Jinak Botlík je slušný mišuge, když může tvrdit, že podle Cermatu jsou základem únorové tržby, když se jasně říká, že "Firma utržila v únoru pouze čtyři pětiny toho, co utržila v lednu". Tohle je už fakt na Chocholouška. Ale kdo pána zná, tak se vlastně ničemu nediví.
Jenže podle Cermatu jsou opravdu základem únorové tržby. Co na tom přesně nechápete??
Informace z Koreje pravděpodobně nebudou dost pravdivé. Nakonec mnozí jsme pamětníci. Ale zjištuji, že tato tendence se objevila i na naší straně a stále se rozšiřuje. Nastane zase situace, kdy si budeme muset pravdivé informace zjištovat pokoutně?
Kristepane, vy máte teda v hlavě slušně vymeteno. Kdo přesně vám brání si o Severní Koreji zjišťovat informace??? Česká vláda? Evropská komise? CIA? Můžete udělat přesně to, co ten holandský novinář. Jediná překážka je jen a pouze severokorejský režim...
Viz moje předcházející odpověď pro Pavel Rus.
Podle mě je to nedostatek ve znění zákona (že v této pozici jsou vozidla JEŠTĚ na křižovatce bez přednosti v jízdě a POTOM TAKÉ na přednosti těch již jedoucích zleva po kruhovém objezdu), který se v případě nabourání do vozidla vjíždějícího zprava považuje za to, že vozidlo zleva už bylo na kruhovém objezdu, což zdaleka nemusí být pravda, když tam vlétlo tzv. z hlavní silnice nebo si před ním "jen vzalo" přednost - k tomu je dobré mít v autě kameru!
Neexistuje situace, ve které by při kontaktu vozidel nebylo alespoň jedno uvnitř okružní křižovatky. Co se dělo předtím, než se tam dostaly, je z hlediska vyšetřování viníka irelevantní.
Ty popisuješ jen přednost vozidel jedoucích uvnitř kruhové křižovatky. NA VJEZDU do malých kruhových křižovatek (což je prakticky stejné jako vjezd do křižovatky BEZ ROZLIŠENÍ PŘEDNOSTI V JÍZDĚ!) - tady vozidla přijíždějící do křižovatky dávají vždy ještě přednost vozidlu SOUČASNĚ přijíždějícímu do křižovatky zprava!
Řidiči přijíždějící do malých kruhových křižovatek z hlavní silnice, touto křižovatkou v naprosté většině projíždí suverénně jen pohledem doleva, zda jim po kruháku někdo nepřijíždí zleva a už vůbec nesledují, že jim zprava současně přijíždí do křižovatky ještě jiné vozidlo (a může jim tak nezpozorovaně najet těsně před jejich vozidlo), které má na vjezdu před nimi přednost.
Problém je asi v tom, že tuto konkrétní situaci (a na malých kruháčích častou) zákon výslovně neuvádí a tedy si ji málokdo spojuje ve dvě současně platící pravidla. (jednu takovou mám kousek od domu a spíš vás překvapí, když řidič přijíždějící do tohoto kruháče z hlavní silnice současně s vámi z vedlejší, vám dá ještě zprava přednost.
Proto jsem na tento problematický stav v příspěvku upozornil.
Jenže v okamžiku, kdy by došlo ke střetu vozidel, tak by alespoň jedno nutně muselo být uvnitř okružní křižovatky, a tudíž by se pro stanovení viníka aplikoval 22/5.
Přesně, také mě instruktoří učili, že kdo je na kruháku má přednost, jinak se kruhák pří vyšším provozu zpomalí a ucpe. A tohle platí snad všude ve vyspělém světè. Takže nyní to máme v ČR odlišně od západních zemí, ale i od zemí v Asii. Jak to mají na americkém kontinentě, víte někdo? Proč u nás zase něco extra...
Plácáte nesmysly. Kdysi u nas platila automaticka prednost vozidel na kruhaku. To se ale muselo zrusit kvuli harmonizaci evropskych dopravnich predpisu. Takze naopak my jsme to meli logicteji, ale byli nuceni to zmenit.
