Neberu se moc vážně, to za mě dělají ostatní.
Ano, ano. Podle UA dopadl úder na komunikační školu, a to právě v době formování personálu Ozbrojených sil Ukrajiny na přehlídkovém prostranství. Ano je to výsledek úderu na 179. výcvikové středisko spojovacího sboru (vojenský útvar A3990) v Poltavě. I video dokládá tu zkázu objektu, jen zase jako tradičně není celé. Přehlídkové místo poblíž výcvikového střediska spojovacích vojsk v Poltavě je totiž poseté mrtvolami vojáků.
Ale to zdejší euroobčané nepřijmou, bourá jim to dům z karet.
Rusové vytvářejí na Ukrajinu nesnesitelný nátlak. Částečně se jim to daří proto, že i mezi Ukrajinci se najde z desítek miliónů pár desítek zrádců ochotných zaprodat svou zemi za pár špinavých rublů. Tito zrádci otevírají kremelské morové nákaze kultury smrti dveře do Ukrajiny. A tento útok v ukrajinské Poltavě je toho jasným důkazem. Tohle se Rusům povedlo jen díky zrádcům.
Zatím jsou dost zdrženlivý, až opravdu zatlačí to bude breku.
Kamarádka jela na ua na dovolenou tak se jí večer zeptám co si si o tom myslí...
Jinak jeden článek a tolika lidem se rozum zastaví... ale to se pak vládne když jsou lidé hl...
Tady jsou skoro všichni ideově zpracovaní a za jakoukoli jinou nežli informaci od UKR pravdy berou jako Ruské dezinfo.
Mimochodem, Ukrajinská pravda to je snad protimluv?!
zkuste se podívat na ty roky přípravy, myslíte, že někdo počítal s válkou na Ukrajině a to, že za sebou budeme mít Covid? to načasování vyšlo špatně, ale je možné, že se i tak stále máme dobře a je to nejvhodnější časové okno na takový přechod
Přechod na elektromobilitu začal být vážně připravován v rámci Evropské unie v roce 2009, kdy byla schválena první regulace omezující emise CO₂ u nových automobilů. Tyto regulace postupně přitvrdily a v roce 2017 byly stanoveny ještě přísnější emisní cíle, které prakticky donutili výrobce automobilů začít plánovat masivní přechod na elektromobily.
Ale když to přišlo bylo naprosto jasné jaké dopady to bude mít, oni dělali že jede vše tak jak mají namalováno a teď se diví.
No spolehlivé nevím. Motorově to ze začátku moc terno nebylo - buď mrtvý MPI motor, který nechtěli lidi ani do fabie a nebo TSI, které byly v prvních letech dost problémové. Poslední roky se tam dával čtyřválec, který netrpí na neduhy předchozích motorů. Ovšem zas se nehodí na krátké jízdy, což je u městského auta celkem problém - u kratších jízd dochází ředění oleje benzínem. No a dálniční auto to taky není, protože zas musí spalovat dost bohatou směs, což dost zvyšuje spotřebu. Vlastně ani moc nechápu, pro koho to auto bylo - pro lidi do města je lepší fabie. Pro rodiny zas lepší octavie. Prodejní úspěch byl asi založen na tom, že to je o kousek vyšší třída než ta fabie.
Z hlediska škodovky to byl dobrý tah - vývoj toho auta nestál skoro nic - použily se staré technologie a díly. Ale fakt nechápu, co na tom někdo má.
1.0 tsi najeto přes 100 tis. nedávno jsem byla na prohlídce kvůli karbonizaci a OK.
Jediné co jsem nechala dělat byl podvozek komplet a svíčky.
Jezdím jako chlap 🤣 ve vyšších otáčkách (po zahřátí) a olej vždy po roce výměna.
24
Sledujících
0
Sleduje
24
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Víte kolaborant je někdo kdo pracuje v zájmu nepřátelského státu, takže něco jako vy.
1 odpověď
Neberu se moc vážně, to za mě dělají ostatní.
0
Sledujících
0
Sleduje
Neberu se moc vážně, to za mě dělají ostatní.
0
Sledujících
0
Sleduje
No ty