Není se čemu divit. Fiala naši zem docela zásadně zplundroval. Obří inflace, obrovský skok v cenách energií, to je jen začátek. Voliči mu neodpustí, že místo efektivního řízení problémů u nás ho zajímal hlavně východ. To, že tady pod cenami energií, které vyrábí hlavně polostátní ČEZ, nechaly padat na hubu i firmy, je další ukázka neschopnosti lidí, které si do vlády vzal. A evidentně si myslí, že pod rouškou korespondenční volby vyhrají, jsou na omylu. Pád životní úrovně spousty lidí to vezme za své. Podívejme se třeba na jejich konsolidační balíček - kupříkladu práce na DPP hodně vymizela, najednou měli tvrdá data a otočili. Ukázalo se totiž, že jejich odhady jsou nesmysl, ale problém je ten, jak lidi přišli o možnost dostupného přivýdělku. Výsledek bude zase díra v rozpočtu, na dani se vybere míň. Nebo ta důchodová reforma, která reformou ani není, protože pouze prachsprostě natáhli lidi. Budeme muset do důchodu v 67 letech....
Problémy automobilového průmyslu v Evropě nejsou způsobeny vysokými mzdami, ale přeregulovaností, nesmírnou byrokratickou zátěží a nesmyslnou brainwashingovou zelenou politikou typu Green Deal. Zákazníci prostě elektrovozy nechtějí a nezmění na tom nic. Říkám to už dlouho, EU nemá šanci v současné podobě přežít, jen blázen může likvidovat svůj průmysl.
Proti elektromobilitě už ze zásady stojí tyto aspekty:
1) Vysoká pořizovací cena
2) Proti konvenčním spalovacím pohonům omezený akční rádius na jedno nabití (malé vozy s litrovými turbomotory dají na nádrž i 700 km)
3) Značná cena akumulátorů
4) Ekologie jen naoko - výroba elektřiny především v uhelných elektrárnách, likvidace baterií bude asi chuťovka, nehledě na ekologickou zátěž při těžbě lithia
Profesor Nutella Fialenko je zcela mimo realitu. Kdyby byl premiérem za Covidu, padne nás tady mnohem víc, toto je vláda totálního chaosu a zaprodanectví západu. Jejich jediným zájem spočívá v pomocí nejzkorumpovanějšímu státu v Evropě, jedinou podstatou jejich marketingu je AntiBabiš, nic víc nedokázali. Ještě relativně dobře fungující stát po této vládě bude s bídou vzpomínat.
Žádný přesun výroby se nekoná. Výroba v Indii je již zavedená a v Brně se budou dělat traktory pro Evropu a USA. Jo, to byly doby po roce 2005, kdy jsem viděl jednu novou Proximu za druhou. Doufám, že nová řada 6 vtiskne Zetoru nový nádech. A bůhví jak to bude s Proximou, když po náběhu šestky bude posledním modelem s vlastní převodovkou.
Asi nejúchvatnější technické dílo u nás, kam jsem měl možnost se podívat. A to jsem byl na Temelíně, což je obří stavba, navíc instalovaný výkon je obrovský. Ale Dlouhé Stráně jsou a zůstanou naprostým unikátem, ukazujícím, co jsme v dobách minulých dokázali naprojektovat, postavit a zprovoznit. I když stavba byla spojená s nedostatkem financí a několik let práce téměř stály, je dobře, že se to dodělalo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Současně prohlubující se problémy automobilového průmyslu spočívají v jeho přeregulovanosti, nesmírné byrokratické zátěži a legislativním přešlapům, jako je sankcionování za každý gram CO2 navíc a Green Deal jen tyto problémy podtrhuje. Pokud se urychleně nezbavíme těchto nesmyslů, nemá EU v současné podobě ani jeho průmysl šanci přežít.
2 odpovědi