Kdysi jsem si u Generali chtěla uzavřít nějaké pojistky. Jednali se mnou dost divne, měla jsem z nich takový zvláštní pocit a odešla jsem ke Kooperative. Událost těchto manželů je vrchol pojistovnickeho hnusu, ale stejně bych si u Generali nenechala pojistit ani tkaničky do bot. Tohle bylo zcela na jejich vůli. Kdyby v téhle mimořádně situaci třeba vyplatili 30 procent, bylo by to lidské a vypadali by lépe.
Kooperativa no- až něco nastane (nic zlého Vám samozřejmě nepřeji), to budete mít teprve zvláštní pocit.
Žádné povodně nehrozí. Stačí si nastudovat alternativní zdroje, aby člověk prokouk všechny ty oficiální lži! Celé to "povodňové šílenství" spustil holínkářsko pláštěnkářský průmysl, aby vzbudil paniku mezi lidmi a zvýšily se mu zisky. Například drobní deštníkáři výrobu nezvyšují a ani nezaznamenali zvýšenou poptávku. Ale vládní lobby spolu s mainstreamovými médii nepřipouštějí jakoukoli diskusi ! Když se nějaký občan na sociální síti zmíní, že v jeho obci neprší, je mu vyhrožováno vyhazovem z práce a smazáním účtu. Lidi, proberte se! Venku svítí sluníčko a teploty atakují třicítku! Nenechte si nic nabulíkovat korporátama a jim podřízenými zkorumpovanými politiky!
Cože?????
No, pokud na něco nemám, tak bych se měl zamyslet sám nad sebou a neurážet někoho, kdo na to má. Pokud někdo pracuje např. jako pomocná kuchařka ve státním při 8 hodinové pracovní době za 18.000 čistého, tak ať si nestěžuje, když tady jsou možnosti, kde si může vydělat 1x tolik v soukromé sféře.
Jeden x tolik je pořád 18000. Víte?
Ano ve firemní flotile mám i vůz na LPG. Provozně je po elektřině druhý nejlevnější na provoz. Lpg je skvělé.
Přesto má LPG potažmo benzínový motor vysoké provozní náklady 5x ročně výměna olej, po cca roce a dvou měsících rozvody, filtry apod. jsou to nemalé náklady, nehledě při nájezdu nad 300tis spalovací vozidlo vyžaduje čím dál nákladnější a dražší servis.
EV jsou jednoduché vozy s minimálním servisem. Tesla nemá předepsané servisní intervaly a stačí si vyměnit kabinový filtr.
Elektromotor je jednoduchý nepotřebuje kapaliny a není co by se na něm rozbilo.
Chápu Vaší logiku s levým vozem za 400tis v LPG ale těchto vozu za tu cenu dnes nekoupíte. Dacii dokker kterou jsem koupil novou v LPG mě stála 279.900Kč. Dnes vozy v LPG v serii kromě pár výjimek nejsou a předělat tříválce mi nebylo doporučené jak kvůli ztrátě záruky ( pokud to není originál) tak mi dealer sdělil, že motor není na tlaky lpg stavěný a nevydrží dlouho. Servis a provozní náklady mé Dacie již překonali pořizovací cenu vozu.
Vozidlo jsem koupil na firmu a vyšší cenu si optimalizuji všemi legálními výhodami a odpisy které mi systém umožnuje.
Nepotřebuje kapaliny? Otevřel jste někdy kapotu EV? Tam je těch nádob možná víc než u klasického spalováku.
Já mám auto dost staré ,je z doby, kdy svět byl ještě v pořádku. A co se týče třeba té vodní pumpy made in koncern, tak jen blbec může udělat odpojení pumpy tak, že když ta vyfikundace/kroužek/ selže, tak v ODPOJENÉM stavu..Být ten konstruktér ve škole , tak dostane pětku. Každý blbec ví, že jakákoliv "nástavba" něčeho musí být udělána tak, ABY NEBYLA NIJAK OHROŽENA ZÁKLADNÍ FUNKCE STROJE, PŘÍSTROJE NEBO SOUČÁSTI. Takže majitel je varován, pokud Vám rafička stoupá podezřele rychle nahoru od studeného startu, zastavte a zavolejte servis. Vítejte v ráji koncernu VW a pobočného závodu Škoda..
A co je na Škodovkách špatného?
Ten teploměr chladící kapaliny ukazuje poměrně dobře, ale skutečně odfiltrovanou hodnotu. Co se týká topení, funguje to celkem dobře. Když se ručka pohne k nějakým těm 60 až 90 stupňům auto skutečně začíná topit. Jen je třeba počkat až se roztopí radiátor a hlavně interier.
Problém je to co pan Maruška možná ne úplně pochopitelně popsal. Někteří výrobci na některých modelech filtrují tu teplotu skutečně dlouhou časovou konstantou, kdy při poruše chladícího okruhu uvaříte při velké zátěži motor skutečně v rámci nějaké minuty. Přitom filtr ukazatele je víc než ta minuta. Takže je ten ukazatel pak na nic.
Přiznejme si ale, sledujeme teplotu několikrát za minutu? Při poruše chlazení v letě na dálnici zničíme motor snadno, teploměr, neteploměr.
No jo, ale auto dá i zvukové znamení přehřátého motoru-a to je opravdu slyšet.
Nazdar, já nejsem ani silný a naštěstí ani slabý, ani chudý, ale jsem chytrý, takže za mě dělají jiní, ti méně chytřejší.
Toť má odpověď na vaši zdvořilou otázku. Navíc jsem slušný a na zdvořilou otázku rád ještě dopovím, takže ::
Právě já jsem ten stavitel rozhleden . A protože jsem chytrý , tak je stavím ze železa , protože železná rozhledna podstatně vydrží méně než rozhledna kamenná nebo železobetonová.
A to z důvodu, abych měl zajištěnu práci až do smrti.
Pozn. . dřevěné konstrukce rozhleden stavějí vyložení čučkaři , kteří to neumí.
Spokojen ??
Takže svařovat a nýtovat je podle Vás větší umění než svlakovat, opracovávat a čepovat dřevo? Aha, odborníku.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
12345 cos to Dočkale cos to sněd, brambory pečený 5 góly na City mašťený. 🤣🤣🤣🤣🤣
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč na toho ubožáka máte neustále potřebu reagovat? Nechte ho být a přestane ho to
věčné pruděni bavit