Myslím, že tato věta z článku dobře charakterizuje elektromobilitu i její zastánce: ,,Například za podobnou cenu lze pořídit elektromobil s dojezdem až 700+ km podle WLTP standardu, což je více než dostatečné pro cestu z Prahy do Brna (a s lehkou nohou „na plynu“ i zpět) bez nutnosti nabíjení.,,.....takže s lehkou nohou na plynu ujedu automobilem s deklarovaným dojezdem 700+ km trasu 400 km? Musím mít lehkou nohu (tzn. jet pomalu a s citem), abych dostal z deklarovaného dojezdu 60%. A to má být skvělá technologie? Bože, u každého jiného výrobku by to bylo na žalobu a pan autor se tím chlubí.
Na ježdění po městě s denním nájezdem do 200 km, průměrnou rychlostí do 30 km/hod, je elektrika ideální. Jen ten prostor v Tesle není zrovna velký. A trochu bych se bál i ne moc velké jistoty se spolehlivostí. Zvlášť Tesla nemá zrovna nejlepší pověst. Ale třeba budou mít štěstí a auto bude fungovat.
Jen houšť a větší kapky. Konečně i u nás pochopili, že přes peníze vede cesta, jak těmto netolerantním demagogům zatnout tipec. Ještě dotlačit politiky k tomu, aby nařídili zveřejnění donátorů, podporujících neziskové organizace. Stačilo by klidně i právnické osoby a osoby s dary nad určitou větší částku. Ať má člověk přehled, kterou firmu bojkotovat nebo podporovat.
Rovný přístup? Zrušit speciální třídy, žádné úlevy. Nebude stíhat? Ročník si zopakuje. Klidně i vícekrát. Vyjde školu ze třetí, čtvrté třídy. A záškoláctví? Nahlásit sociálce, odebrat přídavky, trestněprávně postihovat rodiče. Pěkně rovně, všem bez rozdílu, bez ohledu na rasu a vyznání. Tak, jak platná legislativa hovoří. Co je na tom složitého? Nebudou potřeba akční plány, sociologové a pan Gargulák si může najít nějakou jinou, užitečnější práci.
Skvělé. O 40% víc majitelů elektroaut se jich zbavilo již po průměrných 33 861 km provozu. Proč asi? Že by je pálilo zbytečné mega a půl v kapse a chtěli ho utratit za další elektroauto? Nevím, nevím. Kde se potom bere těch 30% (průzkum pojišťovny HUK Coburg) nebo dokonce 50% (neveřejný průzkum McKinsey & Co.) majitelů EV ,kteří se vrací ke spalovacím motorům? Nebudou to, čirou náhodou, právě jejich elektromobily, které zvyšují nabídku elektro-ojetin? A trochu mi chybí i čísla o prodeji. Zvýšila se nabídka o 40%. Bez čísel o prodeji by z toho některý škarohlíd mohl usoudit, že se předešlé elektromobily v nabídce neprodali a jen přibyli další. Ale to je jistě zcestná úvaha, o diktované budoucnosti se diskutuje pouze v příznivých tónech.
Mohl by mi autor textu vysvětlit tuto větu?: ...Brzy se zaplétá do světa veksláků – lidé obchodujících s valutami a kostmi (poukázkami do Tuzexu) na černém trhu. ..... Nechápu, jak ho napadlo slovo BONY překládat z angličtiny jako KOSTI, když to nemá s angličtinu nic společného. A kostmi se v tuzexu vážně neplatilo. A ještě jedna drobnost. Kdo tedy složil soundtrack? Ondřej Soukup nebo Michal David? Pane autore, přečtěte si občas po sobě svůj výplod před tím, než ho naservírujete čtenářům.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Poslušný lokaj splnil svoji povinnost.