V obchodě balené maso v igelitu, plastových vaničkách nebo na polysterenu a balené do igelitu. Zelenina, ovoce také v igelitu. Všude igelitové sáčky, plastové lahve (2 dcl, 3 dcl, 0,5 l, 1 l, 1,5 l, 2 l, 2,5 l). Když si koupíte nějakou elektroniku, kolik plastových sáčků tam objevíte? Každá blbost je samostatně v igelitu. Jak pitomci to třídíme do žlutých popelnic a výsledek? Řešíme platová brčka, zálohování plastových lahví a co to ostatní? Mattoni už přešli sami na zálohování svých obalů vod. Některá města mají třídící linky za miliony. Asie už od nás nechce plastový odpad, který jsme tam jako Evropa vyváželi. Co se zamyslet a opravdu snížit použití polystyrenu a plastu?
To vám tedy muselo dát zabrat vymyslet si takový blábol. Nejspíš z gauče.
Zvedněte zadek a zajeďte se podívat do zemí kde to funguje naprosto spolehlivě. Pak přestanete oblbovat nesmyslnými čísly.
To není blábol. Třídící linky, které nakoupila řada měst jsou budoucností pro dosažení stanovené míry recyklace. Tam musíme směřovat - třídění odpadu a třídící linky. Zálohováním nedosáhneme toho co nařizuje EU. Takže hlouposti tady píšete rozhodně Vy.
Kolik % je CO2 v ovzduší? O kolik vzrostl podíl CO2 v ovzduší za posledních 5, 10, 20, 50 let? Kolik je ho třeba aby zde existoval život? Čistý kyslík nemůžeme dýchat a nejen my, ale i třeba stromy. Kolika % se na produkci podílí Evropa oproti Asii, Americe, Azstrálii atd.? Jestliže neznáte odpovědi, tak jen píšete bludy a nebo znáte a jen manipulujete s lidmi. Za mne odpovědi znáte, ale jen manipulujete s lidmi.
Tak příznivci spalováků mají Karoqa, Kamiqa, Kodiaqa... malé EV SUV si myslím bude úspěch...
Jistě bude mít úspěch, ale jaký a co to zákazníkovi přinese viz. Odkaz 1
Russko musí veškeré škody včetně ekologických zaplatit. Každý ,,občan” co podporuje Putina musí přispívat určitou částkou ze svého platu. Všichni tito zločinci musí pocítit co podporovali. A budou to nejen oni, ale i jejich děti , které budou zajisté pyšné na své rodiče.
Ukrajina musí dostat povolení k používání zbraní dlouhého doletu, jen tak je šance, jak si Russáci uvědomí co jejich vůdce dělá, že to není nějaká zvláštní operace, ale prachsprostá válka.
A kdo bude platit ty předchozí ekologické škody válek? Irák, Lybie, Sýrie, humanitární bombardování Bělehradu + Kosovo a řada dalších - takže podle vás by to měli hradit i ti co schvalovali tyto války, nejen ti co je rozpoutali? Nebo se na to díváte pouze optikou války na Ukrajině? Jestliže ano, tak je to trošku krátkozraké (není a nebyla jen válka na Ukrajině).
Všude to funguje jenom našinci pořád mektají.Vždyť na tom nic není.Naházet do pytle a jednou za měsíc to vrátit a dostat ještě peníze zpět.V Německu to funguje úplně na jedničku a na Slovensku taky
Řada měst investovala do separace odpadů (nákup speciálních linek na třídění), lidé se naučili třídit odpad do speciálně označených kontejnerů v těchto městech a obcích. Takže zde byla dosažena 90% úroveň separace odpadů. Tyto města a obce již dnes plní ještě neplatnou směrnici EU např. Brno, Ostrava atd). Pro ně to bude finanční ztráta - ano to bude (to je známo). Kdo uhradí zmařenou investici z daní lidí a firem? Ano jsou města nebo obce kde nenarazíte na barevně označené kontejnery na tříděný odpad, a to má být důvod toto zavádět, když jejich zastupitelstvo na to kašle? Zavést zálohování na kterém vydělají jen firmy? Kolik peněz bude stát vybavit prodejny zařízením na výkup plechovek a plastových lahví. Kolik bude stát jejich skladování a přeprava? Opravdu je to lepší než to co funguje - třídění odpadu, separační linky a celkové úspěšnost separace min. 90 %. Kdyby zálohování zavedly min. před 15 lety tak OK, ale dnes je to krok zpět.
Článek plný hovadin. Spojkové pedály jsou dnes konstruované tak, aby opření o pedál nepřenášelo sílu hned na spojku. Vozit si nohu na spojce je zlozvyk, ale už dávno neplatí, že by to nějak zásadně snižovalo životnost. Zcela logicky tento problém automobilky odstranily už před mnoha lety.
.
Vyřazování z kopce - taktéž nelze generalizovat. Někdy prospěšné je, jindy ne, a bylo by potřeba spíš rozepsat, čím se to řídí. Moderní automaty mají režim plachtění, který vyřazuje samočinně, a rychlost zařazují až při nutnosti brzdné síly. U hybridních aut je to ještě složitější otázka.
.
Brzdění brzdou - ano, brzda může zatuhnout, ale taky je potřeba říct, že to se stává především u bubnových brzd, kterých je čím dál méně k vidění. Jednospojkové automaty často nemají parkovací rychlost, jen neutrál, a není jak nechat zařazenou jedničku. Tam je brzda nezbytná. Je tedy potřeba se řídit pokyny výrobce automobilu, které když řidič nedodrží, nese odpovědnost za důsledky.
.
Rychlý rozjezd v zimě se naopak dávno už doporučuje. Moderní motory jsou konstruované na úsporu paliva, a dost často na neutrál stejně dostatečně nezahřívají soustrojí. Naopak se dnes přidávají elektrické topné prvky, které předehřívají např. chladicí vodu a tím i motor, používají se syntetické oleje, které tolik netrpí neduhy chladného chodu atd. Dnes žádný výrobce dávno nedoporučuje motor předehřívat.
.
Takovou snůšku bludů, která je sestavená z pořádně nevysvětlených rad, které vznikaly od šedesátých let, jsem už dlouho nečetl. Autorovi bych doporučil ještě doplnit radu, že vozit ruku na řadicí páce ničí převodovku.
Souhlas se vším co jste napsal. Tento článek se tu v pravidelných intervalech stále recykluje po řadu let a jeho prvotvůrce tím asi měl na mysli automobily typu ŠKODA 1203, FAVORIT (nebo-li zaspal dobu a nevšiml si, že technika v autech značně pokročila). Ale i tak všechny jeho rady nejsou pro tyto vozy relevantní.
Tento článek jasně hovoří o úspěších značky Maserati: Odkaz 1
A co třeba toto:
Tím by byla vyřešena námitka k bezpečnosti a zároveň by v letadle byl přítomen jen jeden pilot. Co ty na Evropská agenturo pro bezpečnost letectví?
Pozn. Kdyby jste mi dali tak týden, tak bych vám přispěl i dalšími podněty jako dosáhnout tohoto cíle. :-)
Češi jsou komedianti. Všude to funguje a my máme zase problém. Do Německa vracíme lahve běžně a světe div se, trauma mi to nezpůsobilo.
Nebo se od toho odklánějí, protože nové připravené nařízení EU je přísné a zálohování tento problém neřeší. Důkladné roztřídění odpadu na třídících linkách (nakoupilo již řada měst) s účinností 90 % tak tam je cesta (splňuje požadavky EU). Zálohování je nesmysl na kterém se má ročně vydělat 1 miliarda korun (oficiální prohlášení) a obce, které na třídění odpadu mají nějaký příjem budou víte kde. Takže kdo na tom vydělá? No přeci výrobce s přirážkou za zálohování a obce mají zmařenou investici.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Tak dlouho poroučeli z Bruselu (a Německa) větru dešti, až se jim začala poroučet celá evropská (i německá) ekonomika. Každý normální člověk, at inženýr nebo popelář, by v takovém případě zabrzdil a zamyslel se, jestli jde správně a hlavně zda na to má.
Němci a EU ale ne. Oni ještě víc tlačí na pilu podle hesla pokud něco nejde proti logice silou, pomůže větší síla. Nezapomínejme, že EU je pod dominantním německým vlivem a taková Ley(j)nová je Gertruda (v nejhorším smyslu toho slova) jak poleno. O co víc neschopná, o to víc fanatická a urputná. A není v tom sama. Tuhle politiku uplatnili Němci za posledních 100 let už 2x a pokaždé to skončilo ničivou válkou a totální destrukcí.
Ted to dělají potřetí se stejným cílem: vybudovat novou Velkoněmeckou říši, v níž pracovití, disciplinovaní a nadřazení Němci budou vládnout Evropě, protože jsou "nejelepší" a mají na to prostě "nárok"... Pokus o vytvoření Čtvrté říše už probíhá nejmíň 10 - 15 let, jen nám ostatním to jaksi úplně nedošlo, protože tentokrát nejde o porobení Evropy zbraněmi, ale ekonomikou, byrokracií a zelenou (místo hnědou či rudou) ideologií.
Jenže i tenhle pokus se hroutí a začínají převládat destruktivní důsledky toho pokusu. A to že kolem nejsou rozbombardovaná města, ještě není přídělový systém, elektřina funguje a lidi po sobě masově nestřílí paradoxně jen vede k tomu, že si většina stále neuvědomuje, jak moc je situace špatná a pokud se nezbavíme nekompetentních a mocichtivých fanatiků, kteří nás vedou do pekel, bude jen horší a horší 😕
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To co předvádí EU, tak to už tu bylo v určité podobě jako RVHP, kde se plánovalo kdo, co a kolik toho může vyvést nebo i vyrobit. Tehdejší socialistické státy v rámci RVHP měli tzv. plánované hospodářství (řízení direktivou v zájmu pracujícího lidu). Tak se určovalo co si vlastně lidé v soc.zemích smí koupit a užívat. No a dnes úředníci v Bruselu dělají něco podobného.