral lecos, i plyn i vodík. Ale do mojí Yamy by se nevešel, i ta váha -445kg.
S tím kerosinem jsem to nepochopil, je to čistý petrolej diesly na to jezdí užasně ale nalít to do zážehu tak je konec.
A jak se s tím jezdilo v zimě při 10-15°pod nulou.
Jen jsem přidával trochu oleje M2T. Upravená Jawa 90 - na 100cm3.
A taky mi to občas rozežralo barvu na nádrži, ale jinak paráda.
Roky cca1973-82, svíčka 4 hrotová 8-9, 11 kW.
Jakej génius. Léta praxe a cením si života.
Škoda 120L(nová) žlutá(sahara)160 000 km, 80 tis. stavba, vyměnil jsem si kastli, zničena při únavě na stavbě, prodej 5tis.na ND. max.145km/hod (přídán 5kvalt) Š120L zelená 50 tis-dal bratrovi,Š 1203 najeto 140 tis. prodej 10t známému. T613 naj. 170tis. prodej 14t, Avia Furgon cca 130 t.,Oltcit, Favorit 136L,Trabant Žigulik -cca 50tis. na vojně řidič těžkých a lehkých vozidel, včetně T54/55, instruktor + svazarm Bardějov cca 80-90tis.
V souč. době Megan 2,0T, 230tis, Nis.Terrano 195 tis prodáno, Mitsh L300 cca70t, Roomster, Trafik
Jawa 90 135 tis, 4 výbrus na 100, Jawa 175 -90t, Stadion S12, Jawa 514,Manet 125 -50tis,
a Yamaha 660XTZ -cca 90tis.
Na moto jsem se samozřejmě vymáz, ale v terénu , ne v provozu a na silnici.
Pokuty taky byly- za přejetí plné čáry v zatáčce 50-Kč, a rychlá jízda 500-1500.
Používám i kamery, v černé skřínce je i záznam 276 km/hod - mimo ČR a 233 na D1.
A vím pokaždé, jak je to s vozidlem, a co si mohu dovolit, neboť do servisu jezdím minimálně, když nemám čas, Jinak se kontroluji a upravuji všechno sám, jak po mechanické tak po elektrické či elektronické stránce.
To jenom pro štoury - kdo mně zná, tak to ví. Jardík - práce všeho druhu (i stavební a konstruktérské)
Zdravím a mír v duši.
Používá se to se už několik let. Bylo mi to také divné, tak jsem si zjistil, co a jak.
Někdy je ale i přeznačkováno na daném místě.
Vždy je to o schopnostech řidiče !!! jezdit v provozu, značky nejsou tak důležité.
Já sice na značky včetně rychlosti moc nehledím, ale jinak se snažím ve velké míře pohybovat tak, abych nikoho NEOHROZIL, ba ani NEOMEZIL, prostě nikomu nepřekážel a vždy dojel kamkoliv v jakémkoli počasí a době. Najeto cca 300 tis. moto a 800-900 tis. ostat. vozidla.
Autoškola sice v min. tisíciletí !!!, ale do teď i doškolování cca 2 roky (3) pravidel a bezpečnosti.
-Bez nehod - a nějaké lehké šťouchance by se spočítali na prstech jedné ruky.
Také jsem absolvoval STK se zimními pneu 02/20. Index pro rychlost by měl být min.o 1 stupeň vyšší než maximálka 240km viz TP. Ale zimní mám jenom 160km/hod.
Nevadí to, pokud jezdím v ČR (max. 130km/hod), v Německu musím mít v zorném poli daný údaj - max. 160km (nalepeno pod rychloměrem). Rozměry a nosnost musí samozřejmě odpovídat TP. To musím dodržet u všech auto i moto vozidel.
S pozdravem J.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Španelum bych hlavně zakázal coridu a ostatní blbosti s tím spojeny. To by bylo řevu.
A majáky červené a žluté používám už několik let
1 odpověď