Oltcita jsem koupil jako nového, protož v té době se stáli fronty přes noc na pořadníky na favorita. Koupil jsem bez fronty a čekání. Bohužel ten nejhorší kup co jsem v životě udělal. Když mi měnili v 6 tisících svislé čepy už mě to mělo asi varovat. Pak to už jelo jak po másle. Rozvody, převodovka, poloosy, vačky, zase čepy, vyšisovaná koncová světla téměř do bíla (když mi policie chtěla dát za to pokutu, hádal jsem se s nimi že je to 4 staré auto, nakonec jsem tam nacpal červený celofán, už jsem nechtěl investovat), dále mi praskla řidičova sedačka ,že jsem při rozjezdu spadl dozadu (jen zavařeno), dvakrát koncovka výfuku, znova vačky, asi 6 upadlé zpětné zrcátko lepené na skle. No a začla koroze i když jsem ho jako roční nechal cele zespodu vystříkat. Určitě jsem na spoustu věcí zapomněl, je to strašně dlouho. A tohle prosím všechno během 5 let a nájezdu cca 80 tisíc km. Stál jako nový okolo 70 tisíc. Po 4 letech jsem splatil půjčku a po roce prodal na náhradní díly za 4 tisíce. Opravdu nejhorší auto co znám.
Jediné pozitivum bylo, že v té době byl vybavený lépe než Favorit a motor vzduchem chlazený topil snad během jednoho km.
Oltcit byla moje nejhorší koupě auta v životě. Měl jsem bohužel už ten rumunský kus. Ty první z francouzkých dílů byli ještě trochu spolehlivé. Ještě v záruce výměna rumunské převodovky za francouzkou (měla opačně zpátečku), protože hučela jak kráva, V 10 tisících výměna svislých čepů, výměna rozvod. řemene který už byl roztřepený, asi v 16 tisících výměna předních ložisek kol, ve 25 tisících výměna vaček (klepal motor, asi je udělali rumuni z olova), pak mi praskla sedačka, že jsem při rozjezdu spadl dozadu ke spolujezdci pomalu, (protože už bylo po sametové revoluci, začli západní ceny náhradních dílů a cena nové sedačky nesmysl, takže zavařeno na pevno), několikrát upadlé zrcátko přilepené na skle, vyšisovaná barva koncových světěl (byli po třech letech lehce rúžové a policie ať si to prý opravím jinak pokuta, říkám blázníte na tři roky starém autě kupovat nový koncový světla, vyřešil to červený celofán), znova výměna předních ložisek, pak odešli poloosy a při otáčení se za mnou dívalo půl města co se děje, jak to křupalo. No a ve finále když jsem ho doplatil (protože byl na půjčku) tak byl tak shnilý a prolezlý závadami že šel za 5 tisíc Kč na náhradní díly. Prostě jedna velká katastrofa.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hrozná chujovina. Ani jsem to nedokoukal.
1 odpověď