Za prvé jsem primárně reagovala na komentář pana Marka.
Za druhé jsem nikde nenapsala, že nepotřebuji nikoho. Samozřejmě, že nejsem úplně sama, mám přátele, rodinu. Nepotřebuji však být ve vztahu s mužem. Z toho plyne třetí bod, a sice, že se vůbec nezabývám otázkou, co nebo koho zjevně potřebuji.
Za čtvrté o mě nebo mých vztazích vůbec nic nevíte, takže těžko můžete s jistotou tvrdit, co poskytuji protistraně. Ale můžu vás ubezpečit, že mí partneři měli vždy volnost a mohli se zcela svobodně rozhodovat o veškerých aspektech života a vztahu. Zajímavé na tom je, že si s tou volností neuměli moc poradit, občas jí vnímali jako nedostatek zájmu a lásky a velkým kamenem úrazu bylo, když měli za svá rozhodnutí nést odpovědnost.
Pěkný den 🙂
No, spousta lidí ví co chce, ale když to pak dostanou, tak zjistí, že to tak úplně super vlastně není. Aneb: "Dávej si pozor na to, co si přeješ, může se ti to splnit".
Trochu bychom měli rozdělit co to znamená - nikoho nepotřebuji. Pomiňme rodinu a přátele, zůstaňme u partnerských vztahů. Buď je monogamní vztah dlouhodobý, nebo je člověk bez vztahu, pak může mít vztahy krátkodobé (jedna noc, či několik), nebo nezávazné (jeden, či několik). Za vše nesete odpovědnost a je to vaše rozhodnutí, včetně toho co poskytujete/neposkytujete. Je také pouze vaší volbou, zda jde o vztah vyrovnaný, či nevyrovnaný. Překvapivě také poměrně dost dospělých svoji hodnotu posuzuje dle toho, zda a s kým má vztah. Takže prohlášení "nikoho nepotřebuji" jsou takovým hezkým plácnutím do vody. Zpravidla to prohlašují na něčem, nebo na někom závislí jedinci, kteří si své závislosti nejsou vědomi, či ji vědomě popírají.
Nic o vašich vztazích nevím a vědět nechci. Reaguji pouze na to, jste psala "Spousta žen ví naprosto přesně co chce. Akorát se s tím pánové nedokáží srovnat, nedokáží držet krok, zpohodlní." Obecně platí, že si můžu vymyslet jakou ženskou/chlapa chci, ale čím je tohle exaktnější, tak pravděpodobnost, že takového jedince najdu je menší. Pak není chyba v druhých, ale v nereálných přáních. Obecně platí, že se člověk zamilovává do své představy o druhém, to ale s láskou nemá vůbec nic společného. Láska je naopak to, když druhého znám, a jako takového ho mám rád. Včetně toho, že občas se mnou druhá polovička nedokáže držet krok - nebo já s ní.
Spousta žen ví naprosto přesně co chce. Akorát se s tím pánové nedokáží srovnat, nedokáží držet krok, zpohodlní. Možná byste kluci měli začít tím, že si přestanete namlouvat, že my nevíme co chceme a že za tím vždycky musí být někdo jiný. Často je to velmi jednoduché - chceme si život užít a pravda je, že vás k tomu nepotřebujeme. Dokážeme bez vás být šťastné a spokojené.
Pěkný den 🙂
Jasně, klidně žijte spokojeně a šťastně, nikdo vám to nebere. Ale netvařte se, že nikoho nepotřebujete. Myslím, že úplně sama a bez kontaktů nejste. Zjevně potřebujete někoho, kdo nezpohodlní, drží krok, kdo vás respektuje a nechá žít. Problém bývá, že takový jedinci jak vy málo kdy stejné služby i prostor poskytují protistraně.
Prosím o odpověď autorů (Karolina Brodníčková, Vladimír Plesník), zda mají schválně v článku chybná procenta a proč nepřidají srovnání růstu důchodů. Dále v článku mají velmi manipulativní formulaci "Z necelých 56 tisíc v roce 2014 vyskočí díky novele na skoro 109 tisíc korun", aby v tabulce korektně uvedli, že "2025 po přijetí novely zákona". Takže srovnávají průměrný český plat 2024 a očekávaný průměrný plat poslance 2025.
Dále jsou chybně spočítaná procenta. Nárůst průměrného platu v letech 2014/2024 není uváděných 75 %, ale 81 %. A proč tam autoři ještě nepřidají růst důchodů, aby čtenáři měli srovnáni v procentech také? Takže to zde udělám za ně:
Průměrný plat v letech 2014/2024 – (z 24 768 Kč na 44 943 Kč)
= nárůst o 81 %
Průměrný plat poslance v letech 2014/2024 – (z 55 900 Kč na 102 400 Kč)
= nárůst o 83 %
Průměrný důchod v letech 2014/2024 – (z 11 075 Kč na 20 693 Kč)
= nárůst o 87 %
Očekávaný průměrný plat poslance v letech 2014/2025 – (z 55 900 Kč na 108 800 Kč) = nárůst o 94 %
Očekávaný průměrný důchod v letech 2014/2025 – (z 11 075 Kč na 21 080 Kč)
= nárůst o 90 %
Z toho vyplývá, že by růst platu poslanců mohl být nižší, ale nevybočuje zásadním způsobem z ostatních čísel. A také lze dovodit, že by růst platu poslanců mohl být třeba 2 %, ne 6 %. Ale to se článek řešit nepokouší.
