13 let jezdím na operáky přibližně 12-18 měsíců na auto. Škrábance mi spočítali na jednom autě z 8. Ostatní dopadla dobře. Jezdím max. 30 tis. km ročně a beru operák do 10 000 měsíčně bez DPH. Pro IČaře, který nedělá denně obchodní cesty 200 km, je to supervolba. Jde to do nákladů, odpočet DPH jak na operáku, tak na PHM.
Ale stejně je to o pocitu víc, než o ekonomice. Já mám dobrý pocit, že auto nevlastním, nezajímají mě kroupy či riziko krádeže nebo malá či velká porucha, stále nové auto, stále nové pneu...
Chce to chvíli hledat, protože zatímco od jednoho dodavatele máte krásnou Cupru Formentor v automatu za 9 300 bez DPH, tak u jiných stejné vozidlo za 12 000. Nebo Scalu za 5 500 a tu samou za 8 000.
Částce 10 000 kč měsíčně se začínají blížit i elektromobily, takže zatím koukám, ale třeba...
Na druhou stranu chápu, že mít pocit, že to auto vlastním, je pro většinu lidí stále důležité.
Máš zkušenost s vrácením auta u Arvalu?
takže shrnutí-pokud nemáte na auto tak si ti co Vám půjčí si vše nechají pěkně zaplatit...a vnutí Vám i předraženou pojistku a služby....takže jenom platíte....ale máte autíčko...já se celý život řídím zásadou-na co mám tak pokud to potřebuji či chci tak si koupím a pokud na to nemám... tak nic...
Je to přesně naopak. Pokud na nové auto nemáte tak si ho můžete dovolit například na operák. Samozřejmě musíte mít na splátku. Než na auto našetříš tak máš na operák třeba 4-5 nových aut. Myslím ,že je dost rodin ,které mají společný měsíční příjem kolem 100tis a pak je operák za 6-12tisic sranda. Tvůj názor je poplatný době před 30 a víc lety ,kdy nebyla jiná možnost.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemám. Špatné zkušenosti mám s ALD - nic neodpustili. Škofin odpouští a občas něco napočítá, ale jen to, co je fakt moje chyba. Ale Arval by mě zajímal. Ceny docela ok.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
škofin je ok ,ale teď mám poprvé Arval tak uvidíme. Bohužel , stížnosti jsou někdy od lidí co si myslí ,že můžou auto obouchat a bezplatně vrátit.