Podobné talkshow sleduji už jen sporadicky a většinou jen kvůli konkrétnímu hostovi. Dříve mě bavily více, teď už často recyklují hosty a zabředly ve svém stereotypu.
Kraus bývá k významným hostům servilní, do nervózních hostů šije a točí se na triviálních "odhaleních".
Šíp hraje nechápavého a nedoslýchavého, opravuje hosty, kdo se smí ptát a kdy.
Dědek zas neumí hosty rozvyprávět a tak tahá informace z již (bulvárem) publikovaných materiálů a host je pak "nucen" tato nadhozená témata znovu převyprávět.
Chtělo by to nějakou změnu, nějaký neotřelý formát...
Líbil se mi třeba pořad s p. Bubílkovou a p.Šimkem. Takové pořady úplně zmizely. Jen všude talkshow. Už vážně nebaví. Izer úplně zmizel z obrazovek. Nějaký pořad kde by byli scénky jsem neviděl snad 15 let. Jen se recyklují ty staré, dobré.
Zářný příklad můj známý. Před pěti lety i30 v combi za 460 000Kč v plné výbavě. Poslední servis v 70 000km, olejový servis, 11000kč faktura s DPH. Už chce prodat. Zjišťuje, že přes pravidelný servis, malý nájezd, mu aut. servis, kde jezdí, nabízí max. 90 000Kč. Z ruky ho prodá max. 120 000Kč. Takže výhoda skvělého nákupu nového Hyundae má po pár letech, dvě velké negativa. Drahý servis, nízká zůstatková hodnota ojetého vozu. A těším se na ceny čínských vozů po pěti letech. Hodnota kg/železo, kg/plast.
No nevím. Mám Kiu Stonic a předtím Rio. Malý garančky se konaly okolo 2500 až 3000 kč a velká garančka okolo 6000 kč. Nic likvidačního. Vloni 4 roky Stonic velká garančka plus jsem si nechal udělat přes servis i STK a celkem za 9500. Jsem spokojený. Rio i Stonic zatím bez závad. Dcera si koupila novou Fabii a po půl roce měněn komplet spojkový pedál, něco tam bylo v čudu. Ale to se může stát na každým autě.
vaše volba je naprosto dobrovolná.
Já v důchodu nejsem, ale když vidím dceru své sousedky (prodavačky která od 18 let stojí za pultem a dozvídá se od současné vlády jak půjde déle a déle do důchodu) tak se budu rozhodovat při volbách jinak.
Tato mladá žena tak dlouho ,,vybírala" SŠ až se jí v 22 letech zdařilo odmaturovat. S podobnou ,,svědomitostí" po 27 narozeninách odpromovala na VŠ(naprosto neuplatnitelný obor) a ihned po promoci se vypravila do zahraničí sbírat zkušenosti. Těch měla za cca 2.5 roku tolik, že se vrátila s českým snoubencem a rizikovým těhotenstvím domů k matce.
Dnes tato 31 letá paní-matka několikaměsíčního kojence, prohlašuje jak udělá maximum pro to, aby byla s dítětem co nejdéle doma.
Do této doby, NEODPRACOVALA V ČR ještě ani hodinu!!
Za to kritizovat (např. ,,nenajedenost" důchodů jí jde skvěle).
Jestli tací mladí budou (a jaký) kdy mít či nemít důchod JE MI ZCELA LHOSTEJNÉ.
Nečekám , žádnou vládní pomoc (co jsem si nevydělala, to mi nikdo nedal) a současná vláda je tou která mi svými zákony ,,ubližuje" ze všech nejvíc.
Ano, můžete napsat, že jsem sobec (ale i vláda nám předvádí, že nejlepší je myslet SÁM NA SEBE )!
Souhlasím s vámi.
Vyrůstal jste za komunismu? Jiskra ,Pionýr, SSM byly povinné organizace,kdo tam nevstoupil,stigmattizoval nejen sebe ale i své okolí jako podezřelou osobu a jako nepřítele zřízení a systému. Naši se vstupu do strany vyhnuli tím , že jsou stále ve službě a nemají čas( oba lékaři). Táta dokonce volil ODA frakcí ODS, ale i on by plakal ,nad tím kdo a kam se dostane!
Nebyl jsem ani jiskra, pionýr a už vůbec ne v SSM. A úplně v pohodě.
Já si přidám ještě jeden příspěvek....
Celej základní problém dnešní EU (a tedy i náš) je v tom, že si pořád neříkáme, co je základní příčinou současného stavu...
Takže... základní příčinou je to, že se po roce 2000 začaly dostávat do vedení EU šílenci. Bohužel, v té době jsme tam vstupovali. A bohužel, teď, když šílenci již převzali moc a diktují, jsme si zvolili probruselskou, lokajskou partu. Proto je teď náš sešup tak strmý....
Takže... základní řešení není v digitalizaci, ve start-upech atd.... základem je zbavit se těch šílenců. Veškerá opravná ekonomická řešení můžeme dělat, až se těhle lidí zbavíme (a nebo se zbavíme EU).
Je to stejný, jako když stavíte dům... pokud budete mít partu nešikovnejch řemeslníků, tak můžete měnit technologii stavby, materiál atd... ale pořád Vám ten dům bude padat na hlavu. Napřed tedy vyměnit zedníky, pak se může začít stavět. Obráceně to prostě nejde.
