Co přidalo, bylo fašistický stát. Prodávali Židy Němcům za 500 Marek. Co od nich čekat, jejich dno pokračuje. Teď opět vytahují Tisa.
Kdyby je prodávali, oni jim platili za deportace 500 marek za osobu. Na základě mezistátní dohody z roku 1942 hradil Německu za „vystěhování“ Židů 500 říšských marek za každého deportovaného. Celkem bylo v roce 1942 deportováno 57 800 slovenských Židů. „99,5 procenta z postižených velmi rychle zahynulo,, (Odkaz ).
Skvělé. O 40% víc majitelů elektroaut se jich zbavilo již po průměrných 33 861 km provozu. Proč asi? Že by je pálilo zbytečné mega a půl v kapse a chtěli ho utratit za další elektroauto? Nevím, nevím. Kde se potom bere těch 30% (průzkum pojišťovny HUK Coburg) nebo dokonce 50% (neveřejný průzkum McKinsey & Co.) majitelů EV ,kteří se vrací ke spalovacím motorům? Nebudou to, čirou náhodou, právě jejich elektromobily, které zvyšují nabídku elektro-ojetin? A trochu mi chybí i čísla o prodeji. Zvýšila se nabídka o 40%. Bez čísel o prodeji by z toho některý škarohlíd mohl usoudit, že se předešlé elektromobily v nabídce neprodali a jen přibyli další. Ale to je jistě zcestná úvaha, o diktované budoucnosti se diskutuje pouze v příznivých tónech.
Máte to popletené.
Máme patrový dům 12,70m x 12,7m a plynovým kotlem 30KW. Naprostá spokojenost, ale roční náklady značné.
Dům jsme zateplili a osadili TČ. Naprostá spokojenost a úspora.
Na statečku jsme ke kotli na dřevo dali ještě TČ. Díky němu se nemusím starat o topení v kotli. Ten je jen pro případ poruchy.
Byt má 125m2 obytné plochy a tak nám stačilo 8 balíků krajinek s dopravou za cca 12 000,-Kč. Nařezat na metry a složit do hranice a mít čtyřletou zásobu, aby dřevo stačilo schnout.. Pak znovu řezat na polínka a topit. Práce stálá na celou sezonu. Ano, v TČ jsme protopili o čtyři a půl tisíce víc, ale bez nepořádku a nekončící práce. V bytě je konstantních 23 oC.
S přihlédnutím k mému věku, je to nesporná úleva.
Pokud máte topný systém s větším objemem vody je TČ ideální
V dnešních dnech, stačí na udržení teploty v domě na 23 oC, aby čerpadlo topilo na 26 oC.
Kdo nevěří, nic mu nepomůže.
Jestli jsem dobře spočítal z Vašeho textu, tak 12 000 za dřevo Vám vystačilo na 4 roky. Takže 3 000 ročně. A tepelným čerpadlem vytápíte o 4500 dráž. Takže vytopíte byt 125 m2 na konstantních 23oC za 7500 kč ročně?? Kde ten byt máte? Na sahaře?
Mohl by mi autor textu vysvětlit tuto větu?: ...Brzy se zaplétá do světa veksláků – lidé obchodujících s valutami a kostmi (poukázkami do Tuzexu) na černém trhu. ..... Nechápu, jak ho napadlo slovo BONY překládat z angličtiny jako KOSTI, když to nemá s angličtinu nic společného. A kostmi se v tuzexu vážně neplatilo. A ještě jedna drobnost. Kdo tedy složil soundtrack? Ondřej Soukup nebo Michal David? Pane autore, přečtěte si občas po sobě svůj výplod před tím, než ho naservírujete čtenářům.
Já to tam znám, zhruba 700 metrů dlouhá rovinka, celkem slušná silnice a vidět je tam opravdu dobře. Přesto je ve směru na Strážovice naprosto nesmyslně plná čára na asi 400 metrech. Koukněte se na mapy.cz, podle stromů tam krásně identifikujete místo, kde začali předjíždět a v panoramatickém pohledu se podívejte na výhled řidiče v tom místě. Tam ta plná opravdu nedává smysl.
Uršulka hlasy dostala, užiteční Hujerové svoje splnili a tím to pro ni hasne. Nějakou ohlodanou kostičku jim hodí. Ať sebemenší, pro ně bude jistě stačit. Mr. Nutella tuto kostičku vychválí do nebes a bude svoji zradu Českých zájmů prezentovat, jako fenomenální úspěch diplomacie. A pan Síkela? Ten kostičku ohlodá, Uršulce olízne vděčně ručku a bude věrně kývat svojí hlavičkou na všechna nesmyslná rozhodnutí této hrobařky Evropy.
Já se strašně všem omlouvám, ale Rejvíz mě hrozně zklamal. Kilometr chodníků, na konci voda, věčné vyhýbání se na úzkých chodníčcích. Neberte to tak, že haním snahu těch, co tomu věnují všechno. Já byl na takových místech mockrát, ale tady toho bylo nejmíň k vidění.
Mám stejný názor, jednou jsme tam byli a už nikdy. Asi největší zklamání z celých Jeseníků. Já osobně doporučuji finanční pomoc, bude opravdu potřeba a nejen na Jesenicku.
Ne, opravdu ses musel splést. Už proto, že RZ na přání musí mít 8 znaků......
Myslím že jsem to rozluštil. Nedalo mi to a podíval jsem se na pravidla v okolních zemích, hlavně Rakousko a Slovensko. A na Slovensku mají značky na přání sedmimístné a nemusí mít číslici. A od roku 2023 ani nemusí začínat okresním kódem, takže to auto bylo nejspíš ze Slovenska. Ten člověk má docela odvahu. S takovouto značkou zaparkovat někde na Slovensku u marketu nebo před hospodou, tak to chce mít ,,koule,,
Říká průzkum firmy, která prodává luxusní vozy a deklaruje závazek elektromobility. No nevím. Třeba třeba holandská Vereniging Zakelijke Rijders (asociace řidičů služebních aut) přišla s průzkumem, ve kterém polovina řidičů elektrických aut si jako příští auto přeje spalovák. A důvod? Problémy s EV při dlouhých cestách a stres z dobíjení během těch cest. A to prosím v Holandsku, kde je snad nejvíc dobíjecích stanic na kilometr. A komu teď věřit. Já osobně věřím průzkumu uživatelské organizace rozhodně více než průzkumu výrobce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rovný přístup? Zrušit speciální třídy, žádné úlevy. Nebude stíhat? Ročník si zopakuje. Klidně i vícekrát. Vyjde školu ze třetí, čtvrté třídy. A záškoláctví? Nahlásit sociálce, odebrat přídavky, trestněprávně postihovat rodiče. Pěkně rovně, všem bez rozdílu, bez ohledu na rasu a vyznání. Tak, jak platná legislativa hovoří. Co je na tom složitého? Nebudou potřeba akční plány, sociologové a pan Gargulák si může najít nějakou jinou, užitečnější práci.
1 odpověď