Ano, to je typické a dnes moderní - bořit, shazovat, kácet modly. Hlavně neoslavovat velikána, že? Hlavně neoslavovat češství... Je to až trapné, co dnes v tomto ranku vzniká... Co dnes... Už od devadesátek... Bedřich Smetana byl neuvěřitelná osobnost a je znám díky své hudbě, páni tvůrci filmu a ne kvůli bokovkám...
Souhlasím, ten film je prostě hlavně "pro zábavu"... Když si vzpomenu na Amadea... Třebaže byl Mozart představen jako "sprosťák ", byl to film o hudebním géniovi. Tady ambice vyzdvihnout génia, aspoň dle mého,vůbec nebyla...
Na základě rozhovoru s 30 vybranými respondenty? Tak to musí být jasná a nevyvratitelná pravda pane Mitrofanove... Bože můj, vy už jste opravdu naprosto zaslepený svou nenávistí... Nebo Vás někdo dobře platí za takovéto ubohé výlevy a jedinou správnou pravdu...
Vaše komentáře jsou to samé jako Ria Novosti, jen v bledě modrém. Zkuste se vrátit ke své dřívější objektivní novinařině.
Zase ta "nenávist", oblíbené to slovo láskyplného dezoláta...
No, co kdybyste si udělal vlastní výzkum? Začněte objíždět další respondenty a až budete mít výsledky, ozvěte se. 😁
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci v hodinách často tak málo naučí a i to málo pak rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici napsaný obsah výkladu, tak má větší šanci na hlubší osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Dobrým názorným důkazem toho je, že básně se učíme z knihy nikoli poslechem.
Tolik ode mě ohledně potřebnosti a důležitosti škol a učitelů v současnosti. Myslím, že každému, kdo má rozum k přemýšlení, to musí být zcela jasné a zřejmé.😔
Jenže učitel s digitálními technologiemi nesoupeří. Jeho role spočívá v podněcování žákova zájmu o předmět a udržování toho zájmu v čase tak, aby žák vůbec toužil ty vzdělávací texty využívat...🙂
Pan Šafr se velice mýlí. Andrej Babiš má v Rusku dveře zavřené, potom co PO Vrběticích vyhostil nejvíce ruských diplomatů a tím de facto zrušil česko-ruské vztahy. To jsou jen osobní animozity ještě z doby Mladé fronty v níž pan Šafr pracoval a pan Babiš nakladatelství koupil a pak tam Šafr už nepracoval. A je vidět, že oprávněně, když se podívám na otřesnou úroveň žurnalistiky ve FORU24.
Vidím, že jste hluboce otřesen... Ale nebojte, však on Fico kámošovi Burešů ty dveře do Ruska podrží.
Žádnou frustraci a zlobu ve slovech p.Odstrčila nevidím. Naopak, jeho reakce je inteligentně a fundovaně napsaná. Je mi ale líto tebe Gavlas...
On už vám neodpoví, je to jen naprogramovaný troll bez vlastní mozkové činnosti. Vždycky plácne něco o frustraci a nenávisti a jde o dům, tedy o diskusi, dál... 😁
Tak to se teda rozjela cérenka. Čekám od ní ještě velké věci. To se ještě zasmějeme. Pak budou volby u nás, vyhraje to podobná banda ...... a smích nás přejde. 🙈😔
Zatím to máme v přímém přenosu, jak to vypadá, když se z ministerstva kultury stane "státní orgán se zesíleným dohledem" nad vším, co jedna vychýlená osoba uzná za vhodné...
Taky se nějak nechytám. Asi, že se nevrátí za našich životů, nikoliv nikdy. Jinak nevidím důvod nad nadpisem remcat.
Zato ty komentáře, to je něco. Fakt sem tahat fialový hnus, to opravdu nechápu.
Pan Aulický nám zatím tají, v čem spočívá děs nadpisu, třeba to ještě objasní... Závažnější je nejistota, jak je to s kometou... Vrátí se nebo ne? To nedá člověku spát...😁 Z tohoto zdroje se dozvídám, že se fakt nevrátí:
Dopis psali exponované osoby pouze a jen jako soukromé osoby☝️..Zvací dopis NEBYL schválen ani vládou, ani parlamentem a ani prezidentem republiky...a ani ÚV KSČ...Takže bratrská pomoc přijela na soukromé pozvání pár zrádců..No to je bezvadný😡
Samozřejmě že to byli zrádci. Soukromé osoby z ryze soukromého ÚV KSČ...😬.
Víte, pasivní učitel, který dělá výklad čistě podle učebnice, si tuhle vůbec nevybere - ale takový nemá ve výuce humanitních předmětů ani co dělat... Jinému diskutérovi zde navíc dávám odkaz, že v učebnici a hlavně pracovním sešitě je zmíněna jak invaze, tak Palach.
Neptala jsem se, jak moc je učebnice dobrá pro učitele, ale jestli je dobrá pro žáka... Ať už bude s knížkou sám nebo s (aktivním) učitelem...
Kdyby to byla jen,, sovětská invaze", tak prosím. Ale skutečnost je jiná. Takže proč by se o tom nemělo psát? Ano budeme překrucovat dějiny dle toho, jak se to zrovna hodí. Nebo tedy spíše, komu se to zrovna hodí.
Nikdo nic nepřekrucuje, vraťte se do článku. Když budete pozorně číst, dále v textu zjistíte, že autor píše o invazi vojsk pěti zemí Varšavské smlouvy. Zkrácené označení "sovětská invaze" odpovídá tomu, kdo VS velel... To už jsem se vám pokusila vysvětlit, ale asi si to potřebujete ještě trochu dobádat.😉
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Liška podšitá... Ona ví přesně, jak oblbovat jednodušší voliče.
2 odpovědi