Je to jasné:primárně za tuto situaci může stát. Ten dopustil skupování bytů a bývalých podnikových ubytoven bezcharakterními darebáky nejrůznějšího ražení.Ti pak nasadili nehorázně předražené nájmy,které jim stát kompenzuje příspěvky na bydlení.Z míst s kdysi solidním bydlením pak vznikla ghetta,kterým je lépe se na sto honů vyhnout.
Já chápu, že je to prostor k šetření, nicméně kouří parter, který není otcem těch dětí, u kterých řeší, že pro ně paní nemá na dárky. Takže společný majetek nemají a proč by se dárky pro její děti měly kupovat z jeho pěněz? To už by kdyžtak měl ty peníze použít na dárky pro svoje děti, na které mu taky nejspíš nezbývá.
Sorry ale mně vychází,že ten slavný partner je pro paní spíš finanční přítěží.Se svou exekucí,placením alimentů a tím co prokouří,není pro rodinný rozpočet přínosem.Jako samoživitelka s dětmi by na tom byla možná líp.
Tak to že obvodová zeď není nosná je promiňte pěkná blbost. Panelák se dělá tak že se spojí obvod cca 15-20 cm, na to se položí {zaklopí} podlaha, na podlahu se posadí příčky cca 7,5 cm a to se potom přikreje,, strop - podlaha. A takto se to opakuje. Staré, i nové baráky vždy nosí váhu do nosnych stěn, příčky nenesou nic pouze obrázky.
Já si to z prstu nevycucala,o struktuře stavby jsem se bavila jak se statikem,tak projektantem.Také jak poznám nosnou a nenosnou příčku.Je to dle tlouštky,nosná zed má 15 cm,nenosná polovinu.Dle půdorysu stavby se v mém bytě 3+1 jedná o zed sousedící se schodištěm,dále středová zed a zed,která sousedí s bytem ve vedlejším vchodě domu.Dále stropy a podlahy jsou nosné,ostatní příčky v bytě spolu s obvodovou zdí nejsou.Jednu z nenosných příček jsme bourali,jádro se místo umakartu zdilo,v nosné zdi se dělal nový otvor.Proto stavební povolení,statik určí co při stavbě můžete a nemůžete.I drážkování při rekonstrukci elektroinstalace je zásah do nosné konstrukce,v posudku statika jsou postupy co můžete.Těch 7,5 cm jak píšete jsou nenosné příčky,nosné zdi mají 15 cm.
Tak toho by bylo škoda kdyby šel k zemi. Takový už nikdo nedokáže ani nechce postavit. Beton to je teď móda.
Pokud je vážně narušena nosná konstrukce stavby tak jedině demolice.Nevím jak u těchto starých staveb,ale u paneláku,kde bydlím je nosnou konstrukcí vnitřní příčkové jádro domu,stropy a podlahy mezi podlažími.Obvodové zdi nejsou nosné.Vím to,vyřizovala jsem stavební povolení k rekonstrukci bytu.K tomu musel být statický posudek a projektová dokumentace.
Zkoušky z místopisu PROČ? V době perfektně funkčních navigací je to přežitek, který nemá absolutně žádné opodstatnění.
Navigace není samospasitelná.Na to doplatila v Ostravě řidička osobního auta,kterou navigace na níž slepě spoléhala,zavedla na tramvajové koleje.Po nich jela asi 30 metrů,než si uvědomila,co se děje.Vyprostit ji museli hasiči.Dcera taky hodně jezdí autem,i dálkové trasy.Říkala že aktualizace navigace ve voze je pomalá,nezohlednuje aktuální změny(uzavírky,otevření nových silničních úseků apod.) V tom případě jela dle navigace v mobilu,která je aktuálnější.Jela jsem s ní,takže to vím.
Zase napsáno jako by za to mohla fotovoltaika.
Přitom teď to nic moc nevyrábí, takže to přehřátím kabelů být nemůže.
Prostě něco jiného v domě chytlo, ale fotovoltaika.
Nevím proč si hasiči sami neodpojili dům od elektřiny, to už by snad mohly umět a nevolat a čekat až přijedou z ČEZu!
Příčina požáru v šetření,nevíme proč to chytlo.Majitelce domku se nedivím,že se sesypala,napřed povodně v září,ted ohen.
Já odmaturovala a v 17 nastoupila do práce. Žádný problém to nebyl. A ti co vyšli z učňáku se alespoň hned naučili chodit do práce. Dneska se flákají doma ještě x měsíců po závěrečných zkouškách, protože jsou už dospělí a rodiče jim do toho už nemohou mluvit.
V některých profesích měli neplnoletí potíže.Sestra se vyučila na obchodním učilišti,při absolvování jí nebylo 18,takže nemohla samostatně prodávat a při tom přijímat peníze.Je ročník 1971,do školy začala chodit 1977.To jsem po učnáku začala pracovat,absolvovala jsem železniční učiliště.Ti kterým ještě nebylo 18(narození červenec,srpen),taky nemohli hned nastoupit do provozu kvůli nočním směnám.
