V článku jsem nenašel to auto, kterých by se měli evropské automobilky bát?
Je tam nějakej kombík, s cenovkou +1,6mega.
BMW ix1 e30 se koupí za 1,5mega ve skvělé vybavě.
Letos na podzim se začne vyrábět
BMW ix1 e20 s menším výkonem, ale dojezdem okolo 480km za +1 mega
Zdar soudruhům do Číny
A viděl jste na vlasní oči obě auta, nebo jste je dokonce řídil, že už děláte závěry a soudy?
Děkuji, ale zůstanu u své Tesly Model 3 s dojezdem 678 km, zavazadelníkem 594 l, nabíjecím výkonem 255 kW, která stála, no, ehm, jenom 1,25 milionu.
Ten nabíjecí výkon Tesly je pouz špičkový, který se drží jen pár minut do max 15%. Po 50% už je pod 100kW. NIO drží 180kW i po 75%, takže ve svém výsledků nabíjí rychleji.
Fakt, vymaštěný hlavy. Přitom e-palivo by vyřešilo 90% celé ekologie. Sice se při výrobě také používá elektřina, ale nemuseli by být žádné elektromobily, vyřešila by se nákladní a lodní doprava, možná i letecká, lidi by si mohli nechat starší auta, včetně zemědělské techniky. Přitom se ví, že elektromobil je ekologický až po ujetí více jak 200 tisíc km. Mému autu je 17 roků a má najeto 215 tisíc km.
Dobrý den, nechci vám brát iluze, ale ve vaší argumentaci máte několik mylných předpokladu a nepřesností.
1) I kdyby bylo nakrásně e-palivo stejně drahé, jako současný benzín (V tuto chvíli jsou to tisíce korun za 1 litr), tak ho stejně nemůžete načerpat do jakéhokoliv auta. To auto musí na e-paliva být speciálně upraveno. V žádném přépadě nikdy nepočítejte, že bude existovat levné auto na e-palivo. Budou to vždy jen závodní speciály a hypersporty. Do starých a levných aut to púalivo nikdy nedáte. Zničil byste motor.
2) Stejný objem elektrické energie, co potřebujete na ujetí 100 km s elektroautem potřebujete jen a pouze na výrobu benzínu pro auto se spalovacím motorem a to s tím spalovacím motorem neujedete ani metr.
3) 200 tis. km při výrobě EV je totální nesmysl. Je to zhruba 40 tis. km. Navíc, čím lepší bude energetický mix dané země tím to číslo bude nižší.
32
Sledujících
0
Sleduje
32
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ale to je US varianta, evropská má nabíjecí výkon 140, ta s větší baterkou jen 125.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne není. Žádná US varianta ani neexistuje.
1 odpověď