Dal by se napsat podobně senzační článek "Německé důchody za 10 let vzrostly o 40 procent, české skoro o 90 %", nebo "České důchody za 10 let vyrostly 2x víc, než v Německu". Půjdete do toho?
Za půl miliardy v českejch to pustil, no a co, je mu skoro 60 🙂
Mike bude stejně navždy král
Domluvený to bylo, o tom žádná. Ten "důkaz" jen potvrzuje, že v reálu by ho Mike sundal. Bez ohledu na věk svalová paměť funguje, tohle to ukazuje. Je stále rychlý, instinktivně zareagoval na odkrytou bradu a pak hlava řekla - ne.
Proč nejsou fitka pro ženy, muže a společná? Mají-li ženy dojem, že je muži očumují, mohly by si vybrat. Mají-li muži dojem, že je ženy ve fitkách rozptylují, mohli by si vybrat. Chtějí-li ženy ve fitkách sbalit pracháče, mohly by si vybrat.
Jsou fitka jen pro ženy, případně mají část, kam chlapi nesmí.
Je zcela evidentní, že nejste rodič. S těmi rodiči absolutně souhlasím, pokud by neviděli ty sračky co tady všude pouští, youtube tik a pod..., tak to ty děti nezkoušejí. Domlouvat můžete jak chcete, ale ty děti mají svět tady. To je jejich vzor. Pak zkoušejí jezdit na metru a pod.. Aby získali co nejvíce pozornosti. Těch soudů by se mělo objevit daleko více.
Pokud jste rodič, tak můžete nastavit rodičovská práva a aplikace zakázat, či jen časově omezit.
Nevím jak Evropa, ČR, ale co se týče amerických dat, tak ta mluví jednoznačně ve prospěch úplné rodiny, než jen ve prospěch otce. Poměřuje zázemí z úplných a neúplných rodin, kde lidé z neúplných rodin jednoznačně plavou v krminalitě, agresivitě, psychických problémech apod. Ještě zohledňují rasu, kdy nejhůře jsou na tom černoši a nejlépe asiaté, jenže když se pak podíváme na rodinné zázemí, opět to potvrzuje předchozí - že než na rase, záleží spíš na rodinném zázemí. Protože asiaté jsou velmi rodinně založení a černoši naopak v 70. letech byli přímo státem podporováni k tomu, že být matkou samoživitelkou pro ně bylo mnohdy poměrně finančně výhodné.
Jedna věc je úplná rodina, druhá je neúplná. V druhém případě data hovoří, že péče otce má jednoznačně lepší výsledky. Což je v přímém rozporu s obecným náhledem, že děti patří do péče matky. A ano, úplná rodina je nejlepší. I když i zde jsou výjimky potvrzující pravidlo.
Ano, a o to jde. Jestliže má někdo na nás určité nároky, tak se dá předpokládat, že ty nároky máme také. Ale nejde jen o ně. Rozumný chlap ví, jaké má klady/zápory a snaží se najít ženskou, které je vyrovná. A očekávám, že ženská má podobnou sebereflexi. Pokud má ženská pocit, že tím servisem je myšleno pouze "to" jediné, tak se naprosto míjíme. "Servis" má být oboustranný, samozřejmě, problém ale je, že si spousta lidí myslí, že s partnerem/partnerkou budou pouze v zisku, že nemusí dávat.
Já bych to na něj rozhodně házel, protože ať už k němu přistoupíte z jakéhokoli směru s vědomím jeho stěžejních tezí, tak nevyhnutelně skončíte ve slepé uličce.
Matka je milující a pečující archetyp, mateřská láska má být jemná a bezpodmínečná. Jistě že to člověka "změkčí". Jenže pak tam má být ještě otec, který zajistí rovnováhu a smysl pro fyzickou realitu okolo sebe.
Takže pokud někde něco říkala nějaká feministka, určitě to naslepo nezamítám, ale jsem si jistý, že při bližší rozboru to bude o mé první větě výše. Feministické pozice jsou velmi velmi zřídka objektivní a podepřené tvrdými daty.
Tvrdá data jsou jasná. Děti vychovávané v péči otce jsou v životě úspěšnější a mají daleko méně problémů, než pokud jsou ve pouze v péči matky. Za mne právě ta bezpodmínečnost tam nesmí být.