Maximální rychlost je u nás povolena na 160 , ve stanici jede pomaleji. Pendolino rozhodně nepoužilo rychlobrzdu, nebrzdilo vůbec. Při použití rychlobrzdy vlak zastaví. To, že se tam producírují chodci, je chyba systému. Určitě nestačí jen cedulka, že je přechod zakázán.
Vážený pane,z vás mluví totální neznalost toho,jak to v železničním provozu chodí,říkáte nesmysly.Vlak není auto,jeho jízda se řídí tratovými poměry,návěstmi,případně odchylkami,o kterých je strojvedoucí zpraven.Vlak který stanicí projíždí,jede maximální rychlostí jako na trati.Jsou i stanice,kde může jet rychlostí 160 km/h.Brzdná dráha je 1200 m,při použití rychlobrzdy cca polovina.Takže vlak UJEDE JEŠTĚ 500,600 metrů,než zastaví i na rychlobrzdu.V článku se píše,že strojvedoucí přibrzdil,snížil rychlost.Šlo o sekundy,kdyby jel plnou rychlostí,ti lidi budou sraženi.Rodiče by zasloužili pár facek,ukázali těm dětem,jak se na nádraží nemají chovat.Úrovnové přechody nejsou určeny pro veřejnost,jsou to přechody služební.Veřejnost nemá v kolejišti co pohledávat.
To už tady jednou bylo v letech 1976/88 a neosvědčilo se to.Každý nešel na maturitní čtyřletý obor,z bezmaturitních 3 letých učebních oborů vycházeli nedospělí absolventi,kterým nebylo ještě 18.Mladiství mají pracovní omezení,nemohou pracovat v nočních směnách,ani pracovat s penězi.Problém není v tom,jak je školství organizováno,ale ve schopnostech žáků.Kdekdo chce být studovaný,ale pracovat rukama neumí.Dnešní mladí nechtějí manuálně pracovat,dělat o víkendech,svátcích,mít co nejvíc volna.Vyjdou ze škol a nic neumí.Teorie není všechno,tím se dovednosti nezískají.
Otazkou asi take je, proc je na vysokorychlostni paterni trati ve stanici takto pristupny prechod pres kolejiste.
Tyto úrovnové přechody jsou služební,nikoli pro veřejnost.Lidi jsou neukáznění,líní,z kolejiště si dělají veřejnou promenádu.Nevím jak v Zábřehu na Moravě,ale v takové Studénce je průjezdní rychlost stanicí 160 km/h.Brzdná dráha 1200 m,při rychlobrzdě cca polovina.Při srážce si můžete představit,co by z těch lidí zbylo.Dospělí dětem předvedli,jak se na nádraží nemají chovat-lézt přes koleje.
Viděl jsem (z auta) u Kuřimi před lety, co udělá taková trakce, když je náledí. El. lokomotiva popojížděla způsobem prohrábla - blesk- prohrábla. Popojížděla vždy tak po 5 m. Tam je asi st trakce, myslím 17 kV. Nejsem odborník na trakční vedení, jen obyčejný elektrikář. Stejnosměrná trakce je určitě "účinnější" na likvidaci troleje i sběrače.
17 kV neexistuje.Trakční vedení na české železnici je napájeno bud stejnosměrně 3 kV,nebo střídavě 25 kV. Střídavě se jezdí na jižním koridoru,Praha-Havlíčkův Brod-Brno-Břeclav.Trat Bohumín-Přerov-Brno je napájena oběma systémy,stejnosměrný/střídavý se mění v Nezamyslicích.Proto musí být vlaky dopravovány dvousystémovými lokomotivami,tzv Esy.Neutrální pole se pojíždí se staženým sběračem,strojvedoucí musí přepnout kontrolér na řídícím pultu na příslušný druh trakce.
18
Sledujících
1
Sleduje
18
Sledujících
1
Sleduje
A jak to bylo před zavedením jednotného času? Na žádný chaos si nevzpomínám. Když jsme cestovali do ciziny, jednoduše jsme si posunuli hodinky.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cizina je široký pojem,zde se bavíme o jednotném čase v Evropě.Když se čas nestřídal,kousek Evropy na západě měl hlavní griničský čas(nedovedu to napsat v angličtině),velká část měla SEČ,kousek VEČ a evropská část Ruska má MČ(moskevský čas).Současné střídání času bylo zavedeno 1979 a děje se tak všude v Evropě.Protože se státy nejsou schopny dohodnout,který čas bude platit trvale,změna byla odložena na neurčito.Chaos by byl hlavně mezi sousedícími státy kdyby každý stát měl čas jinak stanoven.Jeden stát by čas střídal,druhý by měl trvale SEČ,další LČ.
1 odpověď