Vynikající herec ze staré gardy, ti jeho mladí mu nesahají ani po kolena. Ale to je problém téměř všech hereckých dynastií. Jen jste zapomněli zmínit na svou dobu celkem hodně dobrý film Noc klavíristy, kde mezi celou plejádou hereckých tehdejších špiček právě on exceloval, a to nejen díky roli záporáka.
Mně teda nejvíc přišlo jako chyba, že nenaučili aspoň trochu pana Větrovce ovládat tu Jawu 350. Každý záběr kdy přijíždí/odjíždí mi připadal, že mu jde vážně o život a natáčení muselo díky tomu být pro něj hodně stresující, a i když to jako správný profík nedává moc znát, je to vidět. Bál jsem se trochu i za něj...
Srovnání s fabií je dost mimo mísu, design takový podivně čínsko-korejský, technika neověřená a pro potenciálního uživatele jednodušších aut typu Dacia za více než půl mega je to mimo realitu. Asi to fakt prodejní trhák nebude, ještě možná, kdyby tam byla samotná 1500 bez té pseudoelektrické nástavby a s klasickou převodovkou.
Klip nic moc, ale nenadchne ani myslím neurazí. Hudba a text ...za mne tuctová srágora jaké (alespoň v našich médiích) teď letí a ke kterým už jsem tolerantní, nebo spíše otupělej... Své fandy si Macháček, který mimochodem sám o sobě prohlašuje, že neumí vlastně hrát ani zpívat, určitě najde a nebude jich málo.
Tak mě by třeba zajímalo, jestli u verze IV s manuálem je nějak přepracován pedál spojky s pumpičkou (hlavním válcem), který netěsnil u trojkových verzí snad už z výroby, takže brzdová kapalina z něj kapala pod pedál na podlahu, čehož si málokterý uživatel i servis všiml. To mělo za následek úbytek brzdové kapaliny až do propadání a nevracení se pedálu a degradaci ložisek a pérek v pedálu, který k tomu nesnesitelně vrzal. Výměna válečku, nebo komplet pedálu znamenala rozborku půl palubky a spoustu věcí v motorovém prostoru...půl dne práce.
Nejvíc mne na tom pobavilo, jak tímto krokem půjde EU ostatnímu neuvědomělému světu příkladem v tom jak zachránit planetu. Spíš je to ale příklad nebo ukázka toho, jak si v přímém přenosu pod sebou podřezáváme větev a ničíme vlastní ekonomiku, a doufám, že je odpovědným činitelům zcela jasné, že ostatní neuvědomělý svět na toto pr..d..í zvysoka a mne si ruce, protože jejich ekonomiky díky této (teď i naší) tuposti jen kvetou.
Myslím, že v jinak dobrém článku není zmíněno to hlavní, a sice efekt stresu ze stálého sledování a počítání a plánování trasy tak, abych byl na cílovém místě včas včetně dobíjení a to musí být zvolená stanice v provozu a zrovna neobsazená. Ono něco jiného je, když pánové testéři jedou v podstatě na výlet a je jim to jedno, a něco jiného, když opravdu jedete za nějakým účelem, důležitou činností, atd. Za mne je i z tohoto důvodu EV nepoužitelné pro dálkové přepravy a oproti klasice to v reálném životě prostě prohrává na celé čáře.
Tak to je hodně velká snůška blábolů snažících se celkem neodborně bagatelizovat hrozící a neodvratný energetický prů..s..er v ČR, kdy jsme v podstatě jako jediný stát (narozdíl od Němců, Poláků atd.) tak trochu opomněli si dojednat v Bruselu vykrývání nedostatků a deficitů energií z obnovitelných zdrojů právě uhelnými elektrárnami.
Ty blbosti o té potravě fakt nefungují. Kuna zpravidla tam kde bydlí konzumuje a nechává i trus, ale potravu si obstarává zcela jinde, tj. vnějším lovem, nošením vajíček od sousedů atd. Takže jí určitě neodradíte tím, že nenecháte přístupné zbytky potravy, atd. Kuně neprostupný plot, nebo půda, to je další zhovadilost naprostého neználka této problematiky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane autore, začal jste sice pěkně zostra, ale v průběhu článku, hlavně v pasážích kritizujících postupy PČR jste vyměkl, až místy své názory otočil o 180°. Z čeho pak jste se tak najednou po..s...al?