I kdyby ho našli, tak se mu nic nestane, stejně tak, jako vždy při raziích a nálezu závadného zboží ve vietnamských tržnicích.
A proč by se prodejci mělo něco stát. Ten mladík byl plnoletý a koupil si to sám. Kdyby ti kteří se sami zranili při používání pyrotechniky museli platitléčbu sami, tak by to nekupovali. Když si někdo uřízne nohu motorovou pilou, nebo se postřelí třeba vzduchovkou, také budou trestat prodejce???
Proč lidé nemají zimní gumy ? Byli varováni v čas .... Na některých místech třeba nešli otvírat brány protože byl výpadek elektřiny - technika se z areálu nemohla jentak dostat a podobně . Mimochodem můžete si to zkusit . Nedohrnuto (přizvedlá radlice) bejvá proto , že když s tím jedete až skoro k asfaltu tak potkáte hnedle první kanál který vás vyhodí ze sedačky až na přední sklo protože jak je v čr běžné jsou tyto kanály buť utopené nebo nad asfaltem a zavadítě .
Ano, ale je s podivem, že jinde ve světě to jde. Stačí jenom schody při frézování vozovky, třeba v Polsku, kdyby tam nebyla dopravní značka, tak ten přechod téměř nepoznáte. V Rumunsku,ví že v listopadu bude sněžit, tak už v říjnu začínají solit sinice. Až pojišťovna bude PO SÚS požadovat 50% spoluúčast za hromadné nehody vzniklé na neošetřené vozovce, tak to najednou půjde.
Známé osobnosti se chtějí pouze zviditelnit, přikloněním na jednu či druhou stranu, ale o životě obyčejných lidí nic neví. A fakta že za to nemůže jenom Andrejko :
ANALÝZA. Václav Klaus skončil jako premiér v roce 1998, Mirek Topolánek v roce 2009 a Petr Nečas v roce 2013. Všichni byli z ODS. Jejich pádu vždy předcházely ekonomické problémy a demonstrace. Nyní je v jejich pozici Petr Fiala.
Řidič kamionu má termínované nakládky, vykládky, bezpečnostní přestávky, odpočinek, omezení rychlosti, zákazy jízd a předjíždění. Řidič osobního automobilu bude sice zbržděn, ale minutovou ztrátu hned dožene. Není to diskriminace jedné skupiny? Co to zkusit naopak? Dát zákaz předjíždění pouze pro osobní automobily? Neustále jsou kamiony popírány v médiích, že brzdí provoz a můžou za nehody, ale kdo způsobuje nehody, když kamiony mají zákaz a nejezdí?
Vláda zatím daně nezvýšila a složená daňová kvóta nebude vyšší než na konci předchozího volebního období ani po přijetí změn od roku 2024.
S cizinci částečně souhlasím, ale i kdyby se teď vláda postavila na hlavu, strukturu ekonomiky nezmění mávnutím kouzelného proutku. Některé změny jsou na roky, jiné na desítky let.
To je pravda, stejně jako to že na současném stavu se podílely všechny vlády.
V Bruslích je stejná banda demagogů a darmožroutů jako v Prase, zvedněme prst a ukažme jim, že nesežrali všechnu moudrost světa! Jedna parta útočí proti východu, druhá proti západu, ale každý se bojí říct, že za všechny ty svinstva co se na světě dějí, můžou nenažraní chamtivý politici a různé sebranky, zbrojaři, naftaři, výrobci léčiv a energií atd, všichni se pokládají za bohy a neuvědomují si, že ke svému blahobytu jim pomohl obyčejný lid!!!!
Zatím poslední průzkum veřejného mínění ukázal, že 70 procent Čechů má obavy, že se válka z Ukrajiny může přenést až k nám. Současně ale většina není ochotná proti tomu něco dělat. Což je postoj jednak naivní, jednak nebezpečný. Nechápu,proč je to postoj nebezpečný? Válku začali politici, tak ať politici stojí v prvních řadách a brání svoji zem a svůj lid! Bohužel,opak je pravdou, Bruselolezci a Natolezci zemi rozkradli a lid zaprodali!!! Je to jen můj názor(na který mám právo!) a nikomu ho nenutím!!!
1) Přihlášení se nezdařilo, protože nelze získat přístup ke cookies. Pokud chcete diskutovat, potvrďte přístup stránky ke cookies. Proč nemůžu svobodně sdělit svůj názor, když nechci podporovat výmysl cookies, beru to jako omezování( když si jdu koupit benzín do auta, také si k tomu nemusím kupovat motorový olej)
2) Řidič kamionu je póvl, onuce atd a nechvátá v sobotu domů k rodině,
protože přednost mají političtí darmožrouti a všichni, kteří jedou na chaty, chalupy, výlety a dovolenou
3) Zvýšení rychlosti přinese pouze více nehod, protože někdo normální pojede 150 v levém pruhu a chvátavý nedočkavec, který musí být někde o 5 sekund dříve nepočká a následně neubrzdí a zase to odnesou neviní
4) Rekce na předchozí článek o (ne)předjíždění kamiónů : všichni tvůrci dopravních předpisů by si měli uvědomit, že :
a) řidič osobního vozu po zařazení se předjíždějícího kamionu na to šlápne a je pryč
b) řidič kamionu (je v práci) spěchá stejně, jako řidič osobního vozu(kterého nebrzdí bezpečnostní přestávky, časové termíny nakládky a vykládky) ,tak proč jednu skupinu zvýhodnit a druhou omezit
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dohoda pro nás může být nevýhodná🤔, nevýhodná bude pro řiťolezce, politiky a jinou verbež, bohužel to zase odskáčou obyčejní lidé. Válku nezačali obyčejní lidé ale politici, tak proč politici nebojují v první linii a neumírají místo těch, kteří válku nechtějí!