Rovný přístup? Zrušit speciální třídy, žádné úlevy. Nebude stíhat? Ročník si zopakuje. Klidně i vícekrát. Vyjde školu ze třetí, čtvrté třídy. A záškoláctví? Nahlásit sociálce, odebrat přídavky, trestněprávně postihovat rodiče. Pěkně rovně, všem bez rozdílu, bez ohledu na rasu a vyznání. Tak, jak platná legislativa hovoří. Co je na tom složitého? Nebudou potřeba akční plány, sociologové a pan Gargulák si může najít nějakou jinou, užitečnější práci.
Skvělé. O 40% víc majitelů elektroaut se jich zbavilo již po průměrných 33 861 km provozu. Proč asi? Že by je pálilo zbytečné mega a půl v kapse a chtěli ho utratit za další elektroauto? Nevím, nevím. Kde se potom bere těch 30% (průzkum pojišťovny HUK Coburg) nebo dokonce 50% (neveřejný průzkum McKinsey & Co.) majitelů EV ,kteří se vrací ke spalovacím motorům? Nebudou to, čirou náhodou, právě jejich elektromobily, které zvyšují nabídku elektro-ojetin? A trochu mi chybí i čísla o prodeji. Zvýšila se nabídka o 40%. Bez čísel o prodeji by z toho některý škarohlíd mohl usoudit, že se předešlé elektromobily v nabídce neprodali a jen přibyli další. Ale to je jistě zcestná úvaha, o diktované budoucnosti se diskutuje pouze v příznivých tónech.
Mohl by mi autor textu vysvětlit tuto větu?: ...Brzy se zaplétá do světa veksláků – lidé obchodujících s valutami a kostmi (poukázkami do Tuzexu) na černém trhu. ..... Nechápu, jak ho napadlo slovo BONY překládat z angličtiny jako KOSTI, když to nemá s angličtinu nic společného. A kostmi se v tuzexu vážně neplatilo. A ještě jedna drobnost. Kdo tedy složil soundtrack? Ondřej Soukup nebo Michal David? Pane autore, přečtěte si občas po sobě svůj výplod před tím, než ho naservírujete čtenářům.
Uršulka hlasy dostala, užiteční Hujerové svoje splnili a tím to pro ni hasne. Nějakou ohlodanou kostičku jim hodí. Ať sebemenší, pro ně bude jistě stačit. Mr. Nutella tuto kostičku vychválí do nebes a bude svoji zradu Českých zájmů prezentovat, jako fenomenální úspěch diplomacie. A pan Síkela? Ten kostičku ohlodá, Uršulce olízne vděčně ručku a bude věrně kývat svojí hlavičkou na všechna nesmyslná rozhodnutí této hrobařky Evropy.
Říká průzkum firmy, která prodává luxusní vozy a deklaruje závazek elektromobility. No nevím. Třeba třeba holandská Vereniging Zakelijke Rijders (asociace řidičů služebních aut) přišla s průzkumem, ve kterém polovina řidičů elektrických aut si jako příští auto přeje spalovák. A důvod? Problémy s EV při dlouhých cestách a stres z dobíjení během těch cest. A to prosím v Holandsku, kde je snad nejvíc dobíjecích stanic na kilometr. A komu teď věřit. Já osobně věřím průzkumu uživatelské organizace rozhodně více než průzkumu výrobce.
Pane Bartoši, chcete říct, že jako poslanci v opozici by jste měli stejné platy, jako ministři? Vždyť vy už lžete veřejně. A pan multi-odborník na vše, brouk pytlík naší politické scény, pan Michálek (mimo jiné šéf dozorčí rady Státního zemědělského intervenčního fondu) se tentokrát pustil do shromažďování informací o cestovním ruchu? Informace jsou nad zlato, to on dobře ví. SD pod Heydrichovým vedením začínalo kartotékou v krabici od doutníků. A kam to došlo. A kam to dojde pod vedením Michálka a Bartoše?
,, Vozidla, která měla být mezistupněm od spalovacích motorů k elektromobilům neprodukujícím žádné emise skleníkových plynů ,,
,, Jak ukazují současná data, elektromobilita roste výrazně rychleji, než se dříve čekalo ,, Myslím, že tyto dvě věty z článku jasně ukazují na úroveň duševního zdraví autora
Pan Bezucký vede progresivní firmu a přitom si nevidí za čelní sklo svého elektromobilu. Popsal nám skvělou cestu z Prahy do Budějovic, Písku a Břeclavi. Rád bych viděl, jak tuto cestu zopakuje ve chvíli, kdy zároveň takto vyjede půl milionu elektromobilů; u fast foodu bude chtít během oběda dobít třicet-čtyřicet strávníků a v jejich továrně bude napíchnuto na nabíječkách padesát aut zaměstnanců (to ovšem neuvidí, protože bude čekat u fast foodu, až na něj dojde řada k nabíjení). Ale může se kouknout do Holandska, jak to probíhá. Firmy dostávají pokuty za nadměrný odběr elektřiny a to u nich nabíjí pouze několik elektromobilů. Dokonce je jim vyhrožováno odpojením. Ano, nabíjecí stanice se budují jako o závod, ale ten závod není dostatečně rychlý. Nárůst dosahuje někde mezi 10 až 30 % potřebného množství. Přenosová soustava se vyvíjí ještě pomaleji. Střízlivými čísly bude v roce 2030 chybět v Evropě ke dvěma milionům nabíjecích stanic. Ale pan Bezucký na to hledí s optimismem, asi proto, že opravdu nevidí moc dopředu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud by mi u dveří zazvonil Michael Jackson, tak bych se dost divil. Je totiž patnáct let po smrti a ani svědkové Jehovovi to asi nezmění.