Tak záměrem bylo trochu více podpořit menší, spíše rodinné, farmy proti molochům. Na tom nevidím nic špatného. A že by v družstvech úpěli malí sdružení zemědělci mi také přijde jako účelový argument, pochybuji, že vetšina podílníků v těch družstvech pracuje.
Problém je jinde. Pokud vytvořím ,,družstvo,, z rodinných příslušníků (tzn. rozepíšu majetek na rodinu a prohlásím se rodinnou farmou), tak dostanu na každého člena dotace na 150 hektarů. Ale družstva vlastníků dostanou dotace jen na 150 hektarů dohromady na všechny členy. A stejné je to s ostatními dotacemi. Tady je velký problém. Takto vytvořené ,,rodinné,, podniky jsou fakticky středními nebo velkými firmami s kumulovanou podporou.
Tady je zase nekdo zabrzeny uz leta.
Nissan Leaf novy 400 tacu bez DPH. Jen nesmi autor porovnavat ceny nemecke predrazene bidy. Pokud zacnu srovnavat ceny dle toho co EV nabizi vuci spalovakum, tedy svkely vykon, akceleraci , spolehlivost a cenu servisu, tak tam jsou EV nasobne lepsi uz od dob uvedeni na trh. Takze co s tim porad ma nekdo za problem ? Toyota dava zaruku na baterie milion KM, to uz nemecka naftova turbospina bude na generalce po 100 tacech, a po dalsich 200 se bude prodavat na bazaru s cenou 3K/kg zeleza, kde si pro ni prijedou Rumuni.
Toyota dává záruku na baterii milion kilometrů? Na stránkách toyoty je uváděna záruka na baterii (kapacita 70 % +) 8 let nebo 160 tisíc kilometrů (podle toho, co nastane dříve). Lžete. Bohapustě lžete.
Myslím, že tato věta z článku dobře charakterizuje elektromobilitu i její zastánce: ,,Například za podobnou cenu lze pořídit elektromobil s dojezdem až 700+ km podle WLTP standardu, což je více než dostatečné pro cestu z Prahy do Brna (a s lehkou nohou „na plynu“ i zpět) bez nutnosti nabíjení.,,.....takže s lehkou nohou na plynu ujedu automobilem s deklarovaným dojezdem 700+ km trasu 400 km? Musím mít lehkou nohu (tzn. jet pomalu a s citem), abych dostal z deklarovaného dojezdu 60%. A to má být skvělá technologie? Bože, u každého jiného výrobku by to bylo na žalobu a pan autor se tím chlubí.
Na ježdění po městě s denním nájezdem do 200 km, průměrnou rychlostí do 30 km/hod, je elektrika ideální. Jen ten prostor v Tesle není zrovna velký. A trochu bych se bál i ne moc velké jistoty se spolehlivostí. Zvlášť Tesla nemá zrovna nejlepší pověst. Ale třeba budou mít štěstí a auto bude fungovat.
Jen houšť a větší kapky. Konečně i u nás pochopili, že přes peníze vede cesta, jak těmto netolerantním demagogům zatnout tipec. Ještě dotlačit politiky k tomu, aby nařídili zveřejnění donátorů, podporujících neziskové organizace. Stačilo by klidně i právnické osoby a osoby s dary nad určitou větší částku. Ať má člověk přehled, kterou firmu bojkotovat nebo podporovat.
Rovný přístup? Zrušit speciální třídy, žádné úlevy. Nebude stíhat? Ročník si zopakuje. Klidně i vícekrát. Vyjde školu ze třetí, čtvrté třídy. A záškoláctví? Nahlásit sociálce, odebrat přídavky, trestněprávně postihovat rodiče. Pěkně rovně, všem bez rozdílu, bez ohledu na rasu a vyznání. Tak, jak platná legislativa hovoří. Co je na tom složitého? Nebudou potřeba akční plány, sociologové a pan Gargulák si může najít nějakou jinou, užitečnější práci.
Co přidalo, bylo fašistický stát. Prodávali Židy Němcům za 500 Marek. Co od nich čekat, jejich dno pokračuje. Teď opět vytahují Tisa.
Kdyby je prodávali, oni jim platili za deportace 500 marek za osobu. Na základě mezistátní dohody z roku 1942 hradil Německu za „vystěhování“ Židů 500 říšských marek za každého deportovaného. Celkem bylo v roce 1942 deportováno 57 800 slovenských Židů. „99,5 procenta z postižených velmi rychle zahynulo,, (Odkaz ).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Poslušný lokaj splnil svoji povinnost.