Takže argument premiéra je, že by se to nezvládlo legislativně a většina republiky zasažena nebyla. Přeloženo do češtiny: Kašleme na menšinu, která má jiné starosti..... Zjevně ti primitivové nahoře ještě nepochopili, že veškeré zákony jsou jen cáry papíru, které mají majoritě nabulíkovat, jak je stát všemocný. Stačí 4 dny deště a vidíme, že zas tak všemocní fakt nejsme... Pokud se tedy celospolečensky rozhodneme, že je třeba nějaké pravidlo změnit, tak ho prostě změníme. Od toho tady máme 2 komory parlamentu, které jsou z kapes nás všech placeny. Tady se nám říká, že oni to nezvládají a proto mají lidi po kolena v bahně, bez střechy nad hlavou běhat po úřadech shánět náhradní občanky a nejlépe studovat po večerech při svíčkách koho volit.
Třistatřicítka ja těžká na předek už díky umístění motorů. Tohle se klasicky řeší nastavením algoritmem nastavení křidélek. Zde se použije balastní vyvážení jako u armádních letounů a je klid. Kde je problém?
Problém je v tom, že bude třeba víc paliva naprosto zbytečně.
Takže plastové brčko zakážeme a necháme lítat tuny materiálu po obloze jen tak.....
Všech šest elektromobilů jsem kupoval bez dotace, přesto jsem je koupil. I Teslu. Dotace nemám rád.
Mimochodem, kdo nezažil Teslu, nemůže ji pochopit. To auto se musí zažít, ale pak si připravte aspoň tak 500 na ojetinu. Vůbec se jim nedivím, že chtějí Teslu. Ono i to Niro je super.
Pane Velíšku, jelikož jste kupoval 6 elektromobilů, zjevně hluboko do kapsy nemáte. Nic proti tomu, přeji Vám to. Je třeba mít na paměti, že většina lidí nemá několik aut, které můžeme měnit dle aktuální potřeby a použití. Chtějí jedno, které zvládne vše. To EV neumějí a v dohledné době umět nebudou. Jedním z hlavních argumentů tlačení EV je ekologie. Jak do tohoto rámce spadá výroba 6 aut pro jednoho člověka?
Tak ve zkratce:
1) Uměle drahé energie na výrobu k vůli GD
2) Uměle vytvořené daně na CO2 k vůli GD
3) Uměle tlačená technologie EV k vůli GD, která technicky není rovnocenná spalovací a v dohledné době nebude /energetická hustota bat, atd.../
4) Uměla snížena nabídka spalovacích aut, po kterých je poptávka!(trh existuje)
5) Suroviny na výrobu EV převážně dováženy z Číny alias CLO
6) Dnes již zastaralá platforma EV
Tak čemu se soudruzi z Německa tak diví? Má snad takové problémy Toyota?
Je opravdu již směšné jak se tento zoufalec neustále trapně obhajuje.
A vůbec nejlepší je jak prohlásil,že jeho demisí by se nic nevyřešilo.Je to sice pravda,ale tady se jasně ukazuje jak se drží svého postu ministra.A premiér vše určitě okrajově vnímá,ale odvolat se ho neodváží.
Nesouhlasím. Ta pozice nyní opravdu potřebuje schopného managera jak koza drbání. Takže chceme-li problém odstranit rychle a efektivně, je třeba mít v řízení schopného člověka.
Konečně trochu té pravicové politiky. Výpověď bez udání důvodu bude doufám následovat. , Komunistickejch a socialistickejch pokusů už bylo dost . Je čas na politiku skutečného kapitalismu
A kam ti vyhození zaměstnanci půjdou pane Zichu? Řekl jste A, řekněte i B. Logicky skončí na pracáku. Půjdou do nové práce, tam je ve zkušebce vyhodí, bo dotace a stále dokola. Celou tuhle srandu tedy nejvíc odnese stát, který je platit musí, tedy pokud nechce nárůst krádeží atd. Takže navrhujete tedy ještě více zatížit státní kasu. To je dle Vás v pořádku, ano?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Text jen krásně dokazuje Vaši zoufalost pane premiére. Jediný reálný stav, kdy dosáhneme německých platů je, když porovnáme naše stávající platy s platy němců za pět let. Německo má na to nakročeno velmi slušně. Samozřejmě tou dobou budou naše platy někde na úrovni Rwandy. S deficitem 241 mld. to ani jinak dopadnout nemůže....