No za 24 let bylo u vesla vícero vlád. Pracovala podle Vás pro každou z nich? Asi teda škoda že nezůstala, jestli pracuje pro vládu. To by ocenila každá vláda, no ne?
A s tou normalizací je to trapný. Ta nás může čekat teprve když by se k moci dostali naši populisti. To byste teprve viděl co všechno by Vám zakázali. Namátkou mě napadá, třeba "zákaz voleb".
Jestli chcete volit populisty aby byla "svoboda", tak budete ale hodně zklamanej. S vámi statisíce dalších pomatenců.
Naši jednodušší spoluobčané si myslí, že jednoduše vyřeší svoje problémy když si zvolí obchodníky s deštěm. Bohužel jednoduchá cesta vede do pekla, to je tisíciletá pravda.
Proč je tolik přispěvatelů v diskuzích tak hloupých, nevíte pane Kolomazníku? Podle Vašeho příspěvku soudím, že byste k tomu měl co říci.
Fiala, Fiala. Taky z rodiny? Je jich dost
Ten Fibingr má pravdu. Kazaši se rvali o každý puk, z každé i haluzové branky měli (na rozdíl od našich kluků) obrovskou radost a štěstíčko holt zafungovalo. Svým způsobem měli i štěstí, že neprohráli v základním čase. A pokud po penaltách se Švédy spoléhali na to, že to zopakují, nebyl bych si vůbec jist. No ale pořád jsou ve hře a záleží jen na nich, že. Palce držet budeme.
Já ji letos beru. Sice taky občas vyhořela, ale to co mi v minulosti na ní vadilo, začínám vnímat jako klad. To, že i když to pokazí, tak se z toho nepos..e, nebrečí a příští závod jede s čistou hlavou. Na rozdíl od Markéty. Té je mi letos občas líto. A ještě k Lucce. Věřím, že když se to sejde, může příjemně překvapit. Dobře běhá a ta střelba může taky jednou vyjít. Ležku má letos excelentní a několik čistých stojek letos taky zvládla, takže držme pěsti.
Mám obavu, že letos je standard našich závodníků průměr. Pokud jeden z nich zkazí není Boha aby to někdo vytáhl nahoru. Potom jsme při tom průměru schopni dojít tak na 12 a horší místo. Krčmář samozřejmě selhal, ale ostatní to moc nenepravily. Kola měli i výborné štafety, ale ty to kvalitou dokážou dohnat a alespoň nevypadnout z první desítky.Nebo my už na vysoké cíle snad nemáme. Podle komentátorů jo, je to všechno v zásadě dobrý jenom holt ten výsledek.
Souhlas, viz Itálie. Na první stojce dvě kola, nakonec celkem tři, patnáct dobíjení (my 13) a nakonec brala desítku. Prostě, kde nic není, ani smrt nebere. Na druhou stranu, lepší závodníky nemáme, alespoň já, laik, lepší nevidím, takže co se dá dělat. Na jedno však můžeme být hrdí. Na ty lidičky, co nám tuhle podívanou nachystali. Od Hamzy, až po posledního rolbaře. Kluci díky.
Já řeším vytažení hmoždinky ze zdi ve všech uvedených případech stejně, tedy ať je zapuštěná nebo mírně vykukuje. Mimochodem netuším důvod, proč by někdo měl ponechat vykukující hmoždinku ze zdi. Ubírá to na funkčnosti i estetice. Jedná se spíše o špatně předvrtanou díru. V tomto případě pokud se jedná o pár mm, ale opravdu jen o pár, pak je hmoždinku možno v úrovni zdi zarovnat ostrým břitem nebo ji vytáhnout, dovrtat a dát případně větší(pokud je to možné) nebo díru vyplnit tmelem a pak dát novou. Benefitem je pár originálních mm z původně nedovrtané díry.
K vytažení hmoždinky:
Do hmoždinky na pár závitů, tak, aby hmoždinku zbytečně nerozšiřoval a přesto v hmoždince držel, našroubuji přiměřenou velikost vrutu. Do těsné blízkosti hmoždinky přiložím kousek tvrdého plechu nebo něčeho podobného. Vezmu kulaté kleště (větší jsou lepší, mají větší oblouk a táhnou tak vrut s hmoždinkou více kolmo ve směru ode zdi) uchopím vrut a kleštěmi přes kulatou hranu vrut s hmoždinkou vytáhnu. Plech zabraňuje při tlaku na zeď rozbití omítky v bezprostřední blízkosti díry. Někdy hmoždinka s sebou stejně vezme kousek omítky, když máte smůlu i podle návodů v článku.
Dělám to stejně a funguje na 100%
Za mne nevidím důvod proč podporovat rozvoj záměru, který je, jednak čistě podniktelský a jednak: pracovních sil je na českém trhu nedostatek. Komu je tedy pobídka za peníze daňovch poplatníků ku prospěchu?
A následně: Nikdo zatím nedefinoval vývoj výroby elektrické energie na půdě Evropy, která by tento nárust potřeb (pro strmě se rozvíjející elektromobilitu) pokryla. O stavbě elektráren s takovým výkonem nevím a pokud se zruší uhelné elektrárny, nebude čím svítit, natož tak jezdit. Zdroje, z jakých se dnes dobíjí vozidla na elektrický pohon (včetně vysokozdvižných vozíkú) jsou zřetelně popsána ve dokladu, který obdrží každý občan Česka ve vyúčtování elektřiny od svého dodavatele. Zde je patrno, že elektroauta jezdí převážně na uhlí a na jadernou energii.. O jejich produkci CO2 při výrobě každé kWh nechť si nastuduje každý, kdo si tento článek přečte a "prohlédne". Jsou to násobky!!! toho co mají ve specifikaci naftové motory, natož tak benzínové, které oproti naftovým produkují o 30% CO2 více.
Jsem zastáncem "zeleného trendu" už 20 let. Mám solární články na vodu, solární elektrárnu s bateriemi, ale: Evropa je v mírném pásmu a
"v zimě není žádná elektrárna ani baterie dostatečně velká".
Toto motto by měla každá firma, která dnes nabízí FVE s bateriemi, uvést investorovi, aby neříkala nepravdu...
V zimě to, zkrátka nefunguje a v létě to buď distribučí soustavu položí, nebo se to musí vypnout.
Oni, tvůrci a zastánci tohoto trendu neví, že svit slunce nestřídá prudký vítr, aby existoval konstantní energetický produkt z těchto zdrojů.
Plný souhlas, všechno souvisí se vším a není zlato vše, co se třpytí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak typické pro naše nezávislé soudnictví. Ale ve finále jsme vlastně ušetřili, že?
Je vidět, že justice je ještě stále závislá. Je zapotřebí jim přidat.
1 odpověď