Mám hybrida a můžu Vás ubezpečit, že to tak není. Nemusíte ho, když nechcete, nabíjet vůbec.
Pravda je, že pokud chcete jezdit vic na elektřinu, musíte ho nabíjet častěji, protože má menší kapacitu baterie. To Vás možná přivedlo k Vaší reakci.
Ano, ale potom nevyužíváte potenciál plug-in hybridu naplno a nic neuspoříte - viz Odkaz
"Přitom by plug-in hybridy při správném používání dokázaly reálně šetřit, což dokazuje horní kvartil studie Geotabu, v němž správné nabíjecí návyky přinášejí 50% úspory paliva."
Pane Majurníku, který hybrid podle Vás musíte nabíjet?
To uspořádání, které popisujete, se nazývá sériové, a používá ho například Mitsubishi v modelech Outlander a Eclipse, a to už víc než 10 let. Čili nic převratného.
A s těmi brzdami: Dost pochybuji, že tohle auto nemá rekuperací. Takže když sešlápnete brzdový pedál, auto rekuperuje bez ohledu na to, zda máte rekuperací zapnutou nebo ne. Při kapacitě baterky 43 kWh rekuperuje dostatečně intenzívně i když je baterie nabitá a dobíjí se už poměrně pomalu. Kdo někdy jel hybridem nebo EV, ví, o čem mluvím.
Na motoristického novináře máte dost zásadní mezery.
Co jsem slyšel, tak plug-in hybridy se musí nabíjet každý den. Tedy nevím proč, ale je to tak. :-)
10
Sledujících
0
Sleduje
10
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nečtěte tolik 🤣🤣🤣 radši si ho pořiďte. Teoreticky vybaven už jste 😀
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No právě že nechci mít plug-in hybrida a jezdit s vybitým akumulátorem. A denně nabíjet také nechci, ani nemám kde. To ten Voyah zdá se vyřešil. Jen je problém, že je z Číny, to je skok do neznáma. :-)
1 odpověď