On ve spojení je, jenže ......... když ani ti nahoře nevědí, tak on je ten poslední, kdo s tím může něco udělat. Na mimořádnou událost se v podstatě nelze připravit. Můžete nacvičovat, ale každá je jiná. A protože máme mnoho organizací, které spolu nespolupracují, jak by měli. Tak pak tady máme tyto situace.
Připravit se na to musí každý... ale sám, ne čekat, že se o někoho někdo postará. Prostě jedu někam, musím s případným problémem počítat... ať už jedu čímkoliv (oblečení, jídlo, pití, nabitý mobil, časová rezerva, atd.) A o tom to je. Vždy platilo, a stále platí: Voják se stará, voják má...
A to je ta právě ta chyba systému, kdy chybí komunikace a informovanost. V době počítačů a mobilní komunikace je to na pováženou. Nejde o sdělení např.přesných časových údajů, ale například o informaci, že bude přistavena náhradní autobusová doprava a kde můžou cestující na autobusy čekat. Věřte, že jsem se s tím setkal během roku několikrát a informovanost byla zoufalá. Například, že díky poruše (což se může stát) nepojede expres z Hlavního nádraží v Praze nýbrž ze Smíchova. To by bylo v pořádku, kdyby tuto informaci SŽ zveřejnila na informačních tabulích. Bohužel však nastal totální chaos u přepážky s informacemi, kam se vraceli lidé z nástupiště, kde nenašli svůj vlak.
Tak ono ani třebas tu informaci o náhradní autobusové dopravě dost dlouho po vzniku problému nemůže někdo vědět. Autobusy nestojí připravené v každé stanici. A kde je vezmou? Povolají řidiče, kteří jsou třebas v tu dobu doma. Kolik jich zastihnou? Jak to mohou vědět? Někdo se na místo dostaví dříve, někdo později... opět otázka: Jak někdo mohl dát informaci cestujícím, že v tu a v tu dobu bude před nádražím xy autobusů? Takže prostě bych to viděl tak: Jedu někam - ať už čímkoliv... musím s jistou pravděpodobností problému počítat a připravit se na to... (oblečení, jídlo, pití, časová rezerva, atd.) A ne čekat, že se o mne někdo postará. (Leckdo si jistě vzpomene na přísloví: Voják se stará, voják má...)
Když jdu do práce, taky nejedu tramvají, která na místo podle jízdního řádu přijíždí akorát. Prostě jedu spojem o dva dříve, abych měl rezervu. Takhle to fungovalo vždy a mělo by fungovat pořád.
Pokud jsou to nejlepší letadla co kdo vyrábí ,tak proč ne ,já osobně raději budu jezdit v mercedesu než v žigulíku .Ale tady hlavně záleží co řeknou vojáci od stíhacího letectva a srovnání Gripenů a F-35 co jsem od nich slyšel ,je nesrovnatelné .Asi jako to srovnání ve vrchním odstavci .
Já si tedy raději koupím cenově dostupné auto, na které budu mít peníze našetřeny než ten váš Mercedes, při jehož koupi bych se musel zadlužit na dlouhou dobu dopředu.
A ty peníze bral stát asi kde aby to všechno platil. V článku je psáno že pionýrští vedoucí byli placení
Placeni byli pouze vedoucí na pionýrských táborech ROH, nikoliv na táborech pionýrských skupin. A celoroční práce, tedy analogie dnešních kroužků, spadala pod pionýrské skupiny. A jaké peníze měl podle vás stát kde brát? Nebyly potřeba. Nějaké příspěvky státu tehdy nedosáhly ani po kotníky dnešním rádoby dotacím z EU, apod. A pobyt v pionýrských táborech ROH si platili rodiče, ale dostávali příspěvek od ROH, tedy opět z příspěvků, které si zaplatili.
Myslím, že to nebylo rozumné rozhodnutí. Z geopolitického hlediska jsme měli jít evropskou cestou. Určitě se v následujícím století snáze dohodneme se Švédy a jejich Gripeny než s Američany, kteří vždy budou hájit jen svůj zájem. Evropa by měla víc myslet sama na svojí bezpečnost. Takže s výdaji na armádu souhlasím a dokonce si myslím, že je to priorita před jakýmkoli zdravotnictvím nebo důchody či jinými zbytnými věcmi, ale naše země bude vždy uprostřed Evropy a je nutno myslet na to, kamarádství s Američany nemusí být realitou za 40-50 let. Nutno koukat dál než jen na pár let dopředu. Evropa by si měla podporovat vlastní špičkové producenty...
Je to přesně tak. Před 40 lety by také nikoho nenapadlo, že dnes bude vztah se Sovětským svazem/Ruskem takový, jaký je nyní. Je to přece jen závazek, ale zárověň i vazba, na hodně dlouhou dobu, tedy na další generace... Navíc technika jde rychle dopředu, uvědomme si, jak se létalo před 40 lety, a ten pokrok za dalších 40 let může být mnohem větší.
No... když tak sleduji ty zprávy na Seznam.cz, a i mnohé komentáře, nemám z toho ani trochu dobrý pocit. Ono to s tím Ruskem nebude zas tak tragické, jak je nám inscenováno. A to, že jsme jejich - po USA - druhým největším nepřítelem, to také nevěští nic dobrého. Dost se obávám, že mnohé věci naše vláda hodně podceňuje, a stejně jako teď tvrdí, že po anexi Krymu situaci naše země podcenila, může se totéž opakovat v budoucnu, kdyby se situace víc vyhrotila. Teď je čas na jednání, kompromisy, dosažení mírových hodnot. Nemusí ten čas být ale vždy.
kvůli strojvůdci, který nereagoval na červenou
Ani ne tak kvůli strojvůdci, který projel na červenou, ale spíš s ohledem na to, že byl povolen provoz na tak frekventované trati, po nákladné modernizaci, bez funkčního zabezpečovače - ať už jakéhokoliv. To zcela jistě představuje nějakou systémovou chybu a někdo před zprovozněním dal kulaté razítko...
Zavádějící titulek, páni novináři... Ten těsný rozdíl je pouze pro eurovolby. A je všeobecně známo, že v eurovolbách je historicky vždy minimální účast voličů, navíc hnutí ANO mělo v minulosti v těchto volbách vždy minimální úspěšnost. Volební průzkumy pro volby sněmovní jsou ale o úplně jiných číslech...
Tak nevím... ale něco je špatně. Ono trochu zaprší a hned povodně??? Pochopil bych, kdyby pršelo intenzivně týden. Ale takto? Od devadesátých let se s dotacemi všude budují kanalizace, i tam, kde v životě nebyly, a pak je voda pár minut po spadu v řece, místo, aby se pozvolna vsakovala v příkopech u silnic. Cyklostezky dnes musejí být asfaltové, dříve stačil uválcovaný štěrk nebo písek... A ono pak jedno k druhému... Tak kde je chyba?
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Moravcovi se, bohužel, nikdo nevyrovná. V jeho OVM se něco řeší, na rozdíl od bulváru TV Prima a TV Nova.
33 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No... je ovšem zajímavé všimnout si, jaké je složení hostů, kteří s moderátorem sedí u stolu. Už jen sama skutečnost, že jsou nejčastěji tři, těžko může vyjádřit vyvážené zastoupení koalice a opozice. V tomto případě u konkurence, kde má Terezie Tománková v první části vždy dva hosty a ve druhé pak stabilně čtyři, toto považuji za profesionálnější přístup.