Aaaaa, pan Žák. Odborník na Francouzské automobily 😄. Jste si pane Žáku jist, že jste řídil vozidlo, které má najeto 60 000 km? Toto vypadá na klasickou stočeninu. Jinak mě mrzí, že jste se pane Žáku nevyjádřil do diskuse o ojetém Peugeotu 508. Úplně jsem se bavil vašemi názory, zejména na bezrámová okna, co se na fleetový vůz nehodí. Ale u Arteonu nebo A5 to nevadí 😄 Ale zde jsme u Renaultu, kde opravdu nevěřím tomu nájezdu. Viděl jsem spoustu meganů, které mají stejný plastový základ a žádny takto v takovém nájezdu nevypadá. Takže si prosím radši dobře zkontrolujte původ vozu.
Jel jsem to s předváděčkou, ale v hybridu. Vůbec to není špatný auto musím říct. Co se mi fakt líbilo byl komfort a odhlučnění. Od podvozku není naprosto nic slyšet a přejezdy nerovností jsou úplná paráda. Mě osobně I-cocpit rozhodně nevadí, mám ho v 508 a vyměnil bych za tuto novou verzi. Všechno běhá úplně intuitivně. Hlasové ovládání už dospělo k dokonalosti v tomhle autě. Jinak řízení a motor...pro mě když jsem přesedl ze 180 konove nafty to byl trošku skok dolů, ale ten základní hybrid rozhodně nejede špatně jsem zjistil. Elektriku jsem nejel, ale tam musí být dynamika určitě o hodně lepší. Takže za mě 3008 určitě povedené auto.
Ještě doplním, že s bezrámovými okny nemám jediný problém. Je to designová vychytávka, kterou mají i jiné značky jako je audi, bmw, mercedes....tady to ale vadi, protože to není německé auto. Musím říct, ze takhle neprofesionálně a tendenčně vedený článek by se dal napsat o každém autě....
A jinak.... může se verejne lhat na tomto serveru? Ja jen, ze napsat, že se auto chová nervózně je prostě lež a to sprostá. Vubec nic takového se neděje a to jak v malych rychlostech, tak i v rychlostech kolem 200 km/h. Je to hnus co tu autor předvedl.
Tak nevím. 17let mám Peugeot 406 coupé kde jsou přední dveře bezrámové,jezdím v létě v zimě,naodhrňoval jsem se z něj něco sněhu ale nikdy jsem neměl problém otevřít přední dveře a nikdy jsem neurval těsnění okolo oken. A jako perličku uvádím že příští rok (2025) na jaro si chci nedočkavě pořídit 508 liftbeka ale tenhle článek mě tu koupi docela znechutil. Tak uvidíme, možná mi někdo z přispěvovatelů poradí co a jak. Předem děkuji.
To si nenechte znechutit. Je to solidní auto střední třídy. Já jsem s dvoulitrem moc spokojenej. Automat od aisinu radi jak po másle, diesel ma super zátah, spotreba 5-6 litrů. A pohodlíčko 😁
Mel jsem 1.6 GT skoro tri roky a uzivatelsky a ridicsky je vynikajici. To ze autor je osel a neumi si nastavit sedacku tak, aby videl a bylo mu vsechno prijemny a pohodlny, necham byt. Nekomu proste tenhle i-cockpit nesedi a je to v poradku. S infotainmentem zadne problemy nebyly (narozdil od hruzy, kterou mam v novem RS), hodiny se nastavuji zhruba 1x rocne, nevim, proc by me mely zajimat. Zbytek funkci v pohode a dobre dostupny, vypnuti asistentu na jeden klik. Sedacky vynikajici, zapomente na to, ze by vas bolely zada, at jedete jakkoliv daleko. Benzinova 1.6 ma vykonu tak akorat, aby byla prijemne svizna a bezpecne jste predjeli takrka kdykoliv. K tomu vynikajici podvozek, kde i s 19" kolama o dirach skoro nevite. Jediny duvod, proc jsem auto prodal po necelych 3 letech, jsou ty sileny bezramovy okna. Nejvetsi peklo v zime. Pokud parkujete venku, neni zpusob, jak se do auta dostat, aniz byste mu ublizili. Takze po kazde zime servis a nechat seridit, plus po druhe zime prestanou tesnit a maji prohnute sklo. O urvanem plastu na stredovem sloupku se nema cenu bavit. Zrejme Francouz ale nezna zimu 🙂 Nicmene kolega ho mel taky, parkoval v garazi a tyhle problemy nezaznamenal. Takze auto to urcite neni pro kazdeho, ale kdo chce prostorne a krasne auto (aktualne uz za par korun, protoze je nikdo nechce), nevadi mu i-cockpit a parkuje v garazi, tak to muze byt super volba. Ale urcite nebrat 1.2 benzin, nebo nedejboze 1.5 naftu. Sotva to jede v tomhle aute... 😀
Mam auto od roku 2020. Okna mi zamrzly 2x....odmrazovac mám v kufru. Toto dělají vsechny bezramy, treba i na audi A5....
Mám 2.0. bluehdi, najeto 160 000 a nula závad. Autor článku je naprosto mimo s ergonomií. To, že je auto jiné než koncern je fakt a ja to vnímám jako výhodu. Běžte si auto zkusit. Jezdil jsem passaty, superby a další auta střední třídy a 508 mi sedělo nejlépe.
Ještě doplním, že s bezrámovými okny nemám jediný problém. Je to designová vychytávka, kterou mají i jiné značky jako je audi, bmw, mercedes....tady to ale vadi, protože to není německé auto. Musím říct, ze takhle neprofesionálně a tendenčně vedený článek by se dal napsat o každém autě....
Hodnoty zrychlení a max. rychlosti nejsou nic hrozného, takhle to má většina hybridů, viz např. Toyoty 1,8l. Dokonce i Volva mají dnes max. rychlost omezenou na 180. Při dnešní hustotě provozu max. rychlosti přes 200km/h zkrátka ani nedávají smysl.
Taky jsem si to myslel, ale s odstupem času, co mám auto Vmax 240 jsem strávil v regionu rychlostí nad 180 km/h relativně hodně času. Ale je to tím, že jezdím docela často přes Německo. Ale u auta tohoto typu je rychlost do 180 úplně v pohodě.
Zrovna třílitrů moc nebylo, ale 2.5 V6 125 kW bylo celkem běžné zboží - Ford, Opel, nebo VW 2.8. V6 142 kW...
.
Takže peugeot 3.0 V6 140 kW není žádná bomba, jen šedý průměr.
.
BTW, osobně za jeden z nejlepší z té doby považuju fordí 2.5 V6 151 kW v ST200, ono celkově to mondeo ST200 bylo neuvěřitelné auto.
Rozdily v ramci 10 kw nevnimam jako odstup do průměru. Navíc jsou tu další faktory jako je průběh vykonu, zprevodovani a dalsi. Ale nepopiram, ze motory co uvadite jsou slušné železo....
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tak hlavně Seat Tarraco není stejný jako Kodiag, je to platforma karogu.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Není to tak jak říkáte, ale každý se může splést. Kodiaq a Tarraco je stejná platforma MQB, stejná jako Tiguan. Odkaz 1