situace bude mít do budoucna jednoduché řešení a to zpoplatnění práce prodejce ve stylu, že pokud se Vám bude věnovat, tak to stojí prostě nějakou cenu, která bude v případě nákupu zboží od ceny odečtena. Stejně jako si neumím představit, že přijdu do restaurace, dám si tam jídlo, nechám si ho přinést a pak odejdu s tím, že si ho musím rozmyslet, tak pokud si nechám nějaké zboží představit, tak budu muset počítat s tím, že buď něco koupím a nebo zaplatím poplatek.
V takom prípade budú obchody zívať prázdnotou z dôvodu nekompetentnosti predávajúcich, obzvlášť keď existuje možnosť bezproblémového vrátenia tovaru eshopu
Syn pracuje v kamenné prodejně s elektro a vše v článku popsané se děje.
A? V čase korony môj postihnutý syn nosil v pokazenej topánke igelitové vrecúško, aby nemal mokré ponožky. Nepustili ma s ním do obchodu kúpiť nové topánky, pretože nie som zaočkovaná. Kúpili sme cez internet. Odvtedy tak nakupujeme stále, a nemienim na tom nič meniť, hoci sa to predavačom nepáči. Bolo to v otvorenom nákupnom centre, kde bol voľný pohyb kvôli potravinám a lekárni. PROSILA som predavačku, aby priniesla MEDZI dvere ich predajne hocaké topánky. Povedala mi, že až keď uvidí potvrdenie o zaočkovaní.
5% slevu a za co? že si namarkujete rohlíky se salámem? taková pokladní za minutu namarkuje klidně 60ks+ jiného zboží. Průměrný plat prodavačky v kaufu je 29 tisíc, takže za hodinu při 160h úvazku má asi 181,25 kč za hodinu , za minutu si vydělá cca 3kč. Takže bych vám dal tak slevu 0,50 haleřů a to bych vás ještě těžce přeplácel za tu vaší těžce odvedenou práci za prodavačku z které vám upadly ručičky.
Holt, tak keď nie zľavu, nech tam teda posadia tú pani pokladníčku. A vy, keď chcete , môžete tam po sebe zmyť podlahu. Ruky vám neupadnú, a nadělal jste tam vy sám
Bože ty jsi ... Když nakupovat jdu do samoobsluhy už to slovo něco říká.... To že si vezmu skener a zboží si naskenuju a dám přímo do tašek mi ušetří čas takže obchod mi de facto důvěřuje a umožní mi zrychlit a zjednodušit nákup . Ale někdo kdo má hlad vymeteno jako ty to stejně nepochopí ... Zkus zapojit mozek pokud ho máš
Je mi ľúto, že si až taký deprimovaný z formy nakupovania, ktorú preferujú iní ľudia
Měla jste si v tom Tescu vzít čtečku přímo si to napípat do tašky a o samoobslužné pokladny jen zaplatíte...
Nie. Pani mala plný košík posunúť späť medzi regále, a upozorniť predavačku, že odchádza. Urobila som to v našom hypermarkete iba 2x. Poznajú ma už. Keď sa blížim v Tesco ku pokladniam, už sa dohadujú, ktorá otvorí normálnu kasu
Pokud chce někdo pokladny s obsluhou, tak nemá chodit před zavíračkou. Obchod by měl ale předem o tom zákazníky informovat. Pokud se to někde v Tescu píše, tak je to problém každého, jestli neumí číst.
Asistujem pri kolonoskopických vyšetreniach. Keď prídete ako posledná v poradí, zavediete si sama kolonoskop? Je to jednoduché, a personál vám pomôže
Pokud vám 62 a nezvládnete sám obslužnou pokladnu tak byste se měl nad sebou zamyslet..
A navíc jedna věc třeba na 8 až 10 jsem obslužných pokladen stačí jeden člověk když to byly normálních pokladny tak tam musí těch 8 10 lidí sedět tak nechápu co je na tom nepochopení..
Keď pôjdeš najbližšie do reštaurácie na večeru, choď rovno do kuchyne, oškriab zemiaky a umy mäso. Kuchár si možno nájde čas, aby ti pomohol🤭
Také chodím zásadně pouze k pokladně s obsluhou. Nesnáším strojově pronášené pokyny, kterým někdy vůbec nerozumím, co se po mně vlastně chce. A když mě některý prodavač přitom ochotně pomáhá s markováním, napadne mi - a proč tedy tentýž zaměstnanec nesedí raději za tou normální kasou? Vše by bylo rychlejší a bez rozčilování.
Klidně se na mě vrhněte, vy všichni mladí a "moderní". Je mi to jedno. Já chci v obchodě nakoupit a zaplatit (ale ne stroji). Ano, je mi 62 let, a chci dožít ve světě, který je k zákazníkům ohleduplný. Však počkejte, až vám do všeho bude mluvit umělá inteligence.... ani nebudete vědět, jak vámi bude manipulovat...
Vedenie Lidla mi po mojej sťažnosti na správanie mladej predavačky písomne oznámilo, že na požiadanie je predavačka povinná!!! vybaviť zákazníka na normálnej pokladni. Dnes som si dovolila osloviť pracovníčku na samoobslužnej: Dobrý deň, príde niekto do normálnej pokladne, môžem sa tam vyložiť? Zhnusená predavačka vyštekla: A koľko toho máte? Ja na to: Ale ja by som predsa len chcela zaplatiť v normálnej pokladni. Sopľanda, ktorá ešte dlho nedorastie do veku mojich detí odpovedá: SA HOVORÍ PROSÍM. Takže milí zákazníci, ak chcete nakúpiť a zaplatiť v Lidli, musíte slečnu poprosiť.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rodičia za tie roky nezistili, že dieťa nenapreduje?