Tlachání bývalého socana a následně politického turisty.
Problematika je ale kapku složitější:
V komentářích se řeší různé situace či lépe řečeno nešvary cyklistů. Kdyby ale Policie, která je navíc placená z našich daní, dělala pořádně svou práci a věnovala se i nešvarům cyklistů, ti by se to rychle díky opakovaným pokutám odnaučili. A řidičům automobilů by odpadly zbytečné problémy s bezohlednými cyklisty. Protože i když je případný karambol výhradně vinou cyklisty, v rámci zjednodušení práce policajta se přišije spoluvina i šoférovi. Bohužel
Drtivá většina, troufnu si odhadovat 99%, hanlivě komentujících nové auto neměla, nemá a nikdy mít nebude. Jsou však i výjimky. Oni si ho nekoupí proto, že by se jim nelíbilo, ale prostě naň nikdy mít nebudou. Připomíná mně to lišku, která když nedosáhne na hrozny, prohlásí o nich, že jsou stejně kyselé. Toto je typický Japonec a konkrétně C-HR je vizuálně hodně "ujetá" oproti zbytku produkce. Je to vůz opravdu jen pro někoho, v žádném případě si nehraje na auto pro masy, prostě stylovka. A hybrid je kategorie, kterou Toyota vylepšuje již 25 let a ostatní automobilky se po ní jen opičí. Mohl bych pokračovat dál, ale většina stejně nepochopí. Koncern je přece koncern...
Proto si myslím, že hybridní technologie Toyoty je to nejlepší, co nám elektromobilita mohla dát. Jednoduchý atmosférický motor s nepřímým vstřikem kombinovaný s malou trakční baterkou, kde odpadá startér, alternátor, spojka, klasická převodovka, filtr pevných částic, turbo, všechny klínové řemeny a já nevím, co ještě. Tuto technologii kopírují všechny automobilky. Hybrid dokáže rekuperovat brzdnou energii, čímž ze 40-50% šetří brzdové kotouče a destičky a jezdí zhruba za polovinu spotřeby čistě spalovacího motoru. Dalším nemalým benefitem je bezporuchovost a dlouhá provozovatelnost tohoto systému. Drobným nedostatkem je "převodovka" e-CVT, ale je to otázka zvyku. Jediný provozní výdaj je palivo a výměna oleje a filtrů. Životnost je i milion km... Jediná nevýhoda jsou dálnice, kde je lepší diesel, zbytek provozu sbírá jen benefity.
Zavedení povinné služby má své odpůrce i zastánce. Zcela jistě by nebyl použit model ala ČSLA před rokem 1989. V první řadě by měly být zřízeny odvody a tím by se zjistilo, v jaké kondici jsou dnešní "branci" bez toho, že by následovala vojenská služba. Tímto by se mohl stanovit jistý počet zdravotních kategorií. V případě konfliktu by ne všichni "branci" šli na frontu. I v týlu je potřeba nemalé množství. A dle kategorizace by v týlu mohli být "branci", kteří ze zdravotních důvodů by na frontu nemohli. Podle těchto kritérií bych se mohl zapojit i já sám. Je mně sice více než šedesát, jsem invalidní důchodce, přesto bych mohl najít uplatnění u ponorkové hudby nebo u hradní stráže na blízkém hradu Buchlov...
Důchodce strouhli. Ale za a) církevní restituce ponechali, za b) své platy navýšili o 10 tis. a více, za c) zrušili superhrubou mzdu. Laickým odhadem suma sumárum cca 150 mld. Jestli ne více. A darebák Jurečka tančí na vánočním večírku a má starost o děti. Větší výsměch běžným lidem ani nemohl předvést...
Žena si před třemi lety koupila C-HR v hybridu. Naše první toyota po asi šesti passatech tdi. Když jsem se s nabídkou toyoty seznámil, koupil jsem Rav4, taktéž v hybridu. Ani jeden peněz nelitujeme. Zatím jen oleje a benzín, jsou to ale zánovní auta. C-HR tři roky, Rav4 roky dva. Páč jsme dřívějšího data narození, předpokládám, že to budou auta nadosmrti... a když, tak znovu jedině toyota, koncern u nás už nemá šanci!!!
Pro tyto případy (jakékoliv platby na netu) mám zřízenou virtuální platební kartu, na kterou si "nabiju" jen potřebnou částku (převedu z hlavního účtu). Tato karta navíc není provázaná s mým účtem. Takže když chce nepoctivý obchodník nebo podvodník údaje z karty zneužít, tak zjistí, že na ní je max 1,- Kč. A je namydlený... Případný pokus o stažení peněz mně banka oznámí, že platba ve výši xy Kč byla zamítnuta pro nedostatek prostředků...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co nás teprve čeká po příštích volbách? Křivý estébák s několika obviněními na kontě a jeho parta loajálních podrž.ašků. To bude teprve paráda, jestli se nepletu...