Nojo. Hezké čtení. A co jako? Mám tomu rozumět tak, že americký systém volby prezidenta je dobrý? Nebo špatný? Nebo zastaralý? Nebo jinak nevyhovující?
Ať je takový nebo makový-pravidla jsou už dvě stě let pro všechny stejná. A že Kalifornie má víc volitelů než Wyoming? To je v pořádku. Víc obyvatel, víc voličů, víc volitelů, větší váha při hlasování.
Nic přece kandidátům nebrání získat na svou stranu voliče (a volitele) ve státech, kde je to rozhodující.
"A že Kalifornie má víc volitelů než Wyoming? To je v pořádku. Víc obyvatel, víc voličů, víc volitelů, větší váha při hlasování."
O to právě jde. Není to přímá úměra.
V ČT existuje jediná česká banka. Všechny ostatní mají zahr. majitele.
Pokud služby bank nevyužíváte, neplatíte nic , pochopitelně. Jinak má ale každá banka ceník služeb , které nabízí a které pravidelně zdražuje a které jsou často dražší než v zahraničí (platby do/ze zahraničí, směna deviz a valut atd. ). Jestli tedy píšete o "českých bankách bez poplatků", tak hned i vidíme hloupého českého ovčana, který ty služby ještě ani nevyzkoušel...😄
Ne, českých je výrazně více, když už budeš slovíčkařit. A využívám, proč bych neměl? Nejsem socka, co mu přijde jedna výplata měsíčně. Využívám je tak, co se mi vyplatí a nikde neplatím poplatky. Tečka.
Ty zisky bankéřům zaplatil český ovčan na nehorázných poplatcích a nevýhodných úrocích. Oni je pak převedou do zahraničí mateřským organizacím.
Není tak žádný důvod jásat.😭
Mám účty prakticky ve všech českých bankách a poplatky neplatím nikde. A úroky mám po celou dobu luxusní. Takže když je "ovčan" hloupý a neumí si to zařídit, ať platí.
Německa matka VW zavírá má v plánu zavřít tři fabriky a je obrovský tlak německých oborů, aby se propouštělo jinde než v Německu. Jde to kélu. Škodovka a Posche jsou sice klenoty pro VW, ale problém je, že klesá poptávka a evropská auta na elektrický pohon jsou prostě nekonkurenceschopná. Třeba model uveden v článku od 799 tisíc korun. Prosím Vás, magická formule od a také kdo má i těch 800 tisíc korun na nové auto? Lidé si kupuji menší auto do těch 400 tisíc nebo auta ojetá. Spíše firmy do svých fleets si kupují nová auta. EU tlačí elektromobilitu za situace, kdy Čína ovládá suroviny a samotnou výrobu baterií. My od nich kupuje autobaterie a jakou marži asi máme, když jsme na nich závislí? Vedou to cvoci likvidující náš průmysl. Evropský průmysl jsou hlavně automobily, v Evropě kromě ASML nemáme žádnou technologicky vyspělou firmu.
Čeká nás strašná bída. U nás dělá do automotive 200 tisíc lidí a to se ještě neřeklo, že elektroauta mají výrazně méně dílů, takže není potřeba tolik lidí. Těch 200 tisíc díky multiplikací živí dalších 500 tisíc, když vezmu i rodiny. To máte nějakých 20 % lidí v produktivní sféře zasažených.
Ty nemáš mičudu na auto? Dobře, jsi chudej, ale spousta lidí má, proto prodeje stále rostou, kapiš to?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A to je trump vážení, to až tady zas budete řvát dezolé
1 odpověď