Docela nerad tady s panem Koškem souhlasím, ale do jisté míry má pravdu. Ženy na mužích oceňují když jsou úspěšní, ale obráceně to úplně nefunguje. Většina mužů, bez ohledu na výchovu nebude obdivovat ženu za to že je úspěšná podnikatelka a naopak je to spíše pro ně mínus, protože oni si budou připadat méněcenní a neschopní. Můžeme plakat jaký je to přežitek zastaralých společenských norem, špatné vzory v médiích apod. ale nijak zvlášť to nezmění co muž uvnitř cítí. Když muž dosáhne úspěchu chce zpravidla ženu, která jej za to bude obdivovat, ale žádnému muži se z principu nechce že stejného důvodu obdivovat ženu (ale neberte si to osobně, ani muže bychom za to neobdivovali). A když by muži neměli na tento obdiv nárok, jakou by vlastně měli motivaci se snažit tohoto úspěchu dosáhnout?
Ps. Dodám že mluvím obecně, je mi jasné že bychom našli příklady kdy toto neplatí.
Bohužel máte pravdu. Chlapi chtějí mít často navrch a být úspěšnější, chytřejší, atd. Domnívám se, že ta tím stojí nedostatek sebevědomí a setrvání na duševní úrovni malého kluka. Prostě chtějí obdiv, ale ženě ho dávat nechtějí. Chtějí chválu, ale dávat ji nechtějí. Ale pozor - to platí pro obě strany. I některé ženy mají pocit, že ony si zaslouží chválu a vrací kritiku.
Jenže tyhle matky, o kterých píšete, jsou ve velké většině samoživitelky, které neváhají na otce házet každou špínu co se jim připlete do cesty.
A co píšete o zlatokopkách není jen produktem nic nedělání, respektive to celé je produktem feministického narativu; muže společnost objektivně ocení - tj. jde o to jak je silný, inteligentní, kolik vydělává, jakou váhu má jeho slovo a jaké má schopnosti. Ženy ale si svou hodnotu vesměs cucají z prstu; typickým příkladem jsou reklamy přesvědčující že vy za to stojíte, feministicko-idealistické rady ze všech stran o tom, jak má žena v sobě najít svoji bohyni a jak si zaslouží jen to nejlepší. Proč? To už se nějak nikdy nerozebírá.
Je třeba si konečně přiznat, že moderní feminismus všechny své stoupekyně oklamal a zmanipuloval, a že mu nikdy nešlo o prospěch žen jako takových.
Ale prd. Byl jsem před 30 lety na přednášce nějaké feministky, a ta už tenkrát říkala, že hlavním problémem, proč chlapi stojí za prd, je výchova a přehnaná péče matek. Ve skutečnosti to není tak jednoduché, ale na feminismus bych to fakt neházel...
Teda vás je tady pánové a na obranu , žádná žena . Tak za prvé, ženy chtějí muže , né sralbotku, gemblera, děvkaře, flákače, mamánka. Někoho , kdo není líný přiložit ruku k dílu . Kdo se o sebe i v pozdějším věku stará. Kdo si ženy váží pro vše , co pro nej děla . Takže , nemyslím si , že žena toho chce moc a pokud se do mne teď budete někdo navážet? ,Tak jste přesně ten muž rovná se němuž . To jest pouze vizuální atrapa.
Ano, to má hlavu a patu. BTW: váš výčet odpovídá Plzákovu seznamu toxických partnerů a nechcete moc. Pokud ale chlap umí všechno (uklidit, uvařit, vyprat, vyžehlit), stará se o sebe po tělesné, intelektuální i duševní stránce, má slušnou práci, pak na co reálně tu ženu potřebuje? A ne, není to jak v tom vtipu: takový chlap už totiž má doma jiného chlapa. Nyní vážně - pokud to všechno co vy říkáte chlap plní a všechno umí, co reálně nabízíte vy?
Proboha! ÚSTAVNÍ SOUD nemá co rozhodovat o přípustnosti svědků. To je mimo jeho kompetenci a taky to za ten komentář od odborné společnosti dost schytal.
ÚSTAVNÍ SOUD dokonce nic nezrušil, ale potvrdil zrušení rozsudku nejvyššího soudu právě pro to žalování špatné strany.
Ano, slovenská lustrační osvědčení za komunistů občanů s trvalým bydlištěm ve Slovenské socialistické republice Česko uznává. Což je Babišův případ. Prostě s antibabišem vydrbal, Rakušanův plán na nový zákon předběhl. Tečka, konec příběhu. Ať se nám to líbí nebo ne.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Celý rozpočet stojí na vodě.Kdyby rozpočet v této podobě nadhodnocených a nereálných přiljmů,předložil Babiš,tak jej media,političtí komentátoři a současná vládní sebranka roznesou na kopytech.Teď se ozve jen palr poradců a ticho po pěšině.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vyvádění peněz z Lesů ČR do rozpočtu probíhá od roku 2013. A roky bylo ticho po pěšině.
1 odpověď