Po několika měsících ježdění v USA jsem si zvykl na to, že i na 12 proude dálnici je možné klidně jezdit v šestém levém pruhu, pojíždět a skákat z pruhu do pruhu, být i tam zákon ukládá jezdit v pravém pruhu. Nejdřív mně štvalo, pak jsem si zvykl. Jak i na to, že tam nefunguje pravidlo pravé ruky. Ale každý řidič směrovkami signalizují svůj záměr měnit směr jízdy.
Ve většina států USA je na dálnicích s třemi a více pruhy povoleno jezdit v jakémkoliv. Navíc nákladním autům je výslovně doporučeno jezdit prostředním, aby se usnadnil výjezd z dálnice. Dělal jsem tam řidičák, takže to znám.
Nevím co řešíte. Křesťanství slaví (nejenom) v této zemi absolutní nezpochybnitelný úspěch tím, že základ svého učení, desatero, dokázalo dostat do zákonů této země. Co chcete víc?
Všichni žijeme podle desatera a kdo to poruší, jde do vězení a nebo si nese ve společnosti stigma černé ovce (tlustoprdelnik a lenoch co necvičí, oženil se s djevkou, která mu zahýbá ..).
Nestačí vám to? Chcete plné kostely, odpustky, modlitby od rána do večera, kadidlo, stavět nové chrámy? Protože proč? Bez otčenáše skončíme v pekle?
Řekl bych, že spousta lidí věří, jen tak nějak matně tuší, že Bůh má jiné záměry a priority, než si představovali lidé před 2.000 lety a i kdyby nám to tenkrát Ježíš vysvětloval slovo od slova, neexistence záznamu, knih, předávání vzpomínek z úst do úst a mocenské ambice církve s Vatikánem za zády v posledních staletích, to všechno zaneslo do křesťanství nepřesnosti a výmysly.
Takže já se budu držet jen toho desatera.😀
Máte poněkud naivní chápání historie. Desatero není samozřejmě vynálezem křesťanství. Desatero se do Bible dostalo samozřejmě proto, že bylo celkem pochopitelně součástí předkřesťanské morálky.
Trochu tomu nerozumím, přednost zprava platí první a pak přednost před vozidly odbočujícími vlevo. Jak teda může najet jako první červený vozidlo, když i toto má dávat přednost vozidlu po pravé ruce, tedy zelenýmu, i když je naproti, tak de facto je vpravo. Všichni mají někoho vpravo, jen zelený neodbočuje vlevo, tak musí mít přece přednost. A druhá věc, když podle autora červený najede do křižovatky, tak bych chtěl vidět, jak projede modrý auto? To by to červený muselo být až v pruhu v protisměru a pak couvnout, aby projelo zelený? Protože by zase překáželo jemu. Ne vždycky jsou komunikace tak široký, aby toto šlo provést a nově postavený už vůbec toto nedovolí. Co dává tomu červenýmu právo vjet do křižovatky a překážet?
Nic takového, že přednost zprava má prioritu před předností při odbočování vlevo, samozřejmě v zákoně nikde neexistuje. Obě tyto přednosti jsou rovnocenné. V okamžiku, kdy červené auto vjede do křižovatky a zastaví (kvůli zelenému), už přestává být pro modrého formálně vozidlem přijíždějícím zprava, a tudíž modrý může projet.
co se mi nelíbí při parkování u supermarketech? Řidič si nacouvá na parkovací místo a jde nakupovat. Když se vrátí zjistí, že napravo, nalevo a za ním stojí zaparkované auta. Pak se snaží dostat s košíkem ke svému kufru auta.
Jednoduchá rada. Když jdete nakupovat, tak do parkovacího místa necouvejte, ale vjeďte popředu. Není zač.
Do autoškoly se vraťte vy. Značka kruhový objezd samotná už hoooodně dlouho neupravuje přednost v jízdě, jen upozorňuje na tvar křižovatky a způsob jejího projetí. Přednost je upravena buď další značkou (např. dej přednost v jízdě) nebo platí přednost zprava.
(btw - to, co říkáte vy, platilo krátkou dobu cca před dvaceti lety).
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Jinak Botlík je slušný mišuge, když může tvrdit, že podle Cermatu jsou základem únorové tržby, když se jasně říká, že "Firma utržila v únoru pouze čtyři pětiny toho, co utržila v lednu". Tohle je už fakt na Chocholouška. Ale kdo pána zná, tak se vlastně ničemu nediví.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Problém totiž neni ve formulaci té první věty, ale té otázky nakonec.
1 odpověď