Jsem pro neomezené dálnice, nebo alespoň zvýšení toho 50 let starého limitu za 160km/h. Vždyť dnes jsou auta úplně o něčem jiným. Jet v Tisícovce, nebo Trabantu 130km/h (nebo tehdejších tuším 110km/h) bylo o strach. Dneska to je rychlost, kdy řidič v autě sedí v naprostém pohodlí obklopen všemožnými asistenty. Jasně 200km/h už je přestřel. Ale v Německu neomezený mají a světe div se ... funguje to. Ono totiž pak člověk jede tolik, kolik si jet troufne, a nemusí furt čučet na tachometr se strachem o body. A ti co lítají 200km/h, lítají dvoustovkou bez ohledu na omezení
Při dlouhém a intenzivním brždění (například z dlouhého kopce) může dojít k jevu "vadnutí brzd" kdy se vlivem rozpáleného brzdového systému může dostat brzdová kapalina až na bod varu. Když se kapalina vaří, vytváří páru, která je oproti kapalině stlačitelná. To způsobí, že brzdový pedál bude měkký nebo se propadne, protože systém není schopen vytvořit dostatečný tlak pro účinné brzdění a pak auto nebrzdí. Po následném prozkoumání se ale samozřejmě celý brzdový systém může zdát jako v pořádku, a že pro selhání brzd nebyl důvod ....
Nicméně, abych se pána nezastával ... myslím, že tady to bylo vyloženě o tom, že jel bezohledně a jako dobytek ....
Tak jsem žil v tom, že je to jen koníček Evropské Unie se montovat do věcí, do kterých se montovat nemá, ale on to je prostě globální problém nadnárodních baronů. Rozšviháme všechno, co funguje ... Google, Apple, Amazon ... snad jen ta Meta si to za ty svoje zpatlané nefunkční webové aplikace zaslouží, ale postavení na trhu, který si prostě vybudovali se jim upřít nedá. Nechápu proč na to musí někdo hrabat ... nechť to používá ten, kdo chce, a ten kdo nechce ať to nechá být. Když tehdy Google vydal revoluční sociální síť Google+ byl to naprostý propadák, protože to nikdo používat nechtěl a všichni se drželi na FB a IG. Tak v tichosti zanikla. Přirozený výběr. A rozhodně to není proto, že by Facebook byl dominantnější .... protože TikToku se rozhodně povedlo vybudovat síť která je dostatečně silná ... ovšem praktiky TikToku s nakládání osobních informací, to je jiná pohádka ...
Mám příběhy třech blízkých lidí, kteří po očkování na covid prodělali velké komplikace. Jeden je moje mamka, která po očkování nemohla zvednout půl roku ruku výš, než na úroveň hlavy a musela navštěvovat rehabilitace. Můj pojišťovák ochrnul na půl těla a rekonvalescence trvala 2 měsíce. Ještě dobu potom kulhal. Tchýně skončila se zhroucením nervového systému v invalidním důchodu a to ji je sotva 50. Takže ne, díky. Stejně tak mám vyzkoušené, že testy, co mi ležely dlouhou dobu (od první vlny) v šuplíku, pak po nějaké době vyšly pozitivní všechny v každém případě - zdravý, nemocný, slina, nebo voda. A bůh ví, jak dlouho leží ve skladech ty, co si nyní koupíte v lékárnách. Nezpochybňuji nemoc, ale zpochybňuji to, co se okolo toho děje. Covid je ve finále jen druh chřipky, která sama o sobě umí být dost mrcha …
Je to neuvěřitelná smůla. Sám jsem byl pomáhat po povodních v Opavě, která byla zasažená sice méně než Jesenicko, ale stejně to byl příšerný pohled. Každopádně ohledně pojištění nemovitosti mám zkušenost takovou, že banka mi nevyplatila peníze, dokud jsem nedoložil papír o tom, že je nemovitost pojištěná, takže nějak nechápu jak se do této situace mohli dostat. Stát se to ale může bohužel každému. Každopádně moc jim přeji, ať se brzy postaví zpátky na nohy.
