V 21století se zemědělství má a musí dělat jinak. Skot se dávno nemá chovat ve stájích, ale výhradně na pastvinách. Každý zemědělský podnik pokud produkuje živočišnou výrobu musí porážet na vlastních jatkách a mít vlastní síť prodejen masných výrobků. Což je ekonomicky nejvýhodnější. Tím se zabrání transportu zvířat.
Zkuste se zamyslet nad tím co jste napsala .pak si nastudujte veterinární předpisy. Vlastní jatka si můžou dovolit velkochovy, ve kterých zase nemá dobytek patřičnou pohodu ...
LPG je suché - nemaže ventily ani vstřikovače (tedy nutná konstrukční změna motoru - historicky).
Původně nedostatek čerpaček na LPG - historicky...
Špatná schopnost LPG startovat za mrazu (tedy je nutný předehřev)...
Nižší účinnost hoření (nižší výkon motoru) - výkon klesá zejména při vyšší teplotě motoru (tedy typicky do kopců či při vyšším zatížení nebo tažení přívěsu)...
Naopak při studeném motoru to 'nejede'...
STK jen na rok (plus cena)...
Nemožnost parkovat v podzemí...
Omezení kufru (nebo, v případě toroidu, rezervy)...
...
Měl jsem dvě auta na LPG - spokojenost, ale nyní mám už dlouho naftu a spokojenost je větší...
😄
STK jen na rok? Odkdy? Na LPG jezdíme na různých autech cca 20 let a výkonově ani v životnosti motoru se srovnatelnými auty na benzín nevidím rozdíl
Plynná paliva, jsou směsí spalitelných plynných složek (CO, H2 a uhlovodíky) a nehořlavých plynů. V současnosti se nejvíce používá zemní plyn, který obsahuje jako hlavní složku metan (CH4).
Znalost složení paliva je důležitá pro optimální a ekonomický provoz spalovacího zařízení. Větší podíl nespalitelných složek (inertů) v palivu snižuje výhřevnost i spalné teplo a zvyšuje zanášení stěn spalovací komory. Větší obsah vody v palivu zvyšuje rosný bod a zvyšuje spotřebu energie na odpaření vody do spalin. Síra obsažená v palivu shoří (oxiduje) na SO2 a SO3, které při teplotě podrosným bodem vytvářejí agresivní siřičitou a sírovou kyselinu.
Hoření plynů ovšem není možné bez přidání vzduchu, k efektivnímu spálení jednoho kubíku zemního plynu, potřebujete cca dvojnásobné množství vzduchu se vším, co je v něm obsaženo.
Takže to zas tak destilovaná voda není
Tak to byl vtip roku... Předpisy dodržuje přesně 0% motorkářů - to je pořád mohem větší rychlost, podjíždění, jízda středem mezi dvěmi pruhy, přdjíždění přes čáru, hazard, nepředvídatelnost... Dnes a denně, všichni...
Přiznejte si že jde jen o závist...kolik řidičů aut dodržuje rychlost v obci? Kolik používá blinkry? kolik dává přednost?
Ministr dopravy Martin Kupka za (ODS).Také to tak vypadá. mrtvich ma dost na svěřeném rezortu. Taje kvalita i okrskovych silnic na Jižní Moravě čím dál horší stav. Také to tak vypadá.Již mrtvich ma dost na svěřeném rezortu.Za vše chíteji jen peníze a výsledek katastrofální Máme nejhorší vládu v Evropě. FIALA UŽ JEN LŽE SIGNALISTA.
Zapomínáte kdo slavnmostně otevíral " opravenou " dálnici
Ale to nebyla ta otázka. Otázka byla, co je správné udělat, pokud se do mezery mezi před vámi vklíní někdo jiný, a tam je odpověď zcela jednoznačná, zvětšit odstup a nechat to být. Jediné, co by ještě šlo, tak zatroubit a upozornit ho na nebezpečnou situaci.
Jenže otázka je proč by měl někdo předjíždět ve vláčku když se nemá kam bezpečně zařadit Co je na tom dle vás správného?
To máte poněkud svérázný výklad pravidel. Při normální jízdě je prostě místo na předjetí. Maximálně si zanadávám, a tím to pro mě končí, natož abych se někomu mstil.
Při normální jízdě v koloně voziddel NENÍ vždycky místo na předjetí, proože předjíždějící z konce vláčku netuší proč první auto jede pomalu nebo jestli třeba nestojí na červenou u neoznačeného semaforu údržby silnic .
Pro extrémní výkyvy počasí (dlouhodobé sucho, není déle vítr atd.) nebo poruchy základních zdrojů... To snad dá rozum. Viz nedávný francouzský výpadek třetiny JE! Nejen obnovitelné zdroje mohou selhat.
Ale co je na tom tak výhodného místo nestabilních dotovaných OZE udržovat pro pár dní v roce záložní zdroj ?Pokud by tyhle záložní zdroje vyráběly normálně,měly by podstatně menší náklady
Musíš se o to více zajímat. Němci staví výkon 100 Temelínů větráku na moři táhnou to do vnitrozemí. Větrná energie skvěle doplňuje solární. V zimě více fouká neż svítí, když nesvítí více fouká. Buduje se silná síť po celé Evropě. Na jednom konci fouká na druhém svítí. ČEZ posiluje sítě z Německa protože po zavření uhelek do 5 let budeme kupovat proud. Jak píše Beneš levněji než ho sami vyrobíme
Už dnes mají Němci levnější než my
No a zbytek je popsáno v tom článku ale to chce větší znalosti. Největší zlom od Edisona.
Zatím se moc neřeší vliv větrníků a solarů na klima
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak kráva nadávkám nerozumí, ale nadměrnému řevu už může. A jestli je kráva těhotná nebo březí je úplně jedno.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
krávy byly vždy stelné..a někteří (Sovák) chtěli i stelné býky...