Může mi někdo vysvětlit proč se hned všechna špína háže na Rusy? Kdo ví kdo to sestřelil? To mohl být kdokoliv. Ty šrapnely byli kulaté a měli průměr jeden centimetr. To by spíše odpovídalo ručním zbraním a ne raketě, které mají šrapnely 10 cm. Do nich mohl pálit kdokoliv, letěli nízko a relativně pomalu. Mimoto je to celkem velký kolos do kterého se trefíte z kdejakého kopce, když je od vás např. kilometr. zase píšou nesmysly.
Je to až neuvěřitelné, co všechno se dá otočit na politiku...Jde o leteckou nehodu, jaké se stávají všude po světě, ještě nikdo nic neví, ale tady už se najdou blbci, kteří mají jasno. Je mi líto hlavně těch lidí. Zamyslete se nad sebou, trochu studu by neuškodilo...
No ty dírky ve výškovce a směrovce ocasu jsou jasné kulky z nějakého kulometu. To by neustál ani ten nejlepší pilot.
Divné. Z videa není zřejmé, že by pilot vysunul klapky, ale podvozek venku určitě nebyl. Pokud opravdu požádali o jouzové přistání z důvodu požáru na palubě, mnohé by se vysvětlilo. I případné selhání hydrauliky.
Chudáci lidi.
Podvozek vysunutý byl a klapky asi taky, jinak by neletěl zhruba 300 za hodinu. Motory podle mne fungovaly též z videa kokpitu kabiny cestujících je motor slyšet. Nejpravděpodobnější je varianta poškozeného řizení nějakým dronem.
Co je videt z letové křivky před přistáním. Nejdříve dlouhé finále, ale letadlo se stáčelo doprava, proto levý okruh, ale přád se tam pilot nějek pral s řízením a nepovedlo se mu udělat okruh plynule a následný pravý už byl jen dopad. Tohle na poškozený motor nevypadá. Co si o tom myslíte? Rozhodně ne chyba pilota?
Motory jsou slyšet z kabiny cestujících. Motorem to nebylo. Podle mne pilot ztratil orientai jestli souřadnice GPS hlásily nesmysly. V poslední chvíli viděl natočení přistávací dráhy a chtěl to zkusit srovnat včetně snížit výšku. takhle jsem to dělal bez navigace, když jsem se učil přistávat s Boeing . Pokud vás nenavede navigace jen těžko se to dá bez havárie ustát. učil jsem se to 6 měsíců než se mi to podařilo, ale to jsem věděl kde letiště je. bez toho to prakticky nejde pokud neznáte ternén nazpaměť. přiztávací dráha deset minut před přistáním je jako hlavička špendlíku na kterou koukáte z dvou metrů.
Motory jsou slyšet z kabiny cestujících. Motorem to nebylo. Podle mne pilot ztratil orientaci jestli souřadnice GPS hlásily nesmysly. V poslední chvíli viděl natočení přistávací dráhy a chtěl to zkusit srovnat včetně snížit výšku. takhle jsem to dělal bez navigace, když jsem se učil přistávat s Boeing . Pokud vás nenavede navigace jen těžko se to dá bez havárie ustát. učil jsem se to 6 měsíců než se mi to podařilo, ale to jsem věděl kde letiště je. bez toho to nejde. Podle mne letěl pilot podél pobřeří bez navigace a čekal až uvidí dráhu. pak to rychle stočil a ztratil vztlak, což vedlo do vývrtky. Je to těžké letadlo a pokud nemá rychlost tak jde na záda. Musí se hlídat výška, rychlost, směr větru, vzdálenost letiště a hlavně musíte mít řízení pod kontrolou. Pokud tam byl sebemenší problém v řízení, tak to je problém.Každý si to může zkusit na trenažéru. není to p...l.
Obávám se, že reprezentativní ukázka mozkové nedostatečnosti jsi ty, když nedokážeš pochopit, že lidé jsou čuňata a podle toho se také chovají. Zajeď se poučit do Singaporu....bez tvrdých nařízení to totiž nefunguje.
PS. také mě ta víčka štvou, ale nejsem čuně abych je všude pohazoval.
Nikdy mne nenapadlo, že bych to víčko dal jinam, než na zmačkanou láhev zpět a do plastu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ale zbavíme. Jen co se z ČR vyztěhujeme.