Snad to bylo včas, tohle dušení dokáže nenávratně poškodit mozek, takže tělo je úplně zdravé a mozek vůbec nefunguje, Každá vteřina je drahá.
Taky pravda.Při dušení se mozku nedostává kyslíku a může být nenávratně poškozen.Mozkové bunky jsou citlivé.Proto holčičku vzal vrtulník na pozorování a vyšetření do nemocnice zda se tak nestalo.
Pokud se na síti vyskytují nákladní vlaky s pěti vozy, pak se není čemu divit.
Je třeba maximálně využívat výkon lokomotiv a dělku vlakú.
Na hlavním koridoru jezdí vlaky kategorie Pn,nebo Nex,ty jsou dlouhé.Minimálně 20 vozů.Mn vlaky,neboli v hantýrce železničářů bumláky se pohybují na vedlejších tratích,jsou pro místní obsluhu.Jinak komu ty zkratky nic neříkají,Pn je průběžný nákladní vlak,Nex nákladní expres,Mn je vlak manipulační.
Vdovské/vdovecké důchody se prý přežily,pěkný nesmysl.At se slavný ekonom podívá do statistik příjemců těchto důchodů.V seniorském věku jde většínou o vdovy-ženy,ty mají oproti mužům nižší důchody,které v dnešní drahotě sotva stačí na živobytí.Zrušením důchodů státní rozpočet nic neušetří.Místo důchodu budou při nedostatku financí vdovy chodit pro sociální dávky,takže stejně se budou peníze odčerpávat,jen z jiných zdrojů.Prodloužení věku odchodu do důchodu,kvůli delšímu dožití-kecy.Doba dožití a doba dožití ve zdraví není totéž.Ve vyšším věku přibývají chronické nemoci,které způsobují časté nemocenské,nebo dokonce úplnou neschopnost k práci.Takoví lidi končí na dávkách na pracáku,nebo invalidních důchodech,čili do sociálního systému nepřispívají,naopak z něho berou.A musí roky čekat na dosažení věku, kdy můžou odejít do starobního důchodu,pokud splní podmínky.
Víc než nějakého hypotetického strašení Trumpem se obávám reality Fialy a zelených psychopatů v Bruselu.
Taky si myslím.Zelení byrokrati z Bruselu ekonomice EU sami podřezávají větev,jejich politika lidem v blízkém budoucnu vezme práci.V automobilovém průmyslu se to kvůli vyhlášenému zákazu spalovacích motorů projevuje už ted. Německá ekonomika,která je tahounem v EU a naše jsou spolu hodně provázány,Wolfwagen už hlásí potíže s odbytem.Totéž náš Hundayi,výrobní program mají elektroauta typ Cora.Odbyt vázne,elektroauta nikdo nechce,cena je vysoká.Co to znamená,není třeba dál rozvádět,každý si domyslí sám.
Nevím kolik tam přišlo diváků ale teď budou muset zbytečně zase absolvovat cestu domů. Nechápu proč zápas nezrušili už třeba v 17h když bylo vidět, že mlha houstne čím dál víc a bylo jasné že nemůže opadnout.
Mlha je nevyzpytatelný fenomén.Před pár lety jsme byli v olomoucké ZOO na večerní komentované prohlídce.Mlha tak hustá,že bylo vidět sotva na pár metrů,nedalo se fotit.Dole v Olomouci,kam jsme se pak zastavili na adventních trzích, po mlze ani památky.Nenávidím tyhle podzimní a zimní inverze,dneska ve Frýdku -Místku už třetí den mlhavá inverze a mrazivo.
Vůči tomu jsem zcela imunní,dokud kolekce dávali v práci,prostě na stromku byly.Kolekce nekupuji,na mém stromku už víc,než 15 let nevisí.Je to drahý a zbytečný luxus,bez něhož se klidně obejdu.Nedávno se zde psalo o nehorázných cenách másla a důvodech,proč to tak je.Jeden z důvodů byl,že Češi kupují,tudíž ceny akceptují,no to mě tedy pořádně nadzdvihlo.
EU může chystat cokoliv ale pokaždé to odneseme my všichni což se už děje díky Green Dealu konkurenceschopnost Evropy je na dně a cla na čínské výrobky to jen podtrhují
Ano ten Green Deal je peklo,který mnohé odvětví ekonomiky posílá do kytek.Už to pocitují třeba v nošovické automobilce Hyundai,syn pracuje v Mobisu,což je dodavatel materiálu na montážní linku.Většina výroby jsou elektroauta typ Cora,které mají poslední dobou zhoršený odbyt.Kvůli tomu mají čím,dál častější odstávky montážní linky,stop stav prodlužování pracovních smluv na neurčito,nové lidi neberou.Podnik ví,proč to dělá,lidi se smlouvou na dobu určitou se zbaví jako prvních.Pracovní poměr skončí uplynutím doby ve smlouvě uvedené,podnik tedy nemusí vyplácet odstupné.
Učnovské školství na železnici bylo zlikvidováno už před 30 lety.Sama jsem se v roce 1977 vyučila v oboru železničářka.Na našem OUŽ se učili i zámečníci kolejových vozidel,přímo pro lokomotivní depa,jako my měli učební smlouvy pro železniční stanice.Kolegyně,která nastoupila k nám do práce 1995,byla poslední ročník učiliště,který doběhl po zrušení učebního oboru.Škola funguje sice dodnes,nemá však už se železničáři nic společného.
Když šla do důchodu moje maminka, bylo mých dětem také tolik, že žádné hlídání nepotřebovaly. Protože děti se rodily v dřívějším věku a babičkami se ženy stávaly v 45, kdy musely také ještě cca 10 let pracovat
Já se poprvé stala babičkou v necelých 45 letech,nejstarší dceru jsem měla v 21 letech,dcera měla první dítě v 23 letech.Na důchod jsem musela pracovat ještě 15 let,abych splnila věk.V té době bylo vnukům už 15 a 12 let.Syn se ženil a měl dítě až v 38 letech,to mně bylo už 63 let.
Tak to je. Samoživitelka se dvěma dětmi 12 a 17 let ,plati hypotéku na dům , který si pořídili s bývalým manželem na vesnici,plat 20 000. Na dávky nemá nárok. Stejný případ ve městě,jen jedno dítě a dům bez hypotéky, dávky dostane. Je to bordel. Nebo snad chyba úředníků? Nevim
Hypotéka se do souhrnu příjmy/výdaje nepočítá.Do nákladů se nepočítá ani fond oprav,který tvoří bezmála polovinu nákladů na bydlení.Byt mám v osobním vlastnictví,zapsaný v katastru,fond oprav se loni zvýšil dle velikosti bytové jednotky,není to u všech stejné.Zvýšení je kvůli úvěru,který naše SVJ bralo na revitalizaci domu na 30 let.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Jak to bylo s krizí 1962 nevím ale atomovky prý na Kubě byli...
Stejně jak má Amerika atomovky v Evropě..
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nebyly,ten konvoj je právě přivážel,aby je na Kubě instaloval.Kuba měla být předsunutá sovětská základna,odkud měly atomové zbraně snadnější dostřel hlavně na východní pobřeží USA.Po vyřešení akutní krize byla mezi americkým prezidentem a sovětským vůdcem zřízena horká telefonní linka.Ta měla do budoucna rychlým spojením eliminovat vznik války,stávaly se totiž různé omyly na atomových základnách,třeba chybou počítače.
1 odpověď