Bydlím v Ml. Boleslavi a pracuji ve firmě dodávající spotřební materiál pro Škoda Auto (ŠA). Boleslav a okolí je silně provázané automobilkou, to znamená, pokud ŠA propustí 1.500 zaměstnanců (kmenových), tak o práci přijde nejen těch 1.500 kmenových zaměstnanců, ale nejdříve propustí 3 - 4 tisíce externích (tito "otroci" půjdou jako první). A to se bavíme pouze o výrobním závodě, nikoliv o firmách - dodavatelích, zaměstnancích skladových center, řidičích, apod. Celkem snadno tak ztratí práci 7 - 9 tis lidí v produktivním věku. Zamyslel se někdo z europoslanců, eurokomisařů nad tímto problémem ztráty pracovních pozic, nebo je vše podřízeno gree dealu stůj co stůj?
Pročpak jste tak agresivní paní Kavalová? Smažte se sama. Neb je vám asi ukradeno, co tato vláda páchá na svých občanech (ostatně stát tu není pro občany tohoto státu) a jak vede tuto republiku v rekordní době téměř k bankrotu...,ale hrdě vyvešujíce cizí vlajky. Ztrácíme svoji tak důležitou suverenitu a demokracii nám mění v "demo"kracii.
Upřímně, chápu paní v článku, ale v pondělí se mi naopak stalo, že pán středního věku v Superbu jel v levém pruhu od Černého mostu až na exit Krč 45 - 50km/hod. Před ním prázdno, vpravo souběžně jedoucí kamiony jedoucí tak 70 - 80km/hod., tudíž neobjedeš (pokud nemáš nějaký supersport a i tak by byl problem s místem).Klidně mohl valit předepsanou 80km/hod. A nic neuděláš....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Článek o hovně, autor nezná problematiku dovozu potravin a evidentně nemá chuť si ji alespoň přečíst. Místo toho zde uveřejnil blábol, kterému uvěří snad jen ministři zemědělství a zdravotnictví. To už fakt chcete udělat z lidí pitomce?