Víte, ono je už víc než jasné, kdo ty volby totálně projede. Jestli někomu přijde vládnutí čtyřkoalice v pořádku, pak je čas se nad sebou hodně hluboce zamyslet. Vládnutí jejich pohrdavým, namyšleným a pro stát likvidačním stylem, to je to nejhorší, co se nám mohlo stát. Z doby růstu přecházíme do doby temna.
Ano, rozpočet má díru největší od revoluce, žádná montovna tady nebude, protože firmám se zvyšují náklady takovým tempem, že výrobci raději odstěhují produkci jinam. A ohledně Ruska je to jedna velká lež! Družbou vedeme kolem 50 % ropy z Ruska, plynovodem Bratrství dokonce teď nakupujeme až 90 % veškerého plynu! A co teprve, kontrakty na ropu a plyn nedojednává vláda, ale soukromé firmy (Orlen Unipetrol a Innogy)!!!
Současně prohlubující se problémy automobilového průmyslu spočívají v jeho přeregulovanosti, nesmírné byrokratické zátěži a legislativním přešlapům, jako je sankcionování za každý gram CO2 navíc a Green Deal jen tyto problémy podtrhuje. Pokud se urychleně nezbavíme těchto nesmyslů, nemá EU v současné podobě ani jeho průmysl šanci přežít.
Není se čemu divit. Fiala naši zem docela zásadně zplundroval. Obří inflace, obrovský skok v cenách energií, to je jen začátek. Voliči mu neodpustí, že místo efektivního řízení problémů u nás ho zajímal hlavně východ. To, že tady pod cenami energií, které vyrábí hlavně polostátní ČEZ, nechaly padat na hubu i firmy, je další ukázka neschopnosti lidí, které si do vlády vzal. A evidentně si myslí, že pod rouškou korespondenční volby vyhrají, jsou na omylu. Pád životní úrovně spousty lidí to vezme za své. Podívejme se třeba na jejich konsolidační balíček - kupříkladu práce na DPP hodně vymizela, najednou měli tvrdá data a otočili. Ukázalo se totiž, že jejich odhady jsou nesmysl, ale problém je ten, jak lidi přišli o možnost dostupného přivýdělku. Výsledek bude zase díra v rozpočtu, na dani se vybere míň. Nebo ta důchodová reforma, která reformou ani není, protože pouze prachsprostě natáhli lidi. Budeme muset do důchodu v 67 letech....
Problémy automobilového průmyslu v Evropě nejsou způsobeny vysokými mzdami, ale přeregulovaností, nesmírnou byrokratickou zátěží a nesmyslnou brainwashingovou zelenou politikou typu Green Deal. Zákazníci prostě elektrovozy nechtějí a nezmění na tom nic. Říkám to už dlouho, EU nemá šanci v současné podobě přežít, jen blázen může likvidovat svůj průmysl.
Proti elektromobilitě už ze zásady stojí tyto aspekty:
1) Vysoká pořizovací cena
2) Proti konvenčním spalovacím pohonům omezený akční rádius na jedno nabití (malé vozy s litrovými turbomotory dají na nádrž i 700 km)
3) Značná cena akumulátorů
4) Ekologie jen naoko - výroba elektřiny především v uhelných elektrárnách, likvidace baterií bude asi chuťovka, nehledě na ekologickou zátěž při těžbě lithia
Profesor Nutella Fialenko je zcela mimo realitu. Kdyby byl premiérem za Covidu, padne nás tady mnohem víc, toto je vláda totálního chaosu a zaprodanectví západu. Jejich jediným zájem spočívá v pomocí nejzkorumpovanějšímu státu v Evropě, jedinou podstatou jejich marketingu je AntiBabiš, nic víc nedokázali. Ještě relativně dobře fungující stát po této vládě bude s bídou vzpomínat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ztrátová Spolana? Tak pokud má ve vedení poláky, není se čemu divit. Začíná mi to připomínat osud firmy Paramo, dříve věhlasného výrobce olejů Mogul a Paramo Trysk.