Ovšem, pokud tam pořád volíme lidi jako Nerudová, Niedermayer, Síkela... a tomu všemu šéfuje Leyen... tak se nehnem. Leda směrem dolů.
Perfektně napsáno.
Tak jsem se v mládí těšil, že se po něm projedu, až si jednou, až budu vydělávat, koupím svoje první auto.... A teď se těším, že se po něm projedu dřív, než mi seberou řidičák pro pokročilý věk.
Přesně. D6 začali když mi bylo 17 let. Teď je mi 56 a stále není hotová. Schválně jestli se svezu někdy do Prahy po dálnici.
Naštěstí o tom nerozhodují čeští diskutující. Ja jsem pro podporu elektromobilů, počítám že za cca 3 -4 toky budu pořizovat nové auto a bude to minimálně hybrid, ale byl bych raději za elektro, dotace by byly fajn, samozřejmě záleží na podmínkách, ale dá se zařídit , že si ho koupím , nebo nechám koupit v Německu s dotacemi, takže za mě super
Jestli ho chcete tak si ho laskavě kupte za svoje. Nemíním vám dotovat ze svých daní vaše auto.
V motorové části brzdové destičky rozhodně nebyli.
Ještě jeden text z jiného fora. Citace.
Zkrátka je nutné Oltcita brát v kontextu doby a ne jen na něj plivat. Měl točivý motor, parádně dunivý zvuk, čtyři kotoučové brzdy. K atypům patřila snad jen plastová clona, co se dávala v chladu za masku, a pak brzdy uložené u rozvodovky, nikoli u kol. Ale to mám i u Jaguaru E-type. 🙂 Přiznám se, že na Oltcita moc rád vzpomínám. Nejen proto, že to bylo jedno z prvních aut, která jsem řídil. Jeho malý
Dobrý den. Celkem pěkný článek, škoda že si autor nezkusil na autě vyměnit brzdové destičky, seřídit předstih, vyměnit alternátor nebo startér. Pak by z něj už tak nadšený nebyl. Za mě největší klump na světě s kterým jsem si v učení užil až až jelikož můj mistr byl fanda olcitu. Děkuji
byl to sráč ale zrovna přední brzdové destičky, které byli v motorové časti šli vyměnit úplně snadno. To člověk vyměnil i na cestě pomalu v kvádru.
Oltcita jsem koupil jako nového, protož v té době se stáli fronty přes noc na pořadníky na favorita. Koupil jsem bez fronty a čekání. Bohužel ten nejhorší kup co jsem v životě udělal. Když mi měnili v 6 tisících svislé čepy už mě to mělo asi varovat. Pak to už jelo jak po másle. Rozvody, převodovka, poloosy, vačky, zase čepy, vyšisovaná koncová světla téměř do bíla (když mi policie chtěla dát za to pokutu, hádal jsem se s nimi že je to 4 staré auto, nakonec jsem tam nacpal červený celofán, už jsem nechtěl investovat), dále mi praskla řidičova sedačka ,že jsem při rozjezdu spadl dozadu (jen zavařeno), dvakrát koncovka výfuku, znova vačky, asi 6 upadlé zpětné zrcátko lepené na skle. No a začla koroze i když jsem ho jako roční nechal cele zespodu vystříkat. Určitě jsem na spoustu věcí zapomněl, je to strašně dlouho. A tohle prosím všechno během 5 let a nájezdu cca 80 tisíc km. Stál jako nový okolo 70 tisíc. Po 4 letech jsem splatil půjčku a po roce prodal na náhradní díly za 4 tisíce. Opravdu nejhorší auto co znám.
Jediné pozitivum bylo, že v té době byl vybavený lépe než Favorit a motor vzduchem chlazený topil snad během jednoho km.
Tak prostor před křižovatkou je určen pro cyklisty,ne pro motorkáře.To samé ochrane pruhy pro cyklisty.To že toho motorkáři zneužívají a ostatní to tolerují je věc druhá .To samé jejich děkování nohou.Me to připadá jako gesto 'chciju na tebe "Když se míjejí dva motorkari,tak se zdraví zdvižením ruky.Proc teda nemůžou také poděkovat normálně zdvižením ruky.
Koudelka, protože když s motorkou předjíždím, pravou rukou držím nebo přidávám plyn a levou rukou ovládám blinkry a při zrychlování a řazení také spojku. Když o tom nic nevím tak nekomentuji.
7
Sledujících
10
Sleduje
7
Sledujících
10
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
K mému velkému údivu se 71% lidí obrátilo proti Petru Fialovi jako předsedovi příští vlády (tedy na další volební období).
To je neuvěřitelné, jak jsou lidé zmasírovaní.
Autor správně píše, že platy občanů v tomto volebním období sice jen trochu, ale přece jen rostou.
Třeba by nedosáhly výše rakouských a německých platů, ale určitě by stále rostly.
Protože by se ekonomika měnila na výrobnu - z montovny.
To se musí projevit, když ne za další 4 roky, tak za dalších 5 - 10 let!
Držíme palce, pane Fialo!
A dáváme Vám hlas, celá naše rozvětvená rodina Vám fandí!
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Milá paní tohle je už diagnoza.