Vynikající herec ze staré gardy, ti jeho mladí mu nesahají ani po kolena. Ale to je problém téměř všech hereckých dynastií. Jen jste zapomněli zmínit na svou dobu celkem hodně dobrý film Noc klavíristy, kde mezi celou plejádou hereckých tehdejších špiček právě on exceloval, a to nejen díky roli záporáka.
Bohužel se i nyní klonují noví z řad těch, co tu dobu nezažili, a jsou to lidi se stejně dementním smýšlením jako tehdejší poplatníci režimu a vládnoucí špičky. Koloběh historie se opakuje....Je to smutný pohled a zážitek, ..místo poučení se z této doby, se určití vlivní lidé začínají chovat úplně stejně jako ti v minulém režimu, pouze pod hlavičkou jiného přesvědčení. Ten Západ je, a vždy bude, fakt jinde...
Ano, takových jako vy je halda!Tak upřímnou!Asi hodně nešťastný,co!
....takže jsem Vás odhadl správně, ...jeden z motorkářů se zapařeným mozkem pod přilbou a zapařenou pr..d..elí v kombinéze honící si své ego, či ztracené mládí, který nepochopil, že motorka v silničním provozu je také pouze dopravní prostředek a nikoliv labutě na pouti. Hezký zbytek dne s Vaší iluzi o životním štěstí a představě o radosti....
Nejvíc mi vadí nedodržovaní vzdálenosti mezi vozidly! Osobně nechávám hodně velkou mezeru,ale vždy se najde bezmozek, který se tam napasuje! Takže uberu, nechám ho ujet a zase si dodržuji velkou mezeru! Už jen proto,aby se mezi nás mohl napasovat motorkář a měl šanci nás všechny předjet!To samé na semaforu! Jestliže jsem první na světlech,tak tam nechám opět místo pro motorku!Nechci ho ani za sebou, ani před sebou!Jsou velmi zranitelní a proto jim musíme dát šanci,aby nám všem ujeli! Vůbec mi nevadí, že tam nemá co dělat (to ať řeší PČR),ale hlavně ať je v bezpečí!Proto vítám i vesty a otevřené výfuky, alespoň o nich vím!! Stačí nebýt sobec,oni se jedou bavit a né jako plechovky, kterými jezdíme účelově! Přeji všem na dvou kolech mnoho takových,jako jsem já! Všem ostatním:sakra ať dojedeme v pořádku!
Pokud se bavíte jízdou na motorce na veřejné komunikaci tím, že se motáte mezi auty v kolonách a bezhlavým vynucováním si prostoru mezi plazícími se auty, abyste byl na čekačce na červené první a pak si mohl v zapocené přilbě a zaprděné kombinéze vychutnávat svou kávu z atomatu a kelímku na benzince u popelnic s Vaším překážejícím krámem vystaveným pokud možno všem projíždějícím na obdiv, pak s Vámi není evidentně vše úplně v cajku...
Tento článek je cca 5 let starý. Autor do něho přidal 3 nové auta. Údaje má z německého TÜV a Adac a těm už co se týká těchto informací tak nevěří ani Němci
Jojo, taky se mi zdá, že už jsem tady kdysi komentoval jak je to článek o ničem (nebo o h..ně, jak tu někdo píše). Úvodní fotka, focus, je vzhledem k nicneříkajícímu obsahu zavádějící a foto fiesty není model z uvedených problematických let. Dneska sem fakt může psát kdekdo a o čemkoli...
Řekl bych, že právě taková auta si ke kontrole vybírají a já s tím nemám problém. Těch kominíků na silnicích začíná jezdit fakt čím dál víc.
Problém s tím nemáte jen zdánlivě a dočasně, leda že nejezdíte ani nevlastníte žádný dopravní prostředek. Myslím, že špatné rozhodnutí bylo už zřízení extra samotných STK jako soukromých podnikatelských firem. Nej je podle mého německý vzor, kdy servisy mají licenci na provádění TK a rovnou řeší závady. Kontroly a pokuty mají takové, že to pro ně může být likvidační, ale za svou práci a TK si odpovídají.
To sice nepíše, ale kdy naposledy byla v koncernu benzínová atmo 1.6? A kdovíjaké silnostroje to taky nebyly.
To máte pravdu, ale spíš mě trochu nadzdvihl ten styl pánovy reakce, jinak bych nereagoval. Já osobně koncern ani Koreu nevlastním, ale nějaké zkušenosti s oběma mám. Doma vlastním 3 "tryskáče" od fordu, no všechno jsou to podle mne podobné škatule z nichž každá trochu vyniká v něčem jiném a těžko říct, co zvolit jako domácí běžnou alternativu, pro moje preference právě zvítězil ford, i když to fakt není nej a bezproblémová volba.
Jistě, že je to každého věc, ale já už bych běžný HB nebo kombi vážně nechtěl..a těžký terén mne nezajímá, nejezdím v něm..jezdím po polní cestě a tam to bohatě stačí, apropos zapomněl jste na příšerné silnice v našich městech a vyšší podvozek u SUV..Vedete debatu jen svým směrem, ohýbáte prostě pravdu..
Příšerné silnice v našich městech běžné SUV opravdu oproti běžným vozidlům lépe nežehlí ani neeliminuje, nikde krom některých železničních přejezdů běžným nižším autem podvozkem nedrhnete ...opět klín do hlavy od dealerů. Ale pokud máte takovou zkušenost nevyvracím Vám to. Možná vedu debatu jedním směrem, ale jsem výjimka, přesedlal jsem z SUV zpět na klasiku, přestože bydlím celkem v kopcovitém, ale v zimě z hlediska přístupové komunikace udržovaném terénu. Hezký den.
Haha, nastupování a vystupování, prostornější kabina, vyšší podvozek je v terénu velká výhoda vč. našich příšerných silnic, celkově pohodlnější jak běžná auta..
Krom toho nastupování/vystupování s Vámi nelze souhlasit, píšete argumenty podobné jako cpou do hlav nešťastníkům prodavači v autosalonech. Ale je každého věc jaké má priority. Krom toho, jaké procento šťastných majitelů SUV si myslíte, že opravdu používá své SUV do terénu pro těžké podmínky? Vzhledem k tomu, že dnešní spalovací motory jsou především pro delší jízdy pod malou zátěží, a jízdy mimo veřejné komunikace nejsou tak úplně oficiální a legální, tak jich asi moc nebude.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane autore, začal jste sice pěkně zostra, ale v průběhu článku, hlavně v pasážích kritizujících postupy PČR jste vyměkl, až místy své názory otočil o 180°. Z čeho pak jste se tak najednou po..s...al?