Naštěstí díky legislativě nová auta již brzdí sama a tento druh nehod bude ubývat. Další věc kdyby jel na adaptivní tempomat, tak se mu to nestane. Pak další věc kdyby řidič škodovky sledoval provoz před sebou nejen očima ale i navigaci, tak mohl přijíždějícího zbrzdit už kilometr dopředu. Za předpokladu že za nim teda jel. Další věc na dálnici nám chybí po úsecích cedule s proměnlivou rychlosti, které by před kolonou vozidla zpomalila. To je zase způsobeno naši českou náturou že všechno je problém.
Obávám se, že bude přibývat vážných nehod. Většina řidičů se spolehne na to nové auto.
Řidiči jsou samozřejmě problém (odhadem 80 % řidičů ve skutečnosti řídit auto neumí a/nebo neznají předpisy), ale já vidím daleko zásadnější problém: ŘSD. Okolo Brna je D1 zasekaná už minimálně 15 let, špičkové kolony se tu objevují ještě déle. Po úseku D1 Praha-Benešov je to druhý nejvytíženější úsek, protože tudy projíždějí hlavní tahy sever-jih a východ-západ (křižovatka D1-D2-D52-D46-I/43), plus D1 slouží jako jižní část brněnského okruhu.
Přitom všechny dálniční křižovatky v okolí Brna jsou absurdně zastaralé a teprve nyní se dálnice velmi pomalu rozšiřuje na (pouze) neplnohodnotný 3-pruh. ŘSD to nechalo vyhnít a teď to ještě "vylepšují" stavebními pracemi.
To ale neznamená, že budete jezdit jako pr.
jenže rok před tím měli obsazenost třeba deset procent ,ale na to se nikdo neptal , přitom kontrola zcela jednoduchá - platí se poplatky obci za každého ubytovaného ,ale to by bylo pro naše úředníky , kteří byli zamklí na deset západů ,moc práce a tak se zažádalo na lůžko jakoby byla obsazenost 100%.Dodnes spousta lidí vzpomíná jaký to byl ráj. Živnostníci 1000 korun denně a při tom se chodilo po fuškách jen to svištělo.Chyby se udělaly ,to se stane , tady to byly chyby za miliardy a nikdo se k nim nehlásí. Stát je nejhorší hospodář a přesvědčuje nás o tom dnes a denně a tisíce lidí a firem na tom pěkně rejžují.
Spousta živnostníků si to dodnes chválí, ale přitom nadávají.
Bylo to přesně 20000 na jednoho na měsíc. A opozice v e sněmovně křičela, že je to málo.
nejspokojenější byli za Covidu ,šílená Alena to vymyslela skvěle -náklady žádné a příjem na lůžko jakoby by bylo plno.A to jsou prosím ověřené informace , nikdo se neptal jaká je průměrná obsazenost - máš lůžko , tady máš prachy.Jo to byl život
Obsazenost byla logicky nula. Nesmělo se z okresu ani do sousedního. Takže to bylo akorát na živobytí bez jiného výdělku. Bohužel přehmaty tehdy byly (herny a pod.)
Pár dní po záplavách se přijel ve sportovním stylu vyfotit mezi lidi postižené povodní a vlastně s holým zadkem pan premiér Fiala. Všichni ho přivítali s otevřenou náručí a nadějí. Ta byla také dodnes jediná co jim tam z prahy ve smyslu státní pomoci dovezl na rozdíl od stovek lidí, kteří sice nejsou tak bohatí jako členové naší vlády, ale na rozdíl od ní jim, hned docvaklo, že pomáhat druhým v nouzi je lidské.
To malé p(raha) to perfektně vystihlo!
Souhlasim, kvalita sluzeb je tristni, jidlo i ubytovani za nekrestanske ceny. Ani poradna dalnice tam nevedeJela jsem tam s nadsenim, ale naposledy.Pripadala jsem jsi jak v Rusku v horach s cenami pro oligarchi, ostuda.
Nemluvil bych o dálnici, stačila by trochu slušná, nehrbolatá silnice.
To je v okrese Bruntál velký problém. V zimě skutečně pilní silničáři to bohužel nevytrhnou.,
Copak, nenažrancům splaskli konečně bachory? Přes třicet let se tam chovají k turistům jak ožralí milionáři, líní jak vši, ceny napálené a absolutně neodpovídající úrovni a kvalitě služeb, zpoplatněno pomalu i chytnutí za kliku a teď panika? Sorry, ale navrhuji Jeseníky oplotit a vymazat z mapy, nic se nestane. Nejezdím tam už skoro dvacet let a našel jsem možná i díky tomu spoustu jiných krásných zákoutí. Nenechám se vydírat. A mimochodem, ačkoliv to mám do alpských středisek kilometrově od baráku dál, časově tam jsem dřív. Oni třeba ti Rakušáci pochopili, že musí postavit i odpovídající silnice, třeba, aby tam turisti přijeli a ještě je v zimě třeba i prohrnou 😉 Nevím, jak to zvládají, když třeba parkoviště tam mají zdarma....atd.
Musíte vybírat. Neplatí to obecně, v okrese Bruntál obzvlášť.
Za těch dvacet let co do Jeseníků nejezdíte, už se aspoň někde něco změnilo. Bohužel silnice ne. Z Prahy je to móc daleko.
Takže kdyby na přechodu pro chodce vedl kolo, pak by ho řidič nákladního vozu nesrazil? A co vy, srážite vždy cyklisty, kteří jedou po přechodu na kole, protože nesmějí, protože tam můžou vést kolo a něco porušují. Vrazíte autem do každého kdo porušuje zákon nebo vyhlášku? Dle vašeho myšlení by musel být mrtvý každý druhý elektrokoloběžkář co si to jezdí 20 km rychlostí po chodníku, protože to prostě nesmí.Tím neobhajuji cyklistu ale říkám to, že píšete nesmysly.
Takže kdyby na přechodu pro chodce vedl kolo, pak by ho řidič nákladního vozu nesrazil?
Pravděpodobně by stačil zastavit. Chodce mimoděk sleduji již těsně před vstupem na přechod, což u cyklisty není reálné.
Asi tady Odkaz
Děkuji za odkaz. Bohužel voucher nemohou podle toho získat hosté u drobných ubytovatelů bez živnostenského oprávnění. Těch je v Jeseníkách skutečně hodně a jsou registrováni jen u obecních úřadů (poplatek z ubytování obcím a daně odvádějí také). A poskytují převážně levnější ubytování. Navíc svojí útratou ve stravovacích zařízeních a sportovních zařízeních přinášejí žádoucí přínos dalším podnikatelům v obou postižených regionech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Naprosto s Vámi souhlasím. Expert to okecal, důvod nehody nemohl vysvětlit, protože ho neznal.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ze záběrů je vidět jediné. Piloti měli s ovládáním stroje problém. Jaký a proč ani expert, jakým pan Bejdák nepochybně je, nemůže ze záběrů vysvětlit. Snad až černé skříňky a vyšetřování.