Podnikatel, který tvrdí, že se zpracováním hotovosti na rozdíl od karetních transakcí nemá žádné náklady, jednoduše lže. Navíc v době okamžitých bankovních převodů (a brzy plateb na telefonní číslo) už existuje více způsobů, jak zaplatit bezhotovostně. Auditní stopa musí existovat a tuto možnost by měl mít možnost požadovat sám zákazník.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Relikt z dob, kdy nebylo možné věrohodně prokázat příčinu zpoždění a to, zda k němu vůbec došlo. Dnes už pro příplatek za horší službu (delší, zato dražší cesta:-)) není moc relevantních důvodů. Ostatně po cestujícím nelze ani spravedlivě požadovat, aby si vozil jízdenky (ať už v papírové nebo elektronické podobě) do zásoby. Zvlášť když jako zákazník má právo znát předem cenu za službu, což zde může být poměrně významně porušeno.
1 odpověď