Ještě že vás, milá EU, máme. Děkujeme, že nás takto chráníte, bez vás bychom byli úplně ztraceni v tomto neférovém světě. Ještě mám pro vás pár firem, na které byste si měli posvítit. První je Mercedes. Do svého eSka se mi nedaří namontovat mnou koupené brzdy z jedničkové Fabie. Nechápu, jak Mercedes může zneužívat svého postavení natolik, že si tam nemůžu namontovat brzdy jaké chci. Taková drzost! To nevadí, že to auto na to vůbec není stavěné, nejspíš by s tím ani náznakem nebrzdilo, ale chci mít přece na výběr 😒 Dále … koupil jsem si ke své LG televizi dálkový ovladač ze Samsung televize. Můžete mi říct proč nefunguje a proč nemůžu všemi ovladači ovládat všechny televize? Hrozné! Naposledy mě takto rozčílil chytrý vysavač od Hover, protože jsem ho nemohl ovládat svojí aplikací od Xiaomi. Darebáci … naopak ale s tím, že zařízení které používají k napájení externí adaptéry přes DC konektor, který vypadá u všech stejně, konskturkčně jsou všechny stejné, ale přesto je asi tak 20 druhů které se liší jen milimetry, takže nejsou mezi sebou zaměnitelné, s tim jsem naprosto v pořádku. 😇
Idioti tam nahoře, opravdu, totální absurdistán a diktatura. Vše má tak Apple nastavené nejspíš z nějakého důvodu, který znají asi lépe, než nějaký páprda v kravatě, co se blbě vyspal. Nakonec na to doplatí jen uživatel, nikdo jiný … takže děkujeme ….
Promiňte, ale co je to za měrnou jednotku "Chorvatsko na jednu nádrž"? Jako "koncernové auto na jednu nádrž do Chorvatska" to už začíná být skoro definice čechů stejně, jako ponožky v sandálech 😄 Mimochodem na jednu nádrž jsem to zvládl i s 15 let starým šestiválcovým třílitrovým Mercedesem ML, kterým je to cestovaní tak nějak zábavnější 🤷🏻♂️
To, že nešel motor vytočit do předepsaných otáček nemusí přece nutně znamenat, že je s ním něco špatně. Tyhle motory najedou s klidem půl milionu, milion kilometrů, ani u toho nemrknou. Motor byl nejspíš v nouzovým režimu, do toho ho může dostat klidně i špatný kontakt na váze vzduchu, nebo třeba map senzor za 200,-, ale taky hromada dalších věcí. Samozřejmě uchycení kol a díru v podvozku nehájím, ale to už je prostě vlastnost dodávek - motor poběží, ale vše okolo shnije :D
Že se auto s klíčkem vevnitř nemůže zamčít? Vždyť tohle je známá koncernová chyba, kterou do teď pořádně neumí vyřešit a to od první Fabie. Zažil jsem samozamykající se Fabie I a II, Oktavie I, II i III a i Golfy IV a V. Stačí malinko vlhkosti, nebo vyšší teplota a ty jejich jednotky žijí vlastním životem a pak to takhle dopadá. Oni se chlubí tím svým Safe Systémem, který ale funguje asi stejně tak blbě, jako jejich Matrix System na světlech ....
Motorkář sebevražedný pako, souhlasím. Úplně ani tak neobhajuji paní, co drží v ruce telefon a ani nesleduje, co se kolem ní děje, to je taky mazec 😄 Ale co nechápu, proč se tak bojuje proti používání telefonů za volantem, kde dokonce můžete dostat pokutu jen za to, že ho vůbec držíte v ruce, byť vypnutý. Ale přitom nastavování klimatizace na dotykovém displeji uprostřed auta mimo zorné pole řidiče, kde spoustukrát jen proto, aby jste se dostali do nastavení klimatizace musíte projít dvě až tři záložky, tak tohle je naprosto ok ... tak buď pokutovat i ovládání infotainmentu, nebo nepokutovat držení telefonu v ruce ... já používám třeba handsfree a telefon ovládám přes CarPlay přímo z infotainmentu, ale vlastně v tom z věcné logiky nevidím moc rozdíl 🤷🏻♂️
Češi by měli občas vyjet za hranice dál, než do Polska, nebo na sever Chorvatska aby viděli, jak luxusní zdravotnictví tu oproti jiným Evropským zemím vlastně máme ... z fleku bych jich vyjmenoval minimálně 6, kde bych fakt nechtěl, aby se mi něco stalo a byl nucený využívat jejich zdravotnictví a to to jsou civilizované země. Tady se vám nedejbože něco stane, cinknete na záchranku a za čtvrt hodiny jste v péči skvělých zdravotníků hrazených z větší části z vašeho pojištění. Takové štěstí všichni nemají ...
Takže vám milá EU děkujeme, že jste nám umožnili na relativně bezpečných systémech přístup k malwary hemžícím se aplikacím, že jste nás zbavili té strasti "ApplePay" a konečně můžu na svém iPhone využívat "G-Pay" a přímo posílat své platební údaje bůh ví kam, že jsme díky vám ochráněni od 80% novinek v nově představených systémech, ještěže díky vám nebudeme mít dostupnou Apple Inteligence, nebo iPhone mirroring ... co my bychom si bez vás počali ...
Teď vážně ... o co kruci EU jde? Uživatelé snad nemají na výběr nebo co? Když nechci používat Apple Pay, koupím si Samsung, nebo ne?
Bože to je zase závistivých komentářů "úplně zbyteční lidi" "proč vydělávají víc, než lidi co pracují rukama" "slint slint slint". Já vlastně ani nevím, jestli je to závist, nebo co to vlastně je. Ale je to forma zábavy. Dřív snad neexistovali herci, standup komici, zpěváci, muzikanti, cirkusáci a já nevím kdo všechno? A neměli se vždycky tito lidé lépe než všichni ostatní právě proto, že mezi "všemi ostatními" byli oblíbení a proto ti "všichni ostatní" mu prakticky dávali své těžce vydřené peníze? Influencer je prostě jen další kostička v evoluci. Souhlasím s tím, že někteří jsou opravdu bizár. Na druhou stranu ... když si to své sledující najde, tak vlastně proč ne? Dělat to může každý z nás. Ale asi to tak jednoduché není, proto to neděláme. A že za chvíli nebudou řemeslníci a doktoři? Jako ... v zemi máme 10 milionu lidí. A tady máme výčet DESETI lidí, co to dotáhli na milionové obraty. Neviděl bych to jako zkázu řemeslného průmyslu. Ono na internetu to dotáhnout tak vysoko, aby jste si vydělávali alespoň tisíce není opravdu tak jednoduché, jak se může zdát. Získat 100 tisíc sledujících abyste si vůbec mohli zpoplatnit kanál může být také práce na dlouhé roky ...
Celkem by mě zajímala jedna věc. Bratr má Trabanta r.v. 1979 a používá ho jako své denní auto (je to maniak 😄). Má na něm najeto tisíce kilometrů, auto má 45 let a stále šlape jako hodinky. Generálku celého vozu si udělá sám doslova za pár korun. Pomineme teď pohodlí, výkon, výbavu, bezpečnost. Auto je dvoutaktní, čoudí, smrdí. Ale o kolik je reálně pro planetu více škodlivé toto smradlavé auto, které funguje už 50 let, než to, které se vyrobilo v roce 2010 a po 14 letech je na vyhození, protože nesplňuje normy?
40
Sledujících
0
Sleduje
40
Sledujících
0
Sleduje
Tak tohle vlastně není úplně žádná novinka. Volkswagen už dlouho patří k jedné z nejzadluženějších automobilek na planetě a závazky se jim snaží držet těsně nad hladinou hlavně díky Škodě, která dokázala snížit výrobní náklady, zefektivnit řízení nákladů a tím výrazně zvýšit svojí marži. Což je dokonalý recept na nekvalitní auta za spoustu peněz, která drží nad vodou svou mateřskou automobilku, která si hraje na prestiž 😄 A upřímně nebýt flotilových prodejů, na kterých Škodovka vydělává asi úplně nejvíc, možná už tu dávno VW není ...
1 odpověď