Kdyby před třemi lety stál v čele USA Trump, tak by si Putin dle názoru většiny amerických konzervativců nikdy invazi nedovolil.
Podsouvá nám pan Tomský myšlenku, že když je to názor většiny amerických konzervativců, tak je tomu skutečně tak? A co až bude většina amerických konzervativců toho názoru, že kdyby byl u moci Trump, nedocházelo by k lesním požárům, tornádům, zemětřesením, haváriím ropných plošin, tankerů …
Panu Bilerovi bych na 1 měsíc nasadil speciální náramek. Ten by mu při každém pokusu o použití čehokoliv, co má původ v jakékoli montovně, uštědřil elektrický šok. Samozřejmě bezpečný z hlediska účinků el. proudu na lidský organismus, ale pořád citelný. Svoje texty by třeba mohl psát husím brkem na papyrus. Netuším, co by použil místo inkoustu. Otázku další distribuce svých textů bez použití pomůcek pocházejících z montovány, by nepochybně úspěšně vyřešil.
Marní čas plky o práci s vysokou přidanou hodnotou, ale nejspíš ani netuší, co by to vlastně mělo být. Jinak by snad šel příkladem a aktivně by takovou práci vykonával.
To jsem tak v době největší slávy Šifry mistra Leonarda navštívil veřejné WC. Bylo to na Ukrajině v krajském městě na autobusovém nádraží. Jedny toalety byly označeny 🔽 a druhé 🔼. Zrovna žádný proud lidí, kam bych se zařadil a nechal se vést. I vzpomněl jsem si na odborníka na symboliku Roberta Langdona, podle něhož se 🔽 nazývá kalich a je to symbol ženy a 🔼 se nazývá břit a je to symbol muže. Po otevření dveří s označením 🔼 jsem s překvapením zjistil, že mám nechtíc namířeno na toaletu pro dámy. Jak je to možné? 🔽 je označení pro osoby široké v ramenou a 🔼 pro osoby široké v bocích.
Česká D1 má na rozdíl od Německé A8 odstavný pruh a připojovací pruh. Vždy, když jedu ze Salzburgu do Tyrolska, nevycházím z údivu, jak mohou něco takového vydávat za Autobahn. Již jsem měl tu čest popojíždět oněch necelých 70 km od A93 do Salzburgu rychlostí pěší chůze. Po takové zkušenost vnímám silnice a dálnice v ČR mnohem pozitivněji.
Angličtinu není třeba protlačovat. Je to úřední jazyk nejlidnatější země světa (Indie), úřední jazyk země s nejsilnější ekonomikou (USA). Ignorace miliard lidí, kteří anglicky neumí a umět nebudou? Možná. Znalost angličtiny umožňuje sledovat v tomto jazyce zprávy, filmy, číst odbornou literaturu. Závěr: použitelnost angličtiny dosahuje nesrovnatelně vyšší úrovně.
Dcera se učí matematiku Hejného metodou od začátku první třídy? S pracovními sešity doteď pracovala jak? Změnila školu a Hejného metodu dříve neměla? V tom případě by byla namístě individuální konzultace, kde by byla seznámena s prostředími Hejného metody. Nadprůměrně inteligentní matka se 2 VŠ si nevšimla, že jednotlivé typy úloh jsou v pracovním sešitě srozumitelně vysvětleny? Pod úlohou s autobusem je úloha 2: vyřeším násobilkové čtverce. Nad úlohou s autobusem je text: vynásobím ta modrá čísla, dostanu žluté číslo uprostřed mezi čísly modrými. Úlohy vyřeším sousedy a vyřeším autobus určitě byly vysvětleny také. Ke škodě své dcery nedokáže prakticky použít své vzdělání a nadprůměrně vysoké IQ a pomoci dceři s úkolem. Exmanžel neumí česky, že vzkaz napsal anglicky? Jakou měrou se jeho neznalost češtiny podílí na tom, že he doesn’t know what it’s wishing? Exmanžel, který neumí česky, na zavolání naklusal, aby do sešitu vlastní rukou napsal I don’t know what it’s wishing? Jen tak na okraj, je to oznamovací věta zakončená otazníkem.
2.80 až 3.00 Kč je cena silové elektřiny bez DPH. Kromě toho se v ČR platí za distribuci elektřiny a ekologická daň. Zaplatil-li 81 000 Kč při ceně 1,70 Kč/kWh, spotřeboval nabíjením od roku 2018 celkem 47,6 MWh (průměrně 9,5 MWh ročně). Mám distribuční sazbu D56d (tepelné čerpadlo, 22 hodin denně v nízkém tarifu). Za takové množství elektřiny odebrané během pěti let pouze v nízkém tarifu bych podle aktuálního ceníku celkem zaplatil přes 269 000 Kč, takže o 188 000 Kč více než v USA. Benzinové auto by za 220 000 km při spotřebě 4,5 l na 100 km spotřebovalo benzín za 396 000 Kč při ceně 40 Kč za litr, benzín by tedy byl o více než 126 000 Kč dražší než elektřina. Závěr: ani po ujetí 220 000 km nedokáží nižší provozní náklady nahradit vyšší pořizovací náklady.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mých 15 topných sezón s tepelným čerpadlem. Spokojenost ohledně tepelné pohody doma, spokojenost s provozními náklady. Typ tepelného čerpadla: země (kolektor) / voda. Vytápění: podlahové. Průměrná roční spotřeba: vysoký tarif - 0,44 MWh, nízký tarif - 5,572 MWh. Sazba: D56d, jistič: 3x32 A. Podle současného ceníku 35 960 Kč za rok.