Motory jsou slyšet z kabiny cestujících. Motorem to nebylo. Podle mne pilot ztratil orientaci jestli souřadnice GPS hlásily nesmysly. V poslední chvíli viděl natočení přistávací dráhy a chtěl to zkusit srovnat včetně snížit výšku. takhle jsem to dělal bez navigace, když jsem se učil přistávat s Boeing . Pokud vás nenavede navigace jen těžko se to dá bez havárie ustát. učil jsem se to 6 měsíců než se mi to podařilo, ale to jsem věděl kde letiště je. bez toho to nejde. Podle mne letěl pilot podél pobřeří bez navigace a čekal až uvidí dráhu. pak to rychle stočil a ztratil vztlak, což vedlo do vývrtky. Je to těžké letadlo a pokud nemá rychlost tak jde na záda. Musí se hlídat výška, rychlost, směr větru, vzdálenost letiště a hlavně musíte mít řízení pod kontrolou. Pokud tam byl sebemenší problém v řízení, tak to je problém.Každý si to může zkusit na trenažéru. není to p...l.
To mi připomíná situaci, jak si Japonec na mistrovství světa v hokeji proti Dánsku střelil vlastní gól v Ostravě. Bylo to v roce 2004. Byl jsem tam. ten borec normálně vypálil puk po vyhrané buli na vlastní bránu. Prostě si spletl světové strany. No byla to neskutečná prča co se dělo v publiku. Jen tak mi to připadá dost podobné. Pokud tohle borec vyhlásil vědomě.... no tak to bude zajímavé celosvětově pro nás všechny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Blafuje. V případě eskalace jde do toho s Ruskem to je jasné. Na druhé straně je třeba potlačit americký vliv v Evropě. Není dobré aby strkali rypák tak daleko od baráku.