Promiňte, ale co je to za měrnou jednotku "Chorvatsko na jednu nádrž"? Jako "koncernové auto na jednu nádrž do Chorvatska" to už začíná být skoro definice čechů stejně, jako ponožky v sandálech 😄 Mimochodem na jednu nádrž jsem to zvládl i s 15 let starým šestiválcovým třílitrovým Mercedesem ML, kterým je to cestovaní tak nějak zábavnější 🤷🏻♂️
To, že nešel motor vytočit do předepsaných otáček nemusí přece nutně znamenat, že je s ním něco špatně. Tyhle motory najedou s klidem půl milionu, milion kilometrů, ani u toho nemrknou. Motor byl nejspíš v nouzovým režimu, do toho ho může dostat klidně i špatný kontakt na váze vzduchu, nebo třeba map senzor za 200,-, ale taky hromada dalších věcí. Samozřejmě uchycení kol a díru v podvozku nehájím, ale to už je prostě vlastnost dodávek - motor poběží, ale vše okolo shnije :D
Že se auto s klíčkem vevnitř nemůže zamčít? Vždyť tohle je známá koncernová chyba, kterou do teď pořádně neumí vyřešit a to od první Fabie. Zažil jsem samozamykající se Fabie I a II, Oktavie I, II i III a i Golfy IV a V. Stačí malinko vlhkosti, nebo vyšší teplota a ty jejich jednotky žijí vlastním životem a pak to takhle dopadá. Oni se chlubí tím svým Safe Systémem, který ale funguje asi stejně tak blbě, jako jejich Matrix System na světlech ....
Motorkář sebevražedný pako, souhlasím. Úplně ani tak neobhajuji paní, co drží v ruce telefon a ani nesleduje, co se kolem ní děje, to je taky mazec 😄 Ale co nechápu, proč se tak bojuje proti používání telefonů za volantem, kde dokonce můžete dostat pokutu jen za to, že ho vůbec držíte v ruce, byť vypnutý. Ale přitom nastavování klimatizace na dotykovém displeji uprostřed auta mimo zorné pole řidiče, kde spoustukrát jen proto, aby jste se dostali do nastavení klimatizace musíte projít dvě až tři záložky, tak tohle je naprosto ok ... tak buď pokutovat i ovládání infotainmentu, nebo nepokutovat držení telefonu v ruce ... já používám třeba handsfree a telefon ovládám přes CarPlay přímo z infotainmentu, ale vlastně v tom z věcné logiky nevidím moc rozdíl 🤷🏻♂️
Češi by měli občas vyjet za hranice dál, než do Polska, nebo na sever Chorvatska aby viděli, jak luxusní zdravotnictví tu oproti jiným Evropským zemím vlastně máme ... z fleku bych jich vyjmenoval minimálně 6, kde bych fakt nechtěl, aby se mi něco stalo a byl nucený využívat jejich zdravotnictví a to to jsou civilizované země. Tady se vám nedejbože něco stane, cinknete na záchranku a za čtvrt hodiny jste v péči skvělých zdravotníků hrazených z větší části z vašeho pojištění. Takové štěstí všichni nemají ...
Takže vám milá EU děkujeme, že jste nám umožnili na relativně bezpečných systémech přístup k malwary hemžícím se aplikacím, že jste nás zbavili té strasti "ApplePay" a konečně můžu na svém iPhone využívat "G-Pay" a přímo posílat své platební údaje bůh ví kam, že jsme díky vám ochráněni od 80% novinek v nově představených systémech, ještěže díky vám nebudeme mít dostupnou Apple Inteligence, nebo iPhone mirroring ... co my bychom si bez vás počali ...
Teď vážně ... o co kruci EU jde? Uživatelé snad nemají na výběr nebo co? Když nechci používat Apple Pay, koupím si Samsung, nebo ne?
Bože to je zase závistivých komentářů "úplně zbyteční lidi" "proč vydělávají víc, než lidi co pracují rukama" "slint slint slint". Já vlastně ani nevím, jestli je to závist, nebo co to vlastně je. Ale je to forma zábavy. Dřív snad neexistovali herci, standup komici, zpěváci, muzikanti, cirkusáci a já nevím kdo všechno? A neměli se vždycky tito lidé lépe než všichni ostatní právě proto, že mezi "všemi ostatními" byli oblíbení a proto ti "všichni ostatní" mu prakticky dávali své těžce vydřené peníze? Influencer je prostě jen další kostička v evoluci. Souhlasím s tím, že někteří jsou opravdu bizár. Na druhou stranu ... když si to své sledující najde, tak vlastně proč ne? Dělat to může každý z nás. Ale asi to tak jednoduché není, proto to neděláme. A že za chvíli nebudou řemeslníci a doktoři? Jako ... v zemi máme 10 milionu lidí. A tady máme výčet DESETI lidí, co to dotáhli na milionové obraty. Neviděl bych to jako zkázu řemeslného průmyslu. Ono na internetu to dotáhnout tak vysoko, aby jste si vydělávali alespoň tisíce není opravdu tak jednoduché, jak se může zdát. Získat 100 tisíc sledujících abyste si vůbec mohli zpoplatnit kanál může být také práce na dlouhé roky ...
Celkem by mě zajímala jedna věc. Bratr má Trabanta r.v. 1979 a používá ho jako své denní auto (je to maniak 😄). Má na něm najeto tisíce kilometrů, auto má 45 let a stále šlape jako hodinky. Generálku celého vozu si udělá sám doslova za pár korun. Pomineme teď pohodlí, výkon, výbavu, bezpečnost. Auto je dvoutaktní, čoudí, smrdí. Ale o kolik je reálně pro planetu více škodlivé toto smradlavé auto, které funguje už 50 let, než to, které se vyrobilo v roce 2010 a po 14 letech je na vyhození, protože nesplňuje normy?
Přijde mi, že naši zemědělci stávkují hlavně proto, že to okoukali od sousedů. Problém je, že sousedé protestovali kvůli zrušení daňových úlev na PHM pro zemědělce (které se u nás neruší) a kvůli dotačním škrtům (na těch dotacích, na kterých mohou naši zemědělci nyní dostávat ještě víc, než v posledních letech). Tak nějak neví, za co protestovat, takže si vymysleli, že budou bojovat proti Green Dealu (který nemá s touto vládou moc společného) a za to, že to nemají jednoduché (který z podnikatelů ano, že?). Ale vlastně přijeli ve strojích za miliony z 60 % zaplacených z EU. A reálně ti malí farmáři, kteří na dotace pořádně ani nedosáhnou a vlastně jsou to přesně ti, co by k tomu měli co říct, tak tam nejsou, protože jejich stroje by tam ani nedojely.
Nechci aby to znělo útočně proti zemědělcům. Těm všechna čest. Mám polovinu rodiny v zemědělství. Jenže ti mají co mají, nemají se špatně, a oni to vědí. Ví, že jsou země, kde se mají hůř, i lidé, kteří se mají hůř. Nakonec majitel jejich farmy jezdí v novým Range Roveru.
Jak jsem řekl, zemědělcům všechna čest, ale toto je dle mě ústřel trochu mimo. Rád se ale budu mýlit.
iOS uživatelé jsou v tomhle více v klidu, protože mohou stahovat aplikace pouze z oficiálního AppStoru, kde jsou všechny ověřené a teda bezpečné. Šance že se tohle stane je téměř minimální. Bohužel uživatelům systémů iOS EU zařídila to, že budou schopni stahovat i přesně takové aplikace, které v sobě malwary mohou mít. Doufám, že si Apple bezpečnost svých zařízení nějak důstojně i přes to udrží. Samozřejmě nakonec je to stejně všechno jen o lidech. Ale stejně nezbývá nic jiného, než Evropské Unii poděkovat za to, že nám umožnila přístup k malwarům hemžícím se aplikacím na v celku do teď bezpečných systémech 😄
Hrozně mě baví, kolik se od představení aplikace vyrojilo typů lidí “nic o tom nevím, ale nechci to a musím to dát všem vědět argumenty, které nedávají smysl” 😃 a můžete jak chcete vysvětlovat funkci aplikace, jak funguje, jakým stylem je zabezpečená, ale oni si stejně najdou to svoje “proč ne”…
A víte co je na tom nejkrásnější? Že tu aplikaci používat prostě nemusíte a můžete stále nosit plastovou kartu v kapse, ale už k tomu netřeba slintat do diskuzí 🤷♂️ stejně jako můžete stále platit papírovými penězi, do práce jezdit na kole a místo telefonování posílat dopisy, a místo diskuze na Novinkách si jít o tom popovídat s přáteli, protože co kdyby nás náhodou sledovali 🙄 nadnárodní korporace jistě informace o lidech, jako jsme my, hrozně zajímá 😃
To je zas bububu. Já vám nevím ... i kdyby skočily PHM o 3 koruny, oproti tomu, jak je to na některých stanicích teď, tedy na 41,-, znamená to, že při průměrné spotřebě 6l/100km (což je reálná spotřeba běžných vozů) zaplatím na 100 kilometrech o 18 korun víc. To je o 2700,- korun za rok více, pokud najedu 15.000km ročně, což je nájezd, který stejně spousta lidí ani nemá. Kuřák prokouří i 40.000,- ročně a je s tím v pohodě :)
Je to zajímavé. Vysoká cena pojistného pro mladistvé se odvádí, mimo jiné, hlavně od statistik, že věková skupina 18-24 let způsobuje nehody nejčastěji. A tak tato věková skupina pojišťuje svá vozidla na své prarodiče, přitom statistiky říkají, že senioři 65+ jsou v těsném závěsu za mladistvými druhou nejnebezpečnější skupinou řidičů. Tak jak to tedy je?
Jistě, že by mohl někdo namítnout, že ten senior si nízkou cenu zaslouží, protože jezdil XY let bez nehod. To, že ale jezdil bez nehod dle mě neznamená, že se ve stáří motorické a kognitivní funkce značně nemohou zhoršit?
Když tedy pojišťovna počítá s tím, že senioři jsou v pohodě, protože to mají vyjeté, tak jaktože tedy pojišťovna nepočítá s tím, že existují i normální mladiství lidé, kteří řídí s rozumem? Mnohdy víc, jak dospělí obchoďáci se služebními Oktávkami, nebo podnikatelé v Medvědech....
Prostě je to na hlavu
40
Sledujících
0
Sleduje
40
Sledujících
0
Sleduje
Ještě že vás, milá EU, máme. Děkujeme, že nás takto chráníte, bez vás bychom byli úplně ztraceni v tomto neférovém světě. Ještě mám pro vás pár firem, na které byste si měli posvítit. První je Mercedes. Do svého eSka se mi nedaří namontovat mnou koupené brzdy z jedničkové Fabie. Nechápu, jak Mercedes může zneužívat svého postavení natolik, že si tam nemůžu namontovat brzdy jaké chci. Taková drzost! To nevadí, že to auto na to vůbec není stavěné, nejspíš by s tím ani náznakem nebrzdilo, ale chci mít přece na výběr 😒 Dále … koupil jsem si ke své LG televizi dálkový ovladač ze Samsung televize. Můžete mi říct proč nefunguje a proč nemůžu všemi ovladači ovládat všechny televize? Hrozné! Naposledy mě takto rozčílil chytrý vysavač od Hover, protože jsem ho nemohl ovládat svojí aplikací od Xiaomi. Darebáci … naopak ale s tím, že zařízení které používají k napájení externí adaptéry přes DC konektor, který vypadá u všech stejně, konskturkčně jsou všechny stejné, ale přesto je asi tak 20 druhů které se liší jen milimetry, takže nejsou mezi sebou zaměnitelné, s tim jsem naprosto v pořádku. 😇
Idioti tam nahoře, opravdu, totální absurdistán a diktatura. Vše má tak Apple nastavené nejspíš z nějakého důvodu, který znají asi lépe, než nějaký páprda v kravatě, co se blbě vyspal. Nakonec na to doplatí jen uživatel, nikdo jiný … takže děkujeme ….
1 odpověď