Bydlím v Ml. Boleslavi a pracuji ve firmě dodávající spotřební materiál pro Škoda Auto (ŠA). Boleslav a okolí je silně provázané automobilkou, to znamená, pokud ŠA propustí 1.500 zaměstnanců (kmenových), tak o práci přijde nejen těch 1.500 kmenových zaměstnanců, ale nejdříve propustí 3 - 4 tisíce externích (tito "otroci" půjdou jako první). A to se bavíme pouze o výrobním závodě, nikoliv o firmách - dodavatelích, zaměstnancích skladových center, řidičích, apod. Celkem snadno tak ztratí práci 7 - 9 tis lidí v produktivním věku. Zamyslel se někdo z europoslanců, eurokomisařů nad tímto problémem ztráty pracovních pozic, nebo je vše podřízeno gree dealu stůj co stůj?
Upřímně, chápu paní v článku, ale v pondělí se mi naopak stalo, že pán středního věku v Superbu jel v levém pruhu od Černého mostu až na exit Krč 45 - 50km/hod. Před ním prázdno, vpravo souběžně jedoucí kamiony jedoucí tak 70 - 80km/hod., tudíž neobjedeš (pokud nemáš nějaký supersport a i tak by byl problem s místem).Klidně mohl valit předepsanou 80km/hod. A nic neuděláš....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Článek o hovně, autor nezná problematiku dovozu potravin a evidentně nemá chuť si ji alespoň přečíst. Místo toho zde uveřejnil blábol, kterému uvěří snad jen ministři zemědělství a zdravotnictví. To už fakt chcete udělat z lidí pitomce?