Takže argument premiéra je, že by se to nezvládlo legislativně a většina republiky zasažena nebyla. Přeloženo do češtiny: Kašleme na menšinu, která má jiné starosti..... Zjevně ti primitivové nahoře ještě nepochopili, že veškeré zákony jsou jen cáry papíru, které mají majoritě nabulíkovat, jak je stát všemocný. Stačí 4 dny deště a vidíme, že zas tak všemocní fakt nejsme... Pokud se tedy celospolečensky rozhodneme, že je třeba nějaké pravidlo změnit, tak ho prostě změníme. Od toho tady máme 2 komory parlamentu, které jsou z kapes nás všech placeny. Tady se nám říká, že oni to nezvládají a proto mají lidi po kolena v bahně, bez střechy nad hlavou běhat po úřadech shánět náhradní občanky a nejlépe studovat po večerech při svíčkách koho volit.
Tak ve zkratce:
1) Uměle drahé energie na výrobu k vůli GD
2) Uměle vytvořené daně na CO2 k vůli GD
3) Uměle tlačená technologie EV k vůli GD, která technicky není rovnocenná spalovací a v dohledné době nebude /energetická hustota bat, atd.../
4) Uměla snížena nabídka spalovacích aut, po kterých je poptávka!(trh existuje)
5) Suroviny na výrobu EV převážně dováženy z Číny alias CLO
6) Dnes již zastaralá platforma EV
Tak čemu se soudruzi z Německa tak diví? Má snad takové problémy Toyota?
Takže pan generální říká, že plánují růst, přejdou na elektromobily a proto chtějí být efektivnější a propouštět...... A díval se pan generální na aktuální čísla prodejů EV v Evropě? Jestli to náhodou není tak, že chtějí propouštět proto, že celý segment EV jde do kopru a oni vsadili na špatného koně. To už by totiž dávalo smysl.... V tom případě bych se o fabriku na převodovky zas tak nebál. Tedy pokud neplánují v rámci páně greendealu spáchat sepuku.
Tak odečtěte od tohoto mazlíka za draho dovezenou baterii z Číny a vyjde Vám cena kolem 300 tis. Když do toho narvete klasický motor vyrobený tady za humny a nebudete do toho počítat všechny pseudodaně ala greendeal jste na cenovce kolem 500 tis. To, vzhledem ke kategorii vozu a jeho reálné použitelnosti, najednou pro běžného člověka dává smysl. Jenže jsme si řekli nein! My raději budeme vyrábět produkty podstatně dražší, které jsou totálně závislé na zdrojích z Číny. Čínani se řechtají až se za břicho a uhelné elektrárny popadají....a proto ve své genialitě zavedeme cla na auta z Číny. A co si myslíte, že Čína udělá? Potutelně se usměje a jako odvetu logicky krouhne dovoz surovin do Evropy. V klídku si počká, až zdejší nejen automobilky pojdou... A tohle všechno děláme pro hypotetické 4% CO2, které v rámci globálního klimatu mají asi stejný význam jako prd v lese.
Pro méně chápavé, cena toho auta je brutálně ale brutálně dotovaná. Dlouhodobě to bude stejně funkční jako bájné perpetuum mobile.
Logika článku je asi taková:
Vynález kola je už zastaralý a dnešní génius Musk přišel s převratným řešením v podobě tvaru obdélníku. Ten kdo říká, že kruh je technologicky nejlepší řešení a nebude to fungovat, je prostě typický český boomer a haiter. Najednou se v praxi ukáže, že volant ve tvaru obdélníku bez horního věnce opravdu lidi nechtějí a nekupují. Někteří testeři tvrdí, že je to opravdu nebezpečné. Převratná technologie je v praxi zjevně nepoužitelná. Paradoxem dnešní doby je, že i když nyní na tento nezpochybnitelný fakt poukážete jste i nadále boomer a haiter. Ptám se tedy, není to přesně naopak? Není náhodou boomer a haiter ten, kdo si za žádných okolností nechce připustit, že něco nového nemusí být lepší? Není náhodou pro člověka přirozené se mýlit? Neměl by také inteligent umět přiznat chybu? Představte si, že by se podle logiky článku vyvíjela třeba lidská evoluce. Jak bychom asi vypadali? A žili bychom vůbec?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Víc k tomu nedodám než, že na autoforu naleznete informaci, že taxikář najel s mědvědem 7 mil. a vyměnil dva motory.... Toliko k ekologii Tesly....