Ještě jsem měl možnost si koupit novou 508 s 2.0 blue hdi 180. Navíc jsem na předváděčku dostal slevu 250 litrů, paráda. V té době dávali do 508 i slušné 1,6 litru turbo benzíny se 180 a 225 koňmi. Ty také zmizely a zůstal jen plug-in a 1,5 litru nafta. Chápete to? Tím tu 508 úplně odepsali, protože je to klasické dálniční auto střední třídy. Nyní bych si už u koncernu Stellantis neměl co vybrat. Jediná poslední volba je podle mě Citroen C5X se 180 koňovým čistým benzínem.
Se 180 koňovou 1,6 se střední výbavou, s cenou, která by se v salónu mohla pohybovat kolem 800k, se jedná o velice zajímavou nabídku. Technicky se jedná o derivát Peugeota 508, který je z mé osobní zkušenosti vlastníka velice dobré auto. Bavíme se zde o autě střední třídy za cenu lépe vybavené octavie (která také není špatná, ale přece jen se jedná o nižší střední). Za mě palec nahoru citroene!
Je az neuveritelne, kolik lidi ma dojem, ze pracovni doba ucitele zacina a konci vyucovanim dle rozvrhu. K tomu je nutne pricist pripravu, administrativu, reseni projektu, opravovani pisemek, komunikaci s rodici a tisic dalsich cinnosti. Navic se jedna o dusevne vycerpavajici a zodpovednou cinnost, kterou si kritici z montoven nedokazou predstavit. Akademici jsou navic zatizeni resenim vyzkumnych projektu. Tak kritici, prestante zavidet, vzdelejte se a ukazte, jak byste se s tim popasovali...
Max jezdí tvrdě a připomíná mi to starou formuli 1. Tu formuli 1 na kterou jsem se těšil 14 dní dopředu a stříhal metr do závodu. Po dominanci mercedesu v turbo éře s bezpohlavním Hamiltonem v čele jsem skoro závody přestal sledovat, nebo jsem si jen rychle projel záznam. Letos je díky Maxovi sezóna napínavá až do konce.
Pro zastánce čistého Hamiltona mám také jedno pěkné video, které byste měli shlédnout : Odkaz
Souhlasím, že to vypadá vtipně....ale na druhou stranu jsem čekal frašku a protahování při jmenování vlády. To že se to řeší alespoň tímto způsobem mě překvapilo. Také to ale může být akcelerováno tím, že Andymu to ve vládě v současné době moc nevoní a cokolik udělá, tak mu akorát ubere politické body. Tak chce od válu....
Takto vysoký počet zemřelých v tomto období jde na vrub psychickému i fyzickému vyčerpaní lidí, které souvisí s nelogicky nastavenými, neučinnými, nekonzistentními opatřeními a jakékoliv absence i krátkodobého plánování, aby lidi měli alespoň to malé světlo na konci tunelu. Virus není nyní silnější než v roce 2020, to lidé ztrácí sílu a vitalitu...tak vydržte, je to už jen 14 dní přece!
Evidentně designově sjednoducují celou modelovou řadu. Pokud udrží rozumnou cenu, mohl by to být dobrá alternativa k octavii, golfu, focusu, meganu a spol. Po přechodu od koncernu (který nehaním) jezdím v nové 508 SW a nemůžu si to auto vynachválit. 2.0 blue hdi 180 koňová nafta je opravdu příjemný motor spojený s hladce řadící převodovkou a komfort na palubě je vynikající. Obávám se však, že tento motor v 308 nebude a PSA se omezí na 1,5 blue HDI a 1,2 puretech benzín a zbytek portfolia půjde hybridní cestou. Dá se očekávat, že i nová 308 bude mít často zmiňovaný i-cocpit, který vnímám jako geniální nápad . Je však často kritizován, protože si řidič neumí optimálně nastavit řidičskou pozici. Já jsem se 184 cm našel ideální posaz téměř okamžitě a autem se vozí ještě žena, která má 160 cm a také bez problémů. Chápu ale, že to někomu sednout nemusí, ale tento problém může nastat u jakéhokoliv auta. Určitě kvůli tomu peugeot nezatracujte a vyzkoušejte to 😉.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dost si ho půjčujeme na tripech v zahraničí. Jsem zvykly spíš na auta střední třídy. Ale toto auto mě baví svym designem. Stylovka co neurazí ani jízdním projevem, v hybridu to nežere. Ale.....letos jsem měl ma jedné dovolené půjčenou prave 500 a potom novou fabii. A musim říct, že škodovka předčila fiat úplně ve všech jízdních parametrech. Řazení, dynamika, komfort, ergonomie....jak se tu na škodovky obecně nadává, tak mě velice překvapila.....
1